Onko kenenkään suhde parantunut erilleen muuton jälkeen?
Tuntuu, että haluan jättää kokonaan mutta toinen yhä rakastaa ja elättelee toiveita. Onko kenenkään tunteet ja yhteys palautunut erilleen muuton jälkeen? Olen nyt niin ahdistunut ja sekaisin, että kaikki lähentymisyritykset vain ahdistaa. Voiko tunteet vielä palautua?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pitkittää vain väistämätöntä eroa.
Kuinka paljon? 8v on erillään asuttu eikä vielä ainakaan näköpiirissä ero. Yhteiset vapaat ollan aina yhdessä.
Palautuvatko tunteet ei pysty sanomaan kenenkään puolesta. Ajatukset ja tuntemukset kuulostavat eroprosessiin liittyviltä. Voimia.
On parantunut kun erottiin. Exä ei enää kiukuttele eikä raivoa ikinä. Ei myöhästele. Syy voi olla se että hän yleensä pyytää apua vaikkapa kaupassa käyntiin, huonekalujen kokoamiseen tai laivamatkoille ja on kiitollien kun autan. Yhdessä ollessa ei sujunut. Nyt ollaan vaan ystäviä ja ainakin minä olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon? 8v on erillään asuttu eikä vielä ainakaan näköpiirissä ero. Yhteiset vapaat ollan aina yhdessä.
Kuinka kauan asuitte yhdessä? Millaisissa tunnelmissa muutitte erilleen?
Eikö Tarja ja Pentti asu naapuriasunnoissa
Ei ole kummankaan mielestä tarvetta kokeilla yhdessä asumista.
M55
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummankaan mielestä tarvetta kokeilla yhdessä asumista.
M55
Ei ollut meilläkään alunperin mutta Uudenmaan rajan sulku aikoinaan ajoi paniikkiratkaisuun. Sitä ennen olin ajatellut, että en pysty asumaan yhdessä kun takana oli kaksi kokeilua exien kanssa. Ap