Olin eilen baarissa juomassa drinkkejä ja ihmettelen, että miksi naiset pilaavat mahdollisuudet tutustumisiin tuomalla koko kaveriporukkansa
Jotenkin noloa seurata sitä jatkuvaa katseilla vilkuilua, kun todellisuudessa ei ole uskallusta tulla jutulle koska 'kaverit näkee'?
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Yksin baarissa ryyppäävä mies ei ole mikään kymmenen pisteen saalis. Mutta hei aloittaja, voit yrittää sitä yksinäistä Maijaa joka itkee tuoppiinsa tuhannen kännissä.
on melkolailla eri asia mennä baariin ryyppäämään, kuin viettämään hetki lauantaina ihmisten ilmoilla pari hyvänmielen drinkkiä nautiskellen.
Minä kun menen baariin, niin siitä tyttöjoukosta ne rohkeimmat tulevat juttelemaan MINULLE.
T. Jännämies
Voi että mikä menetys , ettei pääse tutustumaan Alluun kun viihtyy paremmin omassa kaveriporukassaan. Nyyh.
(Juu, Allun menetys, mutta nainen väisti luodin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.
Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.
Miksi tämä tosiasia on saanut näin paljon alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kauheasti houkuta lähestymään naista joka silmäpelillä antaa luvan lähestyä kun siinä on lupa ystäviä ja hyeenoita valmiina hyökkäämään ja haukkumaan miestä joka kehtaa heidän ystävää lähestyä.
Näissä naisten ystävä porukoissa tuntuu ajatuksena olevan se että yksikään nainen ei saa jutella miehen kanssa jos kaikille ei löydy miestä kenen kanssa jutella kun muut pilaa sen yhden keskustelun alun aivan varmasti jos niillä ei ole miehiä kenen kanssa keskustella.
En tiiä sitten johtuuko se kateudesta vai mistä mutta lähes aina niin tapahtuu jos lähestyy naista jolla on paljon ystäviä mukana baarissa
Jos muut pilaavat sen yhden keskustelun miehes kanssa, niin se johtuu ainoastaan ja vain siitä, että se yksi on niin pyytänyt heitä tekemään. Hei, tuo örkki tuotti mua ja nyt se on tulossa tänne päin, auttakaa. Ja kaverihan auttaa. Kateuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä muualla kuin sinun toiveikkaassa mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
"Hitto olet hauska nauroin 2 tuntia mahakippurassa .keksitkö ihan itse?"
Sama. Hiton hyvin lohkaistu ja niin totuuden mukainen pastainlkeleille. Vieläkin naurattaa. Vaimo 😂 eh he heh
Vaikutti olevan ironinen kommentti tuon 2 tunnin keston ja " keksitkö ihan itse" perusteella. Mummot olisi uskoneet alkuperäisen kommentin paremmin jos vaimon tilalle olisi laitettu kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kauheasti houkuta lähestymään naista joka silmäpelillä antaa luvan lähestyä kun siinä on lupa ystäviä ja hyeenoita valmiina hyökkäämään ja haukkumaan miestä joka kehtaa heidän ystävää lähestyä.
Näissä naisten ystävä porukoissa tuntuu ajatuksena olevan se että yksikään nainen ei saa jutella miehen kanssa jos kaikille ei löydy miestä kenen kanssa jutella kun muut pilaa sen yhden keskustelun alun aivan varmasti jos niillä ei ole miehiä kenen kanssa keskustella.
En tiiä sitten johtuuko se kateudesta vai mistä mutta lähes aina niin tapahtuu jos lähestyy naista jolla on paljon ystäviä mukana baarissa
Unohda tuo harhaluulosi "silmäpelistä" autisti. Ja anteeksi kaikki fiksut autistit.
Tajua nyt jo, että naiset ei kahdehdi toisiltaan jonkun random arskan tai allun kiusallista huomiota.
Sun maailmankuvassa k y r p ä on u
Hyvä ja asiallinen servaus. Pieni tarkennus sen osalta, että jos ihminen on sosiaalisesti kyvytön, se ei välttämättä tarkoita autismia. Nykyään on muotia kutsua epäsosiaalista käytöstä nepsy-oireiluksi. Tässä meidän kulttuurissamme pojat kasvatetaan uskomaan, että naisten pitää olla kaikin tavoin heidän palvelijoitaan. Kuuluttaisin tässä nyt vähän isien vastuuta kasvatuksessa. Toki jos mies itse ajattelee noin, siirtää tietenkin arvonsa lapsilleen eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain odotetaan ensimmäistä "Naiset ovat tulleet baarin vain viettämään aikaa kavereiden kanssa"-kommenttia.
Tuotahan aina korostavat. Jos olisi totta niin kannattaisi olla ennemmin yksityistiloissa sillä kaveriporukalla. Saisi valita musiikin, juomat halvempia ja ne saisi nopeammin, ei pitkää jonoa vessaan, ei vastenmielisiä tyyppejä jne.
Siksi, että naisillakin on valinnanvapaus mennä minne haluavat.
Kukaan ei ole niin ystävällinen kuin mies, joka yrittää saada naisen sänkyyn.
Kukaan ei ole yhtä ilkeä kuin mies, joka tajuaa, ettei onnistunut.
Nainen saa seuraa aina. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Noin menee ehkä sinun miesviha fantasioissa mutta minun maailmassa asiat ei mene noin. Itse lähtökohtaisesti etsin kumppania en yhden yön seksiä. Enkä ole muutenkaan niin seksuaaline että seksi olisi edes itselle tärkeää. Mutta pysy sinä vain niissä miesviha fantasioissa kun kerran olet ainoa joka tietää mietä miehet haluaa ja miten miehet toimii kun pakkohan se on niin mennä kun sinä päätät kun olethan sinä ollut tekemisissä kaikkien miesten kanssa kun tiedät mitä miehet haluavat
Jankuti jankuti, analfabeetti-Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska raha ei ole ongelma naisille. Sulle näkyy olevan. Ja: kuka nyt kotonaan viinaa varastoi, että saa sekoitella drinksuja? Et sä varmaan koskaan käy kirjastossakaan kun sulla on kotona ne mummon Hertta-sarjan pokkarit.
Olisi hienoa jos olisi vain naisille suunnattuja baareja, saisi tanssia, juoda alkoholia, olla "ringissä" ja naisporukassa, aivan täysin vapaasti ilman että joku alkuihminen projisoi omaa pllunmetsästämistään naiseen, että kyllä se tuokin on outo otus kun haluaa seksiä ja noin oudosti sitä hakee. Olen 38v, ja käynyt satoja kertoja "viihteellä", enkä muista kuin kerran että mielessä olisi ollut seuranhaku.
Olen löytänyt kumppanini ihan eri paikoista, enkä jatkossakaan niitä baarista humalaisten tai tyrkyllä olijoiden joukosta niitä etsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hitto olet hauska nauroin 2 tuntia mahakippurassa .keksitkö ihan itse?"
Sama. Hiton hyvin lohkaistu ja niin totuuden mukainen pastainlkeleille. Vieläkin naurattaa. Vaimo 😂 eh he heh
Vaikutti olevan ironinen kommentti tuon 2 tunnin keston ja " keksitkö ihan itse" perusteella. Mummot olisi uskoneet alkuperäisen kommentin paremmin jos vaimon tilalle olisi laitettu kumppani.
Mitta silti hyvin sanottu. Ei tänne kirjoittele miehet joilla on vaimot. Lukuunottamatta nimimerkkiä uskovainen mies 53v tjs. ja tuo ei ole hänen tekstiään. Vaikuttaa sen tyypin, joka pauhaa miesvihasta oudoissa yhteyksissä, tekstiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tarkkoja tarjoilusta, siisteydestä, kattauksesta jne. jos kutsuvat kavereita kotiin istumaan iltaa. Baariin mennään, ettei kukaan joudu stressaamaan järjestelyjen kanssa.
No huh huh. En piittaisi mitään mistään kattauksista...miten joku jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa jos olisi vain naisille suunnattuja baareja, saisi tanssia, juoda alkoholia, olla "ringissä" ja naisporukassa, aivan täysin vapaasti ilman että joku alkuihminen projisoi omaa pllunmetsästämistään naiseen, että kyllä se tuokin on outo otus kun haluaa seksiä ja noin oudosti sitä hakee. Olen 38v, ja käynyt satoja kertoja "viihteellä", enkä muista kuin kerran että mielessä olisi ollut seuranhaku.
Olen löytänyt kumppanini ihan eri paikoista, enkä jatkossakaan niitä baarista humalaisten tai tyrkyllä olijoiden joukosta niitä etsisi.
Noita kokeiltua on useampiakin maailmalta mutta ne on järjestäen mennyt konkurssiin kun ei ole miehiä ostamassa pulloja ja maksamassa drinkkejä kun naiset tulevat vain tanssimaan ja viihtymään mutta ei osta riittävästi juomia. Ja lopulta myös asiakasvirta on vähentynyt huomattavasti kun lopulta naisetkin menee sinne missä on miehiä ostamassa naisille drinkkejä
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja olen joskus mennyt baariin drinkille yksinäni ihan sen takia että miesseuraa löytyisi. Mulla ei ole tässä kaupungissa naispuolisia kavereita muuta kuin yksi pienten lasten äiti joka ei koskaan käy baareissa, joten ei ole seuraa baariin. Mulle on miehet tulleet kysymään että miksi oikein yksin istun baarissa, ja joku kysyi että onkohan mulla kaikki ihan hyvin. Miehet tuntuvat pitävän jonain mielenterveystapauksena naista joka käy yksin baarissa. Yksi mies sanoi, että hän on jossain mielenterveyskuntoutujien asuntolassa töissä ja on siellä nähnyt jotain samantapaisia ihmisiä kuin minä. Ja en ollut omasta mielestäni hullun näköinen, mulla oli ihan kivet vaatteet päällä mielestäni ja siisti, kevyt meikki. Mut jos yksin istuu baarissa miehet sitten ihan hulluna pitää.
Tämä on muuten ihan totta. Olen itsekin joskus mennyt kuppilaan istumaan tuopille, en kylläkään miesseuraa hakemaan, vaan yleensä siksi että vaihdan bussia enkä halua odottaa pakkasessa ja lisäksi haluan työillan jälkeen rentoutua hetken ja luen iltikset tuopin äärellä ennen kotiin menoa. Tosi usein nimenomaan miehet ihmettelee kovasti ja kyselee onko kaikki hyvin. Olen siis itse baarimikko ja yksin baariin tuleva mies on ihan normaali asia. Jostain syystä nainen ei voi tulla tuopille yksin ilman että monet miehet olettavat hänen olevan joku munankipeä mielenterveyspotilas.
Jos istun yksin baarissa, joku mies tulee aina kysymään miksi minulla on niin vakava ilme tai että miksi en hymyile. Jos yksin istuu baarissa, siinä pitäisi sitten varmaan koko ajan virnistellä tai naureskella itsekseen.
Nainen kun nainen kunhan pääsee naisen kehon sisään niin ilta on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis ajatus mutta tuollaiset baarit eivät pysy elossa, koska asiakasmäärä on niin pieni. Voit olla myös varma, että oven takana kärkkyisi lauma miehiä, joiden ulkopuolelle pitämiseen tarvittaisiin miehiä.
Noin menee ehkä sinun miesviha fantasioissa mutta minun maailmassa asiat ei mene noin. Itse lähtökohtaisesti etsin kumppania en yhden yön seksiä. Enkä ole muutenkaan niin seksuaaline että seksi olisi edes itselle tärkeää. Mutta pysy sinä vain niissä miesviha fantasioissa kun kerran olet ainoa joka tietää mietä miehet haluaa ja miten miehet toimii kun pakkohan se on niin mennä kun sinä päätät kun olethan sinä ollut tekemisissä kaikkien miesten kanssa kun tiedät mitä miehet haluavat