Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette? Todella vaikeaa olla jatkuvasti tyylikäs suomalaisessa ilmastossa. Sateet ja kastuneet vaatteet ja kengät. Flunssien vältt

Vierailija
18.10.2025 |

Mitä ajattelette? Todella vaikeaa olla jatkuvasti tyylikäs suomalaisessa ilmastossa. Sateet ja kastuneet vaatteet ja kengät. Flunssien välttäminen vaatetuksella jne. Ja sitten tämä ravaaminen yleisissä kulkuvälineissä.  

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Venäjällä naiset ovat naisellisia, vaikka samanlainen ilmasto ja Ruotsissakin tyylikkäämpiä?

Herneen 

Venäläisillä on turkit ja turkishatut. Meillä sellaisia ei saa pitää.

Minäkään pistän minkkiturkin päälle, jos huvittaa. Ei kiinnosta pätkääkään, jos joku vetää herneen nenään.

Mahdatko uskaltaa? Jollakin vihreällä kettutytöllä voi olla spraymaalipurkki veskassa.

Vierailija
22/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ja sade. Suomen vuotuiset sademäärät on pikkuliruja verratuna siihen, mitä sataa esim. Intiassa sadekaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa, no mulla ei ole joten katsotaan ensiviikon säätilanne ja valitaan vaateet olosuhteiden  mukaa jippiä jee. 

Vierailija
24/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Venäjällä naiset ovat naisellisia, vaikka samanlainen ilmasto ja Ruotsissakin tyylikkäämpiä?

Ruotsi on muutakin kuin Tukholma. - Mutta toki se, että Ruotis on ollut varakas maa näkyy siinä, että ihmisllle on muodostunut halu huomioida vaatteita muutoinkin kuin käytännöllisyys edellä; on varaa ostaa ja mahdollisuus käyttää ilman leimautumista "rumat ne vaatteilla koreilee" leimaa. 

Venäjällä taas tasa.arvo laahaa muutaman sata vuotta jäljessä pohjosimata ja naisten odotetaan tai oikeammin vaaditaan sitä, että he erottuvat miehistä. Ulkosiella olemuksella haetaan hyväksyntää ja parempaa paikkaa mutta kuitenkin aina miehen alapuolella..  

Vierailija
25/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse olla ketään varten tyylikäs. Veden pitävä toppatakki, villapipo ja nahkakäsineet pakkasella, tarvittaessa myös toppahousut tai toppahame sekä talvisaappaat. Ei pätkääkään kiinnosta, mitä muut ajattelevat. Tyytyväisenä menen eteenpäin, kun ei palele.

Vierailija
26/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parjatut pitkät toppaliivit lämmittää mukavasti,vaikka  tekevät kaikista tasapaksuja pötköjä.

Kaulahuivi suojaa kurkkua ja panta tai pipo korvia.

Kun kylmässä tuulessa odottaa linkkua,sitten jää kyydistä ja odottaa vaihtolinkkua niin ei siinä mieti muuta kuin että tarkenee. Ja ketä varten pitäisi tälläytytyä?!. Mulla on jo  mies,en kaipaa muiden miesten katseita,

Minusta kuvailemasi tyyli on hyvä, ja minusta myös kaunis 😊 Parasta että pukeutuu sään mukaan, ja itse vaatteissaan viihtyy. Mun oma mies ei edes kommentoi mun ulkovaatteita 😂 En oo huomannut että kukaan mies kiinnittäis mun vaatteisiin huomiota. Mutta mun sisko kehui mun takkia, yks kaveri kehui laukkuani ja toinen kaveri nilkkureitani. Ilmeisesti naiset kiinnittää tällaiseen huomiota.

Mää oikeestaan valitsen mun vaatteet omien mieltymysten mukaan. Että ne miellyttää mun silmää ja on kivat käyttää. Tykkään siitä, että vaatteet sopii yhteen ja muodostuu toimiva kokonaisuus 😊

Vierailija
27/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lammasvuoriset talvisaappaat paksuilla pohjilla. Laammaskarvavuoratut rukkaset, joiden alle puen anglrasormikkaat. Turkki löytyy ja vanha lasketteluhattu, jossa on korvaläpät. Minä liikun, kun muut ei pysty..

Mun ei tarvitse kertoa toppahousuistani tai merinovillaisista alusvaatteistani.

Vierailija
28/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin yli 30 asteen pakkasella maitokauppaan. Tuli hiki kaikissa pukineissani. Päällimmäinen takki oli ganada goos.

Vierailija
29/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävelin yli 30 asteen pakkasella maitokauppaan. Tuli hiki kaikissa pukineissani. Päällimmäinen takki oli ganada goos.

Kävelit liian reipasta vauhtia ja lämmöt alkoi nousta.

Vierailija
30/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelit liian reipasta vauhtia ja lämmöt alkoi nousta.

Pakkasessa pitäisi kävellä hitaammin

Vierailija
31/31 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella on peili kotonaan. Siihen voisi vähän vilkaista, ennen kuin poistuu julkiseen tilaan. On toiset huomioon ottamista näyttää edustavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme