Montako grammaa karkkia syöt viikossa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molla grammaa. Olen jo 58vuotias nainen , enkä ole tottunut mihinkään mässyttelykulttuuriin. Outoa että aikuinen syö jotain karamellejä pussista.
Niinpä. Missä muualla kuin Suomessa, Ruotsissa ja Yhdysvalloissa popsitaan karkkia aikuisenakin? Vein kerran tuliaisina karkkeja Italiaan, ja talon isäntä ja emäntä eivät ymmärtäneet yhtään kun heillä ei ole edes lapsia.
Jotenkin en usko tämän tapahtuneen...
Keskimäärin suomalaiset syövät 15kg karkkia vuodessa, eli reilut kilo viikossa. Jos joku ei syö lainkaaan niin joku toinen syö sitten kahden tai jopa kolmenkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
En syö oikeastaan koskaan karkkia enkä muutakaan makeaa. Makean syöminen on luonteen heikkoutta. Naisilla herkuttelua selittää sentään osittain hormoonit, mutta miehillä ei ole mitään tekosyytä ja siltikin eräskin ihravuori osti juuri tänään suklaalevyn.
Luonteen heikkous on inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
En syö oikeastaan koskaan karkkia enkä muutakaan makeaa. Makean syöminen on luonteen heikkoutta. Naisilla herkuttelua selittää sentään osittain hormoonit, mutta miehillä ei ole mitään tekosyytä ja siltikin eräskin ihravuori osti juuri tänään suklaalevyn.
Samaa mieltä. Tämän takia en syö kirjaimellisesti mitään, missä on grammaakaan sokeria.
Jos syön, se on suolaa pussista.
Elän terveellisesti enkä napostele. Juon vain alkoholia neljä koppaa ja litran kirkasta viikossa.
Syön vaikka kilon karkkia viikossa jos sitä on. Ja usein on. Nytkin on kilon Mättö.
Täällä oikeinsyövät fitnesshirmut dissaa nautiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin suomalaiset syövät 15kg karkkia vuodessa, eli reilut kilo viikossa. Jos joku ei syö lainkaaan niin joku toinen syö sitten kahden tai jopa kolmenkin edestä.
Oho! Suurempi määrä, kuin mitä ajattelisi. Onkohan jakaumaan laskettu lapset?
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 800 sataa grammaa. Tässä on mukana suklaa ja jäätelö.
Ihan karkiksi luokiteltua noin 300 grammaa.
Eli ei paha minusta. Syön muuten terveellisesti.
Aika paljon. Ootko pläski?
Nautin elämästä ja syön ja juon mitä haluan. Olen ihan ok. Kerran täällä vaan eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa on 52 viikkoa....
Vierailija kirjoitti:
Minä en koe että ylipainossa ja reikiintyneissä hampaissa on mitään nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 g. En syö mitään makeaa.
Varmasti syöt. Aika paskassa kunnossa olet jos et syö marjoja, hedelmiä, maitotuotteita ym. ikinä.
Noilla ei ole kunnon kanssa mitään tekemistä.
Pitikö olla? Makeita silti.
Väitit itse että "aika paskassa kunnossa olet, jos et syö....)"
Kirjoitustaito. Lauseen loppuun ei tule sulkumerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi, jos et pese hampaita tai pidä huolta siitä, että syöt muuten terveellisesti ja liikut.
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla oli matikka koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Suurempi määrä, kuin mitä ajattelisi. Onkohan jakaumaan laskettu lapset?
Jonkun uutisen mukaan se oli n. 300g/vko. Tuossa on laskettu 15kg vuodesta jaettuna kuukausilöe aivan väärin. Itse en jaksa laskimella tarkistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takiahan niitä karkkeja syödäänkin. Kaikissa nautintoaineissa on huonotkin puolensa mutta silti harva pystyy kieltäytymään kaikesta.
Hyvin harvoin, mutta olenkin sipsihirmu ja viikossa menee sellainen iso pussi. Onko ne nyt jotain 200-250 g?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vikasi, jos et pese hampaita tai pidä huolta siitä, että syöt muuten terveellisesti ja liikut.
Hampaiden pesu ei paljon auta kun happohyökkäykset tuhovat hampaat tehokkaasti. Mistä keksit, etten pesisi hampaita tai liikkuisi? En halua olla harvahampainen plösö.