Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet tökeröjä huomautuksia ulkonäöstänne?

Vierailija
19.10.2025 |

Olen saanut kehuja, että olen kaunis. 

Mutta olen usein saanut myös haukkuja tai arvostelua.

esim.

paksut nilkat

ohuet hiukset 

vartaloni tyyppiä on ihmetelty ja arvosteltu

on sanottu että olen parempi meikin kanssa jne

En ole koskaan töksäyttänyt kenellekään mitään heidän ulkonäöstään, niin tuntuu uskomattomalta miten paljon eri ihmiset on itseäni jopa haukkunut.

Kommentit (54)

21/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kakarana usein kuuli arvailuja siitä mistä maasta minä tai esivanhempani ovat kotoisin. Ihan Satakunnasta ja Karjalasta on, en voi naamalleni mitään. Ainoa oikeasti tökeröä tai jopa törkeää palautetta antoi yks lyhyeen typännyt tapailusuhde. Hän arvosteli jalat liian laihoiksi, ja kerran alkoi tökkiä mahaa ja kysellä onko turvoksissa vai oonko läski tmsp. Halusi vielä paiskata siihen puhelimensa jotta "kuulisi äänen joka siitä lähtee". Pidän tällä otannalla siis toisten ulkonäköä arvostelevia ihmisiä joko lapsina tai mielenvikaisina.

Vierailija
22/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rumia harvoin arvostellaan. 

Kauniita sitäkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut joka on ikinä kommentoinut tökerösti ulkonäköäni, on ÄITINI. Olen mm. persjalkainen, pullea, ohuthiuksinen, perunanenäinen, pattipolvinen...

Muakin äiti haukkunut liian lihavaksi, kun olin kokoa 170 cm ja 62 kg.

Vierailija
24/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on kommentoitu negatiivisesti, olen suht nätti. Joskus yläasteella joku sanoi että on iso perse, se kyllä traumatisoi pitkäksi aikaa. Sitten sukujuhlissa yksi vanha sukulaisnainen sanoo, että olen iso, no olen 163 cm ja vähän pyöreyttä tullut iän myötä. Aika pimeä kommentti sinänsä koska olen niin normikokoinen keski-ikäinen kuin vain voi olla. Joku tarkoitus oli loukata muorilla. 

Vierailija
25/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneltäkään muulta kuin ex mieheltä.

Olen oikeasti ollut kaunis  ja vieläkin ikäistäni nuoremman näköinen

Vierailija
26/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti rumia harvoin arvostellaan. 

Kauniita sitäkin enemmän.

No joopa joo. Kaikkea on kuule sanottu päin näköä hyi s a a t a n a s t a lähtien, ihan ohikulkiessa.

Vierailija
27/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin paljon varakkaampi jos olisin saanut euron joka kerrasta elämäni aikana kun hoikkuudestani on huomautettu eikä mitenkään kehuvaan sävyyn, vaan se on aina ollut negatiivista.

Vierailija
28/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kommentointi kertoo vain siitä kommentoijasta itsestään joten en ole jäänyt tuollasia murehtimaan. Mieleen tulee yksi kerta kun kuulin jonkun miehen sanovan jalkojani lyhyiksi kun olin uimarannalla. Käännyin katsomaan ja oli itse todella lihava ja lyhyt mies jolla ei olisi mitään varaa sellaista sanoa. Itse olen omaan silmään kaunis enkä erityisen lyhytjalkainen. Epävarmat ihmiset lyttää toisia.

Vierailija
29/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ohimennen näin aikuisiällä. Yhteistä se, että tulivat ns. rumien naisten suusta. Tai sanotaanko näissä tapauksissa turpavärkeistä. 

Vierailija
30/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus jouduin lähtemään sairaalan päivystykseen itsetuhoisten ajatuksen kanssa ja odotellessa joku narkomaani sanoi mua katsottuaan, että hyi saatana. Kumpa tuo ihminen ois tiennyt, mitä juuri kävin läpi ja kuinka paljon sanat loukkasivat.

Vierailija
31/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran raksalla. kesä aamulla kokoonnuttiin ulos ennen töiden alkua. Siinä oli porukkaa tupakalla ja slaavikyykyssä yksi virolainen keski ikäinen nainen.

Meni 5 sekunttia hyvää huomenta toivotusten jälkeen ja hän tokasi minulle, kuin salama kirkkaalta taivaalta, että minun tulee ajaa parta pois. Menin aivan shokkiin. En tiennyt naisesta mitään muuta kuin sen mitä tuossa 20 sekunnin aikana nyt vieraasta ihmisestä voi tuntea eikä hänkään tiennyt minusta mitään.

Jälkikäteen olen todennut että voi se ihastuminen noinkin näkyä...

Vierailija
32/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on haukkunut vain ihmiset, jotka ovat itse ei-kauniita. Paha olo ja tyytymättömyys itseensä saa arvostelemaan muita päin naamaa. 

Vierailija
33/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin syövän ja tukka lähti. Nyt kun se kasvaa lyhyenä niin oon kuullut kommentteja, että näytän ihan mieheltä.

Vierailija
34/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on kommentoitu negatiivisesti, olen suht nätti. Joskus yläasteella joku sanoi että on iso perse, se kyllä traumatisoi pitkäksi aikaa. Sitten sukujuhlissa yksi vanha sukulaisnainen sanoo, että olen iso, no olen 163 cm ja vähän pyöreyttä tullut iän myötä. Aika pimeä kommentti sinänsä koska olen niin normikokoinen keski-ikäinen kuin vain voi olla. Joku tarkoitus oli loukata muorilla. 

Ylä-aste ikäisillä harvemmin on isoa persettä. anna kun arvaan kateelliset tytöt haukku kun pojat kuolas sun perään?

Vierailija
35/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu seksin aikana että "ihana tää sun kullin pää, ihan ku iso tatti!"

Sanomattakin selvää, etten halua rakastellessani tulla verratuksi mihinkään itiöemään, joten tämä nainen ei saanut jäädä luokseni yöksi. Kehorauha se on miehilläkin! M44

Vierailija
36/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on haukkunut vain ihmiset, jotka ovat itse ei-kauniita. Paha olo ja tyytymättömyys itseensä saa arvostelemaan muita päin naamaa. 

se johtuu siitä, että sun ominaisuus, tässä tapauksessa ulkonäkö, triggeröi heissä sen asian, mitä he eivät ole hyväksyneet itsessään. Samoin esim. jos olet luonteeltasi kiva, ikävät ihmiset eivät kestä sinua, koska tällöin heidän ikävä luonteensa heijastuu sinun kivaan luonteeseen.

Tehkää sisäistä työtä ihmiset.

Vierailija
37/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Koskaan en ole ollut sopivan ikäinen tai painoinen.

Ja kun en ole tyypillisen näköinen nainen. Niin siitä on kyllä saanut kuulla. 

Vierailija
38/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri yläasteella kauhisteli mun käsikarvoja kämmenselässä nii  että kutsui isosiskonsakin niitä pöyristelemään. Enpä ollut koko karvoja pannut edes merkille ennen tuota :D

Vierailija
39/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairatuin kilpirauhasen vajaatoimintaan vuoden alussa ja siitä lähtien olen saannut kuunnella joka paikassa tuntemattomilta "koskas sä aloitat laihdutuskuurin?" N35

Vierailija
40/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryhmävoimistelujoukkueeni kanssa kisamatkalla jenkeissä. Bongasin sieltä paikallisen miehen, jonka kanssa drinksuiltiin, minglailtiin ja päädyttiin hänen hotellihuoneeseen. Kesken lemmentouhujen  mies totesi että "Oh baby you're too much for me, honey!"

Eli nätimmin sanottu kuin että oon jotenkin läski! Emme enää tavanneet sen jälkeen, vaikka muuten oli kiva mies, ok näköinen, sporttinen, iso talo Floridassa ja pari urheiluautoa ja joku vene.Sanna22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi