Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet tökeröjä huomautuksia ulkonäöstänne?

Vierailija
19.10.2025 |

Olen saanut kehuja, että olen kaunis. 

Mutta olen usein saanut myös haukkuja tai arvostelua.

esim.

paksut nilkat

ohuet hiukset 

vartaloni tyyppiä on ihmetelty ja arvosteltu

on sanottu että olen parempi meikin kanssa jne

En ole koskaan töksäyttänyt kenellekään mitään heidän ulkonäöstään, niin tuntuu uskomattomalta miten paljon eri ihmiset on itseäni jopa haukkunut.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, usein kommentoidaan papin näköiseksi / uskovaiseksi 

Vierailija
2/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon, nimenomaan nuorena ja nuorena aikuisena. En enää näin yli 50-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvittelevat lyttäävänsä alas paremman näköistä kuin itse keksimällä toisesta jotain negatiivista 

Vierailija
4/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Työkaverit pamauttelevat aina jotain ilkeää. Jätän vain omaan arvoonsa ja rehellisesti eivät nämä haukkujat ite yleensä ole kovin kauniita, vaikka en sitä heille sanokaan.

Vierailija
5/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joka on ikinä kommentoinut tökerösti ulkonäköäni, on ÄITINI. Olen mm. persjalkainen, pullea, ohuthiuksinen, perunanenäinen, pattipolvinen...

Vierailija
6/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Työkaverit pamauttelevat aina jotain ilkeää. Jätän vain omaan arvoonsa ja rehellisesti eivät nämä haukkujat ite yleensä ole kovin kauniita, vaikka en sitä heille sanokaan.

Tämä on muuten totta.

Vierailija
7/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät Sari sairaanhoitajalta. 

Yksi setämiehen kommentti, kun piti painaa nuorta töissäkäyvää naista alas. Emme ole sotealalla. 

Vierailija
8/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin mummoksi, ainakin viisikymppiseksi. Näin kuulin junnujen sanovan omin korvin kuullen.

Olen kyllä yli 60-vuotias,  joten voin ottaa tämän kohteliaisuutena. 

Nuorena  olin kaunis ja ei nyt ainakaan muistu mieleen mitään negatiivista. 

Vierailija
9/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka. Eniten lyhyistä jaloistani ja mitättömästä naamastani. 

Vierailija
10/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen suomalainen niin olen tavallista karvaisempi nainen. Ette voi kuvitella sitä koulu-, lukio-, yliopisto- ja työpaikkakiusaamisen määrää. Lapsilta vielä ymmärrän mutta aikuisiltakin?

Vierailija
11/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyjä on ikäihminen, olen päättänyt että seuraavalla kerralla lyttään takaisin kysymällä, että "mites mites, ootko muistitestissä käynyt?" Kun saan ällistyneen ilmeen niin kuiskaan, että yleensä muistisairaus alkaa näkyä siinä, että ihminen möläyttelee mitä sattuu. Ja oikein myötätuntoisesti lisään, että ei sitä tarvitse hävetä, muistisairautta on paljon. 

Sitten kun kysyjä siinä närkästyneenä että ei tässä nyt mitään dementikkoja, olen töissä vielä ja pälä pälä.., niin lisään että eihän tuollaiseen huomautteluun voi muuta syytä olla. 

Jos oikein fiksu on niin tajuaa, että yhtä inhottavaa se ulkonäön arvostelu on kuin se, että epäillään älyä.

Vierailija
12/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut joka on ikinä kommentoinut tökerösti ulkonäköäni, on ÄITINI. Olen mm. persjalkainen, pullea, ohuthiuksinen, perunanenäinen, pattipolvinen...

Mun äiti kans kommentoi muiden ihmisten ulkonäköä. Niin noloa.

Mutta mulle on sanottu että on paksut nilkat ja lisäksi että olen lyhyt ja leveä.

Vierailija
13/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kerrokaan tähän. Tunnistaisi vielä itsensä ja hykertelisi tyytyväisenä, kuinka saikaan loukattua. Mies kyseessä.

Vierailija
14/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta.

Niin on. Yleensä nämä ulkonäön arvostelijat ovat itse siitä rummimasta päästä. 

Vierailija
15/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi oikeet? ( mun rinnoista kun olin jonossa baaritiskillä)

Oot pantavan näköinen 

Sulla on sexyt huulet

yms

Vierailija
16/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta.

Niin on. Yleensä nämä ulkonäön arvostelijat ovat itse siitä rummimasta päästä. 

Se pitäisi sanoa heille suoraan, kyllä hiljenisivät. 

Vierailija
17/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen suomalainen niin olen tavallista karvaisempi nainen. Ette voi kuvitella sitä koulu-, lukio-, yliopisto- ja työpaikkakiusaamisen määrää. Lapsilta vielä ymmärrän mutta aikuisiltakin?

Tiedän tunteen. Häpeän vieläkin, kun tuntuu ettei kellään muulla naisella kasva karvat ja jos kasvaakin niin jotain todella hentoa lähes olematonta ettei tarvitse edes sheivata. 

Vierailija
18/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies arvostellut minun ulkonäköä, puhkeutumista ja ihan yllättäen heittänyt jotain.

Vierailija
19/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen jälkeen en. Muuten lähinnä naureskelua, mutta kerran yksi poika sanoi, että "tästä ei pääse ohi, kun on vuori edessä". 

Aikuisena en ikinä ainakaan niin, että olisin itse kuullut. Olen laihtunut yläasteajoista, mutta silti olen lähes ylipainoinen ja aika perus ulkonäöltäni. 

n36

Vierailija
20/54 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun joo, ihan unohtui kun olin niin tottunut siihen että läheinen kommentoi tökerösti. Siis exäni sanoi mua liian lihavaksi/painavaksi ja sillä perusteli ettei halua seksiä mun kanssa. Olin 52-57 kg tuolloin. Toki hänellä on oikeus tykätä laihoista jos tykkää, mut mikä pakko oli mun kaa seurustella ja ulista? Pöh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän