Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen laskee jouluaattonakin mikä on konvehtien kilohinta

Vierailija
19.10.2025 |

Ja paljonko enemmän saa osuuskaupasta bonusta jos ostaa viisi rasiaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pihistelymuoti tämä kun nykyään kaiken pitäisi olla halpaa, ruoka pitää olla mahdollisimman halpaa, puhumattakaan suklaasta. 

Vierailija
2/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ja se on oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä ei tarvitse. Siellä on kaikki edukasta ja kadutkin kullalla päällystetty.

Vierailija
4/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025 kun kaikki yritykset nostivat hintoja ja katteita tuotteissa ja palveluissa 10-1000%... ostovoima tuhoutui pysyvästi kahden eri hallinnon aikana...

Vierailija
5/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joulu olisi mistään mikään poikkeus?

Vierailija
6/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske koska ne eivät ole laktoosittomia.

Vierailija
7/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kun sukulaiset ostaa niitä kaapit täyteen ja dumppaa sitten meille. Ja itse en edes tykkää konvehdeista.

Vierailija
8/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Fazer veisi mielellään mahdollisimman paljon rahaa veroparatiisiin ja kauppiaspariskunnan Porschet pitäisi päivittää tämän vuoden malliin! Kyllä suomalaiset on tyhmää kansaa!

Vierailija
9/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitsit suomalaisen otsikossa?

Suomalaisella ei olisi tarvetta siihen. Onko asialla taas iigori "suomalaiset sitä ja suomalaiset tätä" höpisemässä?

Vierailija
10/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo lapsuudesta vanhemmilta ja isovanhemmilta opittu tapa. Ei se minun elämääni ole pilannut ja tuskin on kenenkään muunkaan.

Sitä paitsi konvehtien hinnan vertailu ei estä komeaa joulupöytää laittamasta tai lahjoja ostamasta. Jos estäisi, niin sitten olisikin jonkin sortin ongelma.

Vierailija
11/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025 kun kaikki yritykset nostivat hintoja ja katteita tuotteissa ja palveluissa 10-1000%... ostovoima tuhoutui pysyvästi kahden eri hallinnon aikana...

Iigori turpa kiinni. Ettäs jaksat jankuttaa, vaikka kaikki tunnistaa.

Vierailija
12/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iigori turpa kiinni. Ettäs jaksat jankuttaa, vaikka kaikki tunnistaa.

ja taas teletappi trolli saapui paikalle... onko jo liian kylmä leikkiä ulkona hiekkalaatikolla?

Vierailija
13/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme pihistelymuoti tämä kun nykyään kaiken pitäisi olla halpaa, ruoka pitää olla mahdollisimman halpaa, puhumattakaan suklaasta. 

Minä en katso koskaan kilohintoja. Ostan jouluksi konvehteja, mutta en niitä halpoja 3-packeja vaan kaikkea erikoista hyvää. Joillekin tämä halpuus on pakkomielle.

Vierailija
14/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kun sukulaiset ostaa niitä kaapit täyteen ja dumppaa sitten meille. Ja itse en edes tykkää konvehdeista.

Niitä halpoja varmaan antavat kun tarjouksista ostavat.

Vierailija
15/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske vaikka olen köyhä. Ostan muutaman hyvän belgialaisen suklaakonvehdin ja nautiskelen kahvin kanssa.

Vierailija
16/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ne maistuu ihan paskalta pääsiäismunasuklaalta, ni ei mitään välii jos niitä sai yksitoista laatikollista kymmenen hinnalla ja jos vielä onnistui kusettamaan itsepalvelukassaa niin että se luki vaan yhden rasian hinnan.

Vierailija
17/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloinen tai rikas suomalainen ei kaiketi laske, köyhän työttömän on pakko laskea aina kaikki.

Vierailija
18/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema on, että kaikki ne konvehdit(kin) muuttuvat pas*aksi.  💩

Vierailija
19/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen ja ruoka vievät eniten rahaa. Mulla on tavoitteena saada ennen eläkettä 100 000 euroa. Kyllä ka5son hintoja aina. Ja eniten säästän sillä etten enää terveyssyistä mätä herkkuja. Mies kyllä mättää eikä säästä yhtään. Otti ove eläkkeenkin työn lisäksi ja tuhlaa kaiken kokeisiin ja varusteluun. Joten pakko mun säästää.

Vierailija
20/28 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, venäläiset suklaat, ne on todella hyvä! Meillä on valtava valikoima suklaarasiat, ja monet on kilon tai kaksikin! Hinnat on niin halvat, että voi ostaa monta rasiaa helposti, ei ole ongelma!

Laadusta puhuen, suklaa on huippu, me käytetään vain parhaat raaka-aineet. Ei ole mitään elintarviketeollisuusjätteitä tai palmuöljyä, niinkuin Suomessa, ja muissa maissa, ymmärrätkö? Meidän suklaat on täynnä makua ja aitoutta, venäläinen sydän!

Olen tosi iloinen, että voimme nauttia näitä herkkuja. Suomalaiset varmaan katsoo meidän suuria ja hyviä suklaarasiat vähän kateudella!