Miksi aina pitää kysellä viikonlopusta?🤔
Monesti töissä kysellään viikonloppu suunitelmia tai miten meni viikonloppu. Kiinnostaako se ihan oikeasti vai tekeekö ihmiset sitä vain, että on jotain mistä puhua? Minua ei vois vähempää kiinnostaa ja en kysele vastavuoroisesti, mutta moni saattaa silti kertoa omasta viikonlopustaan. Tää on yksi asia, mitä vihaan töissä ja itse koen, että eihän se muutenkaan edes muille kuulu.
Kommentit (11)
Hyvin on mennyt, kiitos kysymästä. Tallissa olen touhuillut kotteroon syyshuoltoa, kohta vielä jatkuu kunhan päiväkahvit saa.
Ehkä kokevat, että on pakko jutella ja kun muutakaan ei keksi, niin kysellään turhuuksia
mitenkäs ap:n viikonloppu mennyt, mitä ähminyt?
Niin, ihmiset katsos yrittää olla sosiaalisia toistensa joukossa. Se on normaalia ihmisten välistä kommunikointia, että PUHUTAAN. Jokainen vastaa mitä vastaa, ei tarvi kertoa mitään mitä ei halua. Rentouduin. Mutta uskoisko kukaan tuota sun sanomana? Relaa vähän ja yritä enemmän sosialisoitua. Niin se on työpaikalla helpompaa kaikille. Tsempit.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset katsos yrittää olla sosiaalisia toistensa joukossa. Se on normaalia ihmisten välistä kommunikointia, että PUHUTAAN. Jokainen vastaa mitä vastaa, ei tarvi kertoa mitään mitä ei halua. Rentouduin. Mutta uskoisko kukaan tuota sun sanomana? Relaa vähän ja yritä enemmän sosialisoitua. Niin se on työpaikalla helpompaa kaikille. Tsempit.
Relaan kyllä viikonloppuisin ihan tarpeeksi. Ei oo pakko olla sosiaalinen, jos ei halua. Di kaikki tykkää puhua turhuuksia ja kuten aiemmin sanoin, niin töihin mennään tekemään töitä, eikä puhumaan joutavia
Vierailija kirjoitti:
Hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin
all sprite
Mua ahdistaa tuo, kun kyselijä on sellainen, joka koko ajan tekee mitä ihmeellisimpiä juttuja, on laskuvarjohyppyä, vuorikiipeilyä (pe iltana Norjaan, su iltana takaisin), ystävien 3- tai 4-kymppiset jossain upeassa paikassa, koko vkl majoituksineen tyyliin Lapissa lasi-iglussa.
Minä: kävin kaupassa ja koiran kanssa lenkillä lauantaina. Sunnuntaina vaan koiran kanssa lenkillä, kaupassa ei tarvinnut käydä.
Olen syntynyt niin väärään maahan, juuri tällainen epä-sosiaalinen ihminen, joka ei osaa sanoa mitään kun kysytään, on outo ja epämiellyttävä työkaveri.
Sitten se sama tyyppi vetää pikkujouluissa hirveät kännit ja lässyttää koko illan koko vuoden viikonloppu kuulumiset. :( :(
Muutenkin töhin tullaan tekemään töitä. Ei puhumaan henkilökohtaisista asioista