Mitähän sitä voisi köyhänä harrastaa?
Kuntoilujutut ei käy, en ole tarpeeksi terve. Mutta jotain muuta...?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen harrastamiseen ei tartte käyttää rahaa ...
Esim maastopyöräily on hyvä harrastus
Ja mitähän sellainen maastopyörä maksaa.....2000 euroa..
Vierailija kirjoitti:
Kylmäuinti on ilmainen ja terveyttä edistävä harrastus.
Iiik, se on niin perk...kylymäääää -)))!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hankin maastopyörän käyttämättä rahaa?
Tästä päästäänkin seuraavaan harrastukseen. Tiirikointiin
Lähiösi ostarin penkille istuksimaan ja yleistä elämänmenoa, elostelua ja älämöintiäkin ihmettelemään.
Käy kirjastossa: lainaat hyvää luettavaa, luet kiinnostavat lehdet ja kotiin tultua keität kahvit. Samalla tulee oltua ulkona ja voi piipahtaa vaikka asioilla tai kaupassa.
Palapelien tekoa. Torista saa monesti ilmaiseksi palapelejä, jotka voi sitten myydä pois, kun saa tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Aarteenetsintä ei paljoa maksa. Itse harrastan jousiammuntaa. Geokätkentä lienee ilmaista...eli etsintä.
Eli metallien (esineiden) etsintä "miinaharavalla".
Minä näpelöin kaluani sekä tumputan ahkerasti. Ei maksa kuin Tummelin hinnan, n. yhden litran kulutuksella / 202 vrk ( koe toistettu samoin tutkimustuloksin )
Minä harrastan Vintediä. Haen Torissa ilmaiseksi tarjolla olevia vaatteita jne. ja myyn niitä Vintedissä. Mukavasti kertyy lisätuloja etenkin lasten vaatteilla.
Tee palapelejä. Se on kivaa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisellakin fillarilla voi ajella vielä. Jotkut ajaa läpi talven. Kunto kohenee!
Geokätköily. Ei maksa mitään, tarvitaan vain älypuhelin ja kynä.
Lukeminen. Kirjastosta lainaamaan kirjoja. Välillä kirjoja saa ilmaiseksi ja kirppiksiltä eurolla.
Käsityöt. Käsityökerhoista saa myös seuraa.
Askartelu. Keksi joku hyvä idea ja yritä myydä niitä.
Opettele uusi taito, esimerkiksi uusi kieli (espanja, italia. . .)
Olen köyhä mutten kipeä ja käyn kuntosalilla, täällä se on työttömille ilmainen, kulutan kirjaston tarjontaa eli luen, opiskelen uutta kieltä world dive sovellukselle 10e/kk, neulon roskalalavaryhmästä saaduista villalangoista, tykkään kuljailla lähimetsässä ja keräilen sieniä ja marjoja kun huvittaa, keväästä syksyyn peltoplänttini työllistää mukavasti, pyöräilen kun sattuu huvittamaan ja käyn joskus ongella.
Talven tullen mietin pilkkimistä ja hiihtämistä.
Kun kirjotan näitä ylös niin huomaan että puuhailen paljon mukavia ja itselle mieluisia juttuja.
Mene mukaan Marttoihin, voisit yllättyä, kuinka kivoja ihmisiä siellä on mukana, eri taustoista ja eri ikäisiä. Mukavia kokoontumisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähiösi ostarin penkille istuksimaan ja yleistä elämänmenoa, elostelua ja älämöintiäkin ihmettelemään.
Ei sitten tullut mieleen, että ei ap välttämättä asu paikkakunnalla missä on ostari?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkää lukea kirjoja. Kirjasto on ilmainen.
Kirjastosta saa lainata myös leffoja. Katso kaikki klassikkoelokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mene mukaan Marttoihin, voisit yllättyä, kuinka kivoja ihmisiä siellä on mukana, eri taustoista ja eri ikäisiä. Mukavia kokoontumisia.
Itse en halua tukea riistojärjestöä, joka esittää olevansa joku köyhän asialla tyyppinen toimija samalla kun järjestön johtoporras vetää valtion tuista yli 10k palkkaa.
Miten hankin maastopyörän käyttämättä rahaa?