Juur nyt: Israel hyökkää Gazaan!
Israelin armeija on hyökännyt Gazaan, israelilaismediat raportoivat.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011569467.html
Hieno strategia kieltämättä; ensiksi pommitttaa paikka paskaksi, solmia "aselepo" ja päästää sadat tuhannet ihmiset takasin "koteihinsa" ja sen jälkeen aloittaa kansanmurha uudestaan.
Kommentit (232)
Britannia on esimerkki siitä, kun islamistit pääsevät valtaan.
https://www.telegraph.co.uk/news/2025/10/19/when-jews-targeted-by-hate-…
Vierailija kirjoitti:
Hamas on tappanut yli 100 palestiinalaista siviiliä viime päivinä. Jotkut ammuttiin tai hakattiin kuoliaiksi, osa mestattiin. Tällaisia barbaareja vasemmisto on viime vuodet varauksetta kannattanut.
Minä kuulin, useita satoja ihmisiä. Joukossa lapsia, siis viisivuotias "petturi".
Pitkäänhän tuo "rauha" kestikin? Ei tainnut olla yhtään päivää ilman kuolonuhreja?
Elossa olevat panttivanit saatiin ilmeisesti pääosin vapaaksi. Ja sitten voidaankin jyrätä koko paska maan tasalle ja palet erämaahan.
Tuonne ei tule ikinä rauhaa.
"Joka ikinen päivä palestiinalaisia teloitetaan Gazassa. Ei Israelin, vaan Hamasin toimesta. Miehiä ja naisia, jotka uskaltavat kritisoida heitä. Toimittajia, jotka yrittävät kertoa totuuden. Ihmisiä, joita syytetään ilman todisteita yhteistyöstä.
Heidät viedään kaduille, hakataan ja ammutaan.
Omat kansalaisemme murhataan niiden toimesta, jotka väittävät puolustavansa meitä. Silti en näe yhtään protestia. Ei Lontoossa. Ei New Yorkissa. Ei Pariisissa. Samat äänet, jotka marssivat, kun Israel on mukana, katoavat yhtäkkiä, kun Hamas tappaa palestiinalaisia."
Ahmed Al-Khalidi Gazasta https://x.com/khalidi79397/status/1979669225221374070#m
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomitantat yhtäkkiä tukee terroristeja? Itse olen tässä sopassa täysin Israelin puolella. Minulle on kaveri jopa ketsuppipullosta suuttunut, kun merkki oli boikottilistalla, koska tukee Israelia. Sanoin, että ostanpa toisenkin, kun käyn kaupassa.
En kyllä käsitä. Itse en uskalla enää suutani avata kahvipöydässä, kun olen sitä mieltä, että Hamas pitää kitkeä juurta jaksain pois ja että meidän pitää ehdottomasti ostaa aseita Israelilta.
- suomitantta
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että Hamas lennätti taas pommeja Israeliin
Miksi tätä alapeukuttaa niin moni, vaikka tämä on totta. Meinaatteko että alapeukuttamalka se muuttuu epätodeksi?
Hiljaista on kun hamas teloit_taa palestiinalaisia. Minne ne from river to the sea -vouhkaajat katosivat?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on kun hamas teloit_taa palestiinalaisia. Minne ne from river to the sea -vouhkaajat katosivat?
Tottakai pahimmat maanpetturit saavat kärsiä sodan jälkeen. Kuulaa vaan kalloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta Jeesus Israelia osumaan tarkasti ja isolla pommilla. Amen.
Lääkkeet. Israelissa ei noteerata Jeesusta tai oppejaan. M51
Viisikymppinen patu ja jankuttaa lääkkeistä kuin joku ylisjonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomitantat yhtäkkiä tukee terroristeja? Itse olen tässä sopassa täysin Israelin puolella. Minulle on kaveri jopa ketsuppipullosta suuttunut, kun merkki oli boikottilistalla, koska tukee Israelia. Sanoin, että ostanpa toisenkin, kun käyn kaupassa.
Miksi sinä et erota pikkulasta ja terroristia toisistaan?
Pikkulapsia siellä juutalaisillakin on.
Pikkulapsetko siellä Hamasissa aseita käyttää? No, yksi syy lisää vihata Hamasia.
Pakotetaan , myös pommiliivit ja eturiviin omat lapset.
Ei mikään tee niin kipeää kuin valkotukkainen pieni poika tämän kamalan keskuudessa.
Ryöstetty länkkärilapsi Hamasin uhriutujat ry:n riveihin. Näitä on, tiesitkö?
Hamas on tappanut yli 100 palestiinalaista siviiliä viime päivinä. Jotkut ammuttiin tai hakattiin kuoliaiksi, osa mestattiin. Tällaisia barbaareja vasemmisto on viime vuodet varauksetta kannattanut.