Epilaattori vai lady shave?
Siis millä kotikonstilla pääsis parhaiten eroon näistä hiton karvoista? Höyläily ei tod oo mun hommaa, on aika arpiset jalat jos siihen alan. Ja ilmeisesti jotkut Veet-hommat ei pelaa... Suositelkaa.
Kommentit (10)
Mutta mulla epilaattori ei toiminut alkuunkaan, karvat alkoi kasvaa ihon sisään kun epiloin keväällä ja koko kesä menikin sitten pitkissä housuissa kun jalat oli niin karmean näköiset. Ei se tietysti tarkoita etteikö ap:lla voisi toimia mutta tällaiseenkin kannattaa varautua.
eikös niitä ole sellaisiakin, joissa on myös tavallinen ajopää sen epilaattorin lisäksi? tosin tyhmä maksaa siitä epilaattorista paljon, jos sitä ei tule käyttäneeksi. no, eihän sitä tiedä, jos ei kokeile
ehdottomasti hintansa arvoinen hankinta. Mulla on se Philipsin Satinelle, viilentäjällä ja ladyshaver-vaihtopäällä. Ensimmäinen kerta nipistelee eniten, toisen kerran jälkeen ei tunnu juuri missään. Mitään Kipua siinä ei tunne. Olet ihan oikeassa, jos on synnyttänyt luomuna niin... :)
Epilattorin kanssa täytyy vaan muistaa sitten säärien yms. kuivaharjaus aina ennen suihkua ettei karvat ala kasvamaan ihon sisällä ja aiheuta tulehduksia. Siihen käy hyvin sellainen karhea pesuhanska. Ja suihkun jälkeen kevyt ihon rasvaus.
Sänki tulee paljon hitaammin kuin höyläämällä, pari viikkoa epiloinnin jälkeen, höylätessä jo parin päivän jälkeen.
jahas, täytynee käydä tässä ostoksilla niin ehdin reenailla kun parin kuukauden päästä tapaan poikaystäväni... Onhan nää jalat nyt saatava talviteloilta kesäkuosiin...
ap
Talviteloilta kesäkuntoon... jos karvoitus on päässyt kovin runsaaksi niin sitten suosittelen että höyläät vielä kerran ja epiloit vasta parin viikon päästä ;) nipistelee pikkusen vähemmän...
aika harvakseltaan tullu höyläiltyä, kun ei oo ollu muita kuin minä, jota asia häiritsis...
:) kiitos vielä
ap
Kirpaisee kerran, nopea siisti tulos. Ihan ehdoton menetelmä mun mielestä.
Sattuu meinaan saakelisti.
Netistä löytyy niitä vartalosokerointiohjeita. Kannattaa kokeilla. Ei hullumpaa ja pysyy aikasta pitkään karvat poissa.
että tolla epilaattorin kertaostoksella vaan pitkään jaksais. no kattoo miten tytön käy.
ap
niin, eikös ne epilaattorilla pysy kauemmin poissakin...
ap