Veljeni (55v) löysi Thaimaasta "onnensa" - Nyt omat lapset unohdetaan ja rahat katoavat
Veljeni, 55-vuotias, ihan tavallinen suomalainen insinööri, erosi pari vuotta sitten pitkästä liitosta. Viime talvena hän oli Thaimaassa lomalla ja tapasi siellä 23-vuotiaan naisen. Nyt tämä nainen on tulossa Suomeen ja he aikovat kuulemma naimisiin.
Tässä viimeisen puolen vuoden aikana veljeni on muuttunut täysin. Hän on lähettänyt tälle naiselle ja hänen sukulaisilleen tuhansia euroja rahaa erilaisiin hätätarpeisiin ja "pomminvarmoihin" bisnessinvestointeihin.
Mikä minua eniten raivostuttaa, on se, miten tämä vaikuttaa hänen omiin lapsiinsa (16v ja 18v). Veljeni ilmoitti juuri lapsilleen, että hänellä ei olekaan varaa auttaa vanhemman lapsen autokoulussa tai opiskeluasunnon takuuvuokrassa, vaikka oli luvannut. Syy: 'rahatilanne on nyt tiukka'. Tiukka, koska ne lähetetään Thaimaaseen uuden perheen elättämiseen!
Kaiken huipuksi, kun yritin puhua hänelle järkeä ja kysyä tästä hyväksikäytöstä, hän sanoi minulle suoraan, että suomalaiset naiset (kuten minä ja hänen ex-vaimonsa) ovat 'rumia, vaativia, kylmiä ja epänaisellisia'. Tämä uusi nainen kuulemma 'oikeasti arvostaa miestä ja osaa pitää huolta'.
Miten aikuinen mies voi olla näin sokea? Näen jo sieluni silmin, miten veljeni eläkerahat valuvat ulkomaille ja lopulta kun nainen on imenyt kaikki rahat, hän jää yksin jonnekin Thaimaan slummeihin.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Veljes on tyhmä, kuten 90% suomalaismiehistä. Eikö sen mahdolliset lapset ole jo aikuisia ja työikäisiä. Mitä sä niiden perintöosuuksia jaat varsinkin kun veljesi elää vielä?
Onneksi miehistä vain 90 % on "tyhmiä". Naisista kun tuntuu olevan 98 % . Hih !
Eikö olekin kivaa, ku suomut tippuvat silmiltä. Edes omaa isää ja veljeä ei voi kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on käynyt monelle minunkin lähellä.
Eräs Roffe Ruotsissa jätti vaimonsa ja löysi myös taikkutytön ja tiheään tahtiin saivat 3 lasta.
Nuorin oli tosi häiriintyyt ja Roffella vaativa työ ( oma raksennusfirma)-.
Rouva nosti kytkintä ja jätti miehen ja lapset oman onnensa nojaan eikä liikaa kysellyt lasten perään.
Toinen tapaus eräs rikas ruotsalainen joka menetti montakymmentä miljoonaa .Möi firman , sai potkut akalta, tuli Ruotsiin ,möi autot ja työkoneet, Rouva ottikin takaisin.Toinen keikka sinne ja nyt on mies köyhänä eläkeläisenä Ruotsissa .
Ja rouvan suku omistaa maat ja mannut.
0/5 rasistitarinat jatkuu.
----------Säälitti Roffe kun ei meinannut millään saada päiviä kokoon tuon sairaan pojan takia. Ja se akka joka jätti kolme aika p
Useimmissa Aasian maissa lapset jää erossa isälle. Kannattaisi ottaa selvää kulttuurista ennen avioliittoa.
Semmostahan se on pimpero maksaa
"Tässä viimeisen puolen vuoden aikana veljeni on muuttunut täysin. Hän on lähettänyt tälle naiselle ja hänen sukulaisilleen tuhansia euroja rahaa erilaisiin hätätarpeisiin ja "pomminvarmoihin" bisnessinvestointeihin."
Useinhan nämä menee vielä niin että köyhän tyttöparan kotikylästä ostetaan riisiviljelmää ja tontti, rakennetaan talo, ostetaan koko kylän käyttöön kymmenien tuhansien maansiirto- ym. koneet. Kaikki tietty sen naisen nimiin koska ulkomaalaisomistus ei mahdollista.
Sattuneesta syystä tunnen ja tiedän monen monta näitä tapauksia. Eikä tarvitse olla edes mikään vanhapoika vaan ihan normaalit nuoret miehetkin näihin lankeaa.
Onko ap sinulla pääsy veljesi pankkitietoihin? Vai mistä tiedät rahojen katoavan?
Oletko veljesi omaishoitaja?
No, minä olen mies; Tuntuu menneen tämän miehen aivotoiminto sekaisin, näkee vain yhden asian. Onhan niitä toki onnistuneitakin tämäntyyppisiä liittoja mutta tässä kyllä tuntuu menevän kiville. Parempi käyttää Thaimaassa vain "irtonumeroita". Lyhyemmän ajan tai vaikkapa kuukauden verran. Ei menee koko omaisuus sinne sukulaisille.
Saattaa imeä veljeäsi muutenkin, eikä pelkkiä rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuules systeri, huolehdi sinä vaan omista asioistasi ja minä huolehdin omistani
Veljesi
Sinun rahat kuuluvat minulle!
Siskosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen rasistitarina tänään. 0/5
Niinpä. Kaikki kliseet. Huomaa että jonkun katkeran mamman ex mies on löytänyt nuoren muikkelin thaikuista.
Toi nyt vaan kuuluu kulttuuriin, että pidetään koko suvusta huolta. Näin se on. Erikseen sitten ne, jotka lypsävät vielä senkin päälle. Mahdolliset talot siellä sitten varmasti laitetaan vaimon nimiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Veljes on tyhmä, kuten 90% suomalaismiehistä. Eikö sen mahdolliset lapset ole jo aikuisia ja työikäisiä. Mitä sä niiden perintöosuuksia jaat varsinkin kun veljesi elää vielä?
LUE ALOITUS.
Ne menee naimisiin että se nainen saa oleskelu ja työluvan. Ja perii asumisoikeuden ja ilmeisesti myös osan omaisuudesta . Lapset perii ensin. Ja tämä uusi tekee uusia lapsia heti. Kuin ilmeisesti jo on lapsia muiden kanssa. Kun ukko kuolee nainen saa asumisoikeuden siihen. Jos se ottaa nimilleen naisen lisäksi sen lapset . Nainen siirtää heti rahaa tililleen Thaimaan pankkiin. Ne tekee tiliä Thaimaan pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on. Ota talteen veljesi viestit, näytä ne hänelle sitten parin vuoden päästä kun hän tulee kerjäämään rahaa sinulta lapsilleen, kun thaikku on tyhjentänyt veljesi tilit.
Eiks ton ikäisen papparaisen kakarat oo jo täysi-ikäisiä?
Provotallista taitaa olla tääkin aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on tietenkin vapaa ja itsenäinen, ei holhouksessa oleva henkilö ja saa tehdä mitä haluaa. Elatusvelvollisuus päättyy kun lapsi täyttää 18 v vaikka nykyisin näyttää siltä että sitä pitää jatkaa loputtomiin kun nuoriso ei viitsi tehdä töitä. Thaimaa ei ole ilmastoa lukuunottamatta hääppöinen paikka asua ja thaikut tulevat mielellään kieli pitkällä Suomeen, onnelaan. Anna nyt veljesi tehdä omat virheensä itse, kyllä se totuus valkenee jos on huijarinaisesta kyse. Ei kukaan voi elää tai ohjata aikuisen ihmisen elämää. Siperia opettaa.
Ja kuinkahan moni suomalainen nainen on vienyt eronneen miehen rahat jollain konstilla? Veikkaus on että useampi kuin thaikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules systeri, huolehdi sinä vaan omista asioistasi ja minä huolehdin omistani
Veljesi
Sinun rahat kuuluvat minulle!
Siskosi
Vedä sisko vtu päähäsi ja pakene vuorille, minä päätän ihan itse omasta elämästäni ja varsin ilman sinua.
Veljesi
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo typeryys perinnöllistä? Mulkun perässä meneminen ilman aivoja?
Ööhhhhh....kerranhan täälä eletään niin miksi sitten ei nauttisi. Mukaanhan täältä ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on tietenkin vapaa ja itsenäinen, ei holhouksessa oleva henkilö ja saa tehdä mitä haluaa. Elatusvelvollisuus päättyy kun lapsi täyttää 18 v vaikka nykyisin näyttää siltä että sitä pitää jatkaa loputtomiin kun nuoriso ei viitsi tehdä töitä. Thaimaa ei ole ilmastoa lukuunottamatta hääppöinen paikka asua ja thaikut tulevat mielellään kieli pitkällä Suomeen, onnelaan. Anna nyt veljesi tehdä omat virheensä itse, kyllä se totuus valkenee jos on huijarinaisesta kyse. Ei kukaan voi elää tai ohjata aikuisen ihmisen elämää. Siperia opettaa.
Ja kuinkahan moni suomalainen nainen on vienyt eronneen miehen rahat jollain konstilla? Veikkaus on että useampi kuin thaikut.
Ei kukaan suomalainen eikä kukaan edes yritä.
T: Helena Koivu
Noin GIGOLOTKIN tekee . Siirtää rahaa heidän maan tileille . Siellä heidän suku ja koti . Täältä lypsetään mikä irtoaa.
Ettei olis ladyboy🤣