Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni liian pervo mulle...

Vierailija
19.10.2025 |

Harvakseltaan vanilja riittäis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa suhde, sillä tällaiset tilanteet paranee.

Vierailija
2/5 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, mutta oon se liian pervo nainen ja oma mies kuitenkin sentään tykkää piiskata, ei varmaan muuten oltais edes sänkyyn päädytty kun mua kiinnostaa vaniljaseksi yhtä paljon kuin kilo hiekkaa. Eli ei juurikaan. 

Mutta mieheni olisi ihan tyytyväinen johonkin minuutin, parin panoon ehkä joka toinen viikonloppu. Itse en ole mitenkään monisuhteiluun taipuvainen niin näillä mennään. Sellaista seksiä mitä minä haluan on pari kertaa kuussa, sellaista mitä mies haluaa on ihan aina kun hän haluaa. Joskus ärsyttää että hän saa omienkin sanojensa mukaan kaiken ja enemmänkin ja minä saan suunnilleen 1/10 siitä seksin määrästä kuin haluan, mutta enpä minä tässä vankina ole, eli itsepähän valitsin jäädä. Toistaiseksi.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Millaista pervoilua vaimosi sitten tykkäisi saada/harrastaa?

Ja 2. vastaajalle sama kysymys, millaista seksiä haluaisit, muttet juuri nyt saa? Piiskaamisen lisäksi jotain??

Vierailija
4/5 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne, mutta oon se liian pervo nainen ja oma mies kuitenkin sentään tykkää piiskata, ei varmaan muuten oltais edes sänkyyn päädytty kun mua kiinnostaa vaniljaseksi yhtä paljon kuin kilo hiekkaa. Eli ei juurikaan. 

Mutta mieheni olisi ihan tyytyväinen johonkin minuutin, parin panoon ehkä joka toinen viikonloppu. Itse en ole mitenkään monisuhteiluun taipuvainen niin näillä mennään. Sellaista seksiä mitä minä haluan on pari kertaa kuussa, sellaista mitä mies haluaa on ihan aina kun hän haluaa. Joskus ärsyttää että hän saa omienkin sanojensa mukaan kaiken ja enemmänkin ja minä saan suunnilleen 1/10 siitä seksin määrästä kuin haluan, mutta enpä minä tässä vankina ole, eli itsepähän valitsin jäädä. Toistaiseksi.......

Kuinka paljon remmiä p.e.r.s.e.e.s.i sitten kestäisi?

Vierailija
5/5 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen naisen ottaisi aika monikin mies. Päästä vaan vapaalle jos sua ei kiinnosta.