Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon todennut, että joskus sitä vaan rakastuu ihmisiin, selittämättömästi.

Vierailija
06.04.2007 |

Minäkin olen rakastunut täysin selittämättömästi elämäni varrella muutamaan ihmiseen, eikä sitä tunnetta sitten voi pois pyyhkäistä kun se kohdalle sattuu. Yksi rakkauteni kohteista on eräs itseäni paljon nuorempi nainen - hänen riipaiseva elämäntarinansa, rohkeutensa ja päättäväisyytensä on saanut minut rakastumaan häneen. Hän ei sitä tiedä, eikä saa koskaan tietää. Siis ihan vaan esimerkkinä siitä, miten kummalliset ovat tunteiden tiet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla