Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko jotkut naiset oikeasti käyttämään hepeneitä?

Vierailija
19.10.2025 |

Olen vaimolleni tuollaiset joskus nuorempana tilannut, mutta ei tainnut kertaakaan edes kokeilla. Jokunen vuosi sitten huomasin sen sukkanauhavyön roskissa, stringit kulutti kyllä puhki, kun sellaisia normaalistikin täysin käyttää.

Olen mies ja aina halunnut nähdä oikeassa elämässä naisen tuollaisissa seksikkäissä alusasuissa. Teiniaikainen tyttöystävä esitteli sellaisia parhaalle kaverilleni, kun jäivät pettämisestä kiinni. Eksä, jonka kanssa olin 5 vuotta, omisti vaikka kuinka monet joilla oli keimaillut omalle eksälleen. Minun ostamia ei koskaan käyttänyt, vaan niillä oli sama kohtalo kuin aiemmillakin eli jäivät kaappiin.

Minulla on kyllä aina ollut näiden pitkien suhteiden välissä vilkas seksielämä, nämä pitkät suhteet tuntuu vain valikoituvan tällaisiksi hieman tylsiksi.

Suostutteko palstamammat käyttämään näitä miehenne iloksi? Suostuuko miehet teidän rouvat käyttämään tällaisia alusvaatteita, jos ostatte?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni käytin nuorena, en toista mielkyttääkseni vaan tykkäsin itse, nyt ei enää kun ei suhdetta ja kun olen sairaalloisen lihava.

Vierailija
42/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mielelläni, mutta miestä ei kiinnosta. Hän kiihottuu vain alastomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän silloin tällöin, kun haluan vietellä miestä. Normiarjessa käytän mukavia mutta kivannäköisiä alusvaatesettejä, sillä pitsirintaliivit hankaavat nännit kipeiksi ja pikkarit alapään melkein vereslihalle. 

Mieheltä odotan bokserimallisia ja uusia/uudehkoja merkkialushousuja (esim. CK, Boss, Björn Borg), en siedä perusmallisia marketista ostettuja (kaupan oman brändin) ikivanhoja rääsyjä. Hyh!

Mulle taas bokserit on hyi hyi.

Vierailija
44/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtäisin nauruun.

Vierailija
45/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannut? Kuka ostaa alusvaatteita kokeilematta tai tietämättä sopiiko jokin malli itselle? Juu, tilata voi, jos on tuttu malli.

Onkohan raapivaa materiaalia, öiuan pieni koko? 

Miksi ihmeessä yilasit, etkä mennyt puolison jsnssa alusvaatekauppaan ostamaan kunnollisia?

Tilannu jostain kaalimadosta ja jotain punaista lateksia, joissa p*llun kohdalla reikä. Ja vielä ihmettelee, kun vaimo ei  käytä.

Vierailija
46/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ja yksipuolisia vaateita on monilla paljon. Mieti aina mitä itse annat ja tuot suhteeseen sekä miltä näytät. Onko omat boxerit kiihottavat ja laadukkaat? Sen jälkeen voit aloittaa keskustelun toisen osapuolen kanssa toiveistasi. 

Vierailija
47/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä stay upeja ja korkkareita seksissä, kun mies niistä innostuu toden teolla. Saan silloin yleensä normaalia enemmän hyväilyjä ja huomiota. Mies on kysynyt, haluisinko hänen pukeutuvan myös jotenkin, mutta en kaipaa miestäni muuten kuin alastomana.

Minua pukeutuminen välillä ei haittaa yhtään ja onhan se toisaalta myös kivaa tuoda toisellekin mielihyvää sillä tavalla. Olisi eri asia, jos kelpaisin miehelle vain hepeneisiin tälläytyneenä, enkä luonnolisesti ollenkaan. 

Vierailija
48/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina käyttänyt. Olen hoikka ja ihan hyväkroppainen, mutten viihdy a la sti. Itselle tulee kiva olo kun tietää näyttävänsä hyvältä. Eniten tykkään sellaisista, missä on haaraosa auki. Bodyt, sukkapuvut. Sukkanauhavöistä ja ohuista sukista en tykkää. Kauheaa näperrystä saada päälle. Pitää olla helppoa ja mukavaa.

Vierailija
49/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoisia rytkyjä tarvita yhtään mihinkään!! 🥱😆

Vierailija
50/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten käyttää, mutta ei sinun ostamiasi, ovatko ehkä tyyliltään jotenkin vääränlaiset? Tai olet arvioinut koon väärin?

Mä käytin, mutta mies ei edes huomannut, joten lopetin.

Olisit lopettanut miehesi. M51

Vierailija
51/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoisia rytkyjä tarvita yhtään mihinkään!! 🥱😆

Joidenkin mielestä tarvitaan. Eli heidän mielipiteensä on ihan yhtä saman arvoinen kuin sinun. 

Vierailija
52/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta on seksisuhde varatun miehen kanssa. Hänen mielikseen välillä puen päälle jotakin seksikästä, otan kuvia ja lähetän niitä hänelle. Kun tapaamme, niin ei mies kauaa vaatteita mun päällä katsele vaan haluaa kaiken pois. 

Ja ei, mies ei levittele kuvia mihinkään koska varjelee erittäin tarkasti itseään ja haluaa pitää erittäin piilossa meidän suhteen. Kuvista ei myöskään voi tunnistaa mua. 

Vierailija
53/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet, joita kiinnostaa vain katselu. Kokemuksesta, nämä on kaksi eri mieslajia: ne jotka panee ja ne jotka haaveilee panemisesta.

Vierailija
54/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue ap itte ne hepenees kun kuitenkin tykkäät.

Vierailija
55/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän välillä stay upeja ja korkkareita seksissä, kun mies niistä innostuu toden teolla. Saan silloin yleensä normaalia enemmän hyväilyjä ja huomiota. Mies on kysynyt, haluisinko hänen pukeutuvan myös jotenkin, mutta en kaipaa miestäni muuten kuin alastomana.

Minua pukeutuminen välillä ei haittaa yhtään ja onhan se toisaalta myös kivaa tuoda toisellekin mielihyvää sillä tavalla. Olisi eri asia, jos kelpaisin miehelle vain hepeneisiin tälläytyneenä, enkä luonnolisesti ollenkaan. 

🤢 

Vierailija
56/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaatteita, jotka tuntuvat ja näyttävät hyvältä päällä. Inhoan jotain Kaalimadon kovia ja epämukavia yhden koon nirunaruja, jotka eivät istu kenenkään päälle. Mutta laadukkaat ja hyvännäköiset alusvaatteet toimivat aina. Sukkanauhaliivit ja sukat ovat paljon sukkahousuja mukavammat päällä. Liivien, bodyjen ja housujen haluan istuvan hyvin päällä ja voin käyttää niitä arkenakin tuomassa vähän piristystä päivään. Siinä on omanlaista kipinää, kun aamulla vilauttaa vähän sukkanauhaliiviä puolisolle töihin lähtiessä.

Vierailija
57/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuuko? Tottakai käyttävät

Vierailija
58/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin silloin, kun minulla vielä oli mies. Minä tykkäsin, ja niin tykkäsi hänkin. 

Vierailija
59/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vain etsiä nainen joka ei ole seksinvastainen

Jos mies on se halukkaampi osapuoli, niin miksi naisen pitäisi sitten vielä lisätä tätä miehen intoa pukeutumalla hepeniin? Varsinkaan jos naista ei yhtään innosta pukeutua moisiin härpäkkeisiin? Eikö koko homma ole tässä väärinpäin? Eikö sen miehen pitäisi yrittää innostaa sitä naista niihin petipuuhiin eikä toisinpäin? Ja ei, itseäni ei lainkaan kiihota hepeniin pukeutuminen. Tulee vain todella typerä olo.

Vierailija
60/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pue ap itte ne hepenees kun kuitenkin tykkäät.

Miksi tuollainen agressio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän