Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sain tänään uimahallin porealtaassa!
14.04.2007 |
Siis ihan totta, vähänkö noloa! Olin lapsen kanssa uimassa (uimakoululainen), ja odottelin porealtaassa uimakoulun päättymistä. Kuinkas ollakaan, poreosasto oli jotenkin tosi kovalla.... Olen aina saanut nopeasti/helposti/monta kertaa, mutta tämä oli jo vähän liikaa,,,, Altaassa oli muitakin, hui!
Kommentit (4)
Oon myös saanut bussin tärinästä, olin varmaan 14v. ja koulusta tulossa. Pikkasen punastu posket!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jep. mäkin sain serenan villissä virrassa!
Alue: Aihe vapaa
Eikä muuten ole provo!