Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko jotkut naiset oikeasti käyttämään hepeneitä?

Vierailija
19.10.2025 |

Olen vaimolleni tuollaiset joskus nuorempana tilannut, mutta ei tainnut kertaakaan edes kokeilla. Jokunen vuosi sitten huomasin sen sukkanauhavyön roskissa, stringit kulutti kyllä puhki, kun sellaisia normaalistikin täysin käyttää.

Olen mies ja aina halunnut nähdä oikeassa elämässä naisen tuollaisissa seksikkäissä alusasuissa. Teiniaikainen tyttöystävä esitteli sellaisia parhaalle kaverilleni, kun jäivät pettämisestä kiinni. Eksä, jonka kanssa olin 5 vuotta, omisti vaikka kuinka monet joilla oli keimaillut omalle eksälleen. Minun ostamia ei koskaan käyttänyt, vaan niillä oli sama kohtalo kuin aiemmillakin eli jäivät kaappiin.

Minulla on kyllä aina ollut näiden pitkien suhteiden välissä vilkas seksielämä, nämä pitkät suhteet tuntuu vain valikoituvan tällaisiksi hieman tylsiksi.

Suostutteko palstamammat käyttämään näitä miehenne iloksi? Suostuuko miehet teidän rouvat käyttämään tällaisia alusvaatteita, jos ostatte?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten käyttää, mutta ei sinun ostamiasi, ovatko ehkä tyyliltään jotenkin vääränlaiset? Tai olet arvioinut koon väärin?

Mä käytin, mutta mies ei edes huomannut, joten lopetin.

Vierailija
2/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin käyttää, miksei. Nimenomaan pitkässä suhteessa siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo harvoin, sen jälkeen ollut kaksi pidempää parisuhdetta, erittäin mielellään molemmat

Vierailija
4/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain etsiä nainen joka ei ole seksinvastainen

Vierailija
5/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu, en käytä.

Vierailija
6/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Jos on fiksu hyväkäytöksinen naista kunnioittava hyvä rakastetelija niin silloin voisin käyttää.    Moukkin kanssa en.

Vierailija
7/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käyttää jotka haluavat käyttää niitä.

Vierailija
8/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä parisuhteessa, mutta sen sijaan rakastajien kanssa tykkään käyttää. Haluan, että heille jää mahdollisimman täydellinen kuva minusta. Olen juuri sellainen, kuin he toivovat. Sitten hylkään heidät. Ja aina he haluaisivat palata takaisin. En kelpuuta takaisin kuitenkaan.

Vierailija
9/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävän tuntuisia päällä. 

Vierailija
10/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan vain alusvaatteet. 

Vierailija
11/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käyttäisin, jos oikeasti haluaisin miellyttää miestäni tai olisin itse "sillä mielellä". Tiedän, että suhteestamme puuttuu nyt yhteys ja tämä kyllä vaikuttaa asiaan ja paljon! Ja syy löytyy kyllä puolisossa: ei suostu keskustelemaan mistään kauppareissua vakavammasta, tuntuu että jään yksin ja lopulta tästä tulee etäisyyttä välillemme. Eli ei kauheasti tee mieli vietellä, kun ei hänkään yritä päästä lähelleni.

Vierailija
12/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaikissa suhteissa niin, että ehkä kerran on kokeillut, ei sen jälkeen. 

Vierailija
13/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö itse jotain vaimosi toivomia hepeneitä? Pukeudut oikein hyvin ja vilauttelet luottokorttia kun käytte yhdessä syömässä ja viettämässä iltaa?

Vierailija
14/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla jonkinlainen fetissi, eikä teillä sen kanssa halut kohtaa. Jossain burleskiesityksessä voisi nähdä alusvaatteita oikeassa elämässä, mutta outoahan se vähän on jos varattu mies menee yksinään sinne kuolaamaan eikä vaimoa varmaan innostaisi sen enempää.

Vierailija
15/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu, en käytä.

Mikä takia et suostu? Onhan se vaihtelua. 

Vierailija
16/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pari kertaa ja voisin käyttää, mutta jotain positiivista palautettakin voisi saada, tuntunut aika samantekevältä. 

Vierailija
17/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että ne naiset on käyttäneet niitä aina kaikkien muiden paitsi sinun kanssa. Mikäköhän voisi olla syynä? 

Vierailija
18/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorena mutta jätin ne epämukavina pois, kun eivät vaikuttaneet lopputulokseen, miehelle yhdentekeviä.

Vierailija
19/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kutittavat, raapivat ihon rikki ja kaikin puolin tuntuvat kuin keskiaikaisilta kidutusvälineiltä.

Vierailija
20/66 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. En harrasta seksiä miesten kanssa, joten ei ne kenenkään muun iloksi ole, vaan itse nään ne pukiessani ja riisuessani ja saan niistä iloa. Sitä paitsi sukkanauhavyöt on musta mukavampia kuin sukkahousut, koska niissä ei ole sitä haaraosuutta, joka mua aina ahdistaa sukkahousuissa. Stringejä tosin en käytä, ne tuntuu kamalalta persvaossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän