Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile viťtumainen mies

Vierailija
18.10.2025 |

Aloitan

Sanon kauniisti, että voisit joskus sinäkin tehdä tämän x asian.

Vastaa, että olen minä joskus tehnyt.

Sille pitää sanoa, että miks viťussa et taaskaan tehnyt tätä asiaa x? Viťun homo.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa selkeästi, että minulla on jokin hätänä, niin tunnekylmästi ohittaa hätäni ja tarpeeni lohdutukselle/huomiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken lauseen keskeyttää joka kerta.

Sanon mitä tahansa, en saa lausetta loppuun sanottua, kun tyyppi arvailee loput.

Tai kesken lauseen se sanoo joo.

Vierailija
4/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jonkin asian, niin mies ei kommentoi siihen sanallakaan, vaan samaan syssyyn hän kertoo itselleen käyneestä asiasta.

Vierailija
5/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Sille pitää sanoa, että miks viťussa et taaskaan tehnyt tätä asiaa x? Viťun homo.

Kuulostaa todella homolta. Pakkohan sen olla sillä en itse ole, eiksje

Vierailija
6/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo.

Vierailija
7/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo mieluummin kuin lyhentää velkaansa. Polttaa, solvaa ihmisiä selän takana, kiukuttelee kun on stressaantunut. On olevinaan fiksu muttei oikeasti ole, koska lukee huonosti eikä osaa keskittyä mihinkään.

Vierailija
8/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaniassa oli yksi Vääpeli , erittäin sairaan kusipään vit..jätkä, helve..natz...jumalau, vieläkin vitu, vaikka aikaa on kulunut vuosikymmeniä.Saattaa olla vielä elossa perk.

Vierailija
9/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelee viimeiseen asti olemaan mitenkään huomaavainen.

Esimerkki: seisoo kädet selän takana ikkunasta ulos katsellen joka kerta kun pöytää katetaan.

Ei varmasti nosta laseja tai juomia saatikka mitään pöydälle.

Sille pitää sanoa, että oisko viťun vaikeeta laittaa pöydälle vesikannu? Ja tämä j8ka päivä uudestaan.

Vierailija
10/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies!

Kaikki miehet on vittumaisia kun ei tee ja ajattele niin kuin naiset haluaa 

Vierailija
11/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaa selkeästi, että minulla on jokin hätänä, niin tunnekylmästi ohittaa hätäni ja tarpeeni lohdutukselle/huomiolle.

Vaikka siinä on mitään tehdä jos nainen ei saa sanottua mitään kun odottaa miehen lukevan ajatuksia. Naiset kun sanoo olevansa niin paljon parempia kommunikoimaan niin mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa kun oletatte ja odotatte että miehet kykenee lukemaan teidän ajatuksia?

Vierailija
12/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siinä on mitään tehdä jos nainen ei saa sanottua mitään kun odottaa miehen lukevan ajatuksia. Naiset kun sanoo olevansa niin paljon parempia kommunikoimaan niin mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa kun oletatte ja odotatte että miehet kykenee lukemaan teidän ajatuksia?

Autistimlw pitää sanoittaa kaikki. Ei huomaa itse mitään. 

Vierailija
13/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia. Empaattinen ja hyväkäytöksinen ihminen tajuaa ilman, että tarvitsee erikseen sanoa.

Vierailija
14/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni jonka luona olen nyt viikonloppukylässä. Täysin hymytön santeri, uhkasi pistää homman poikki kun puhuin jesarista eli ILMASTOINTITEIPISTÄ miksi sitä tulee hänen talossaan kutsua. Ei puhu ei pussaa, jotenkin erakko ja täysin sulkeutuu omiin puuhasteluihinsa ja niitähän muuten tällä äijällä riittää. Yksin kasailee jossain päälle kaatuvassa ulkovajassaan kaikenlaisia härpäkkeitä ja juoksee ties missä. On kyllä höveli rahoittamaan minua, olen pienituloinen. Lisäksi mies pitää eläimistä ja ainakin jollain tapaa puolustaa heikompia. Pitkän päälle melko vittumainen mies on muuten. Luulen jotenkin että hänellä on toinen nainen kun en ole paikalla. Kysyttäessä tämä ihme hiihtäjä murahtelee eikä sano suoraan.

Vierailija
15/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia. Empaattinen ja hyväkäytöksinen ihminen tajuaa ilman, että tarvitsee erikseen sanoa.

Kun naiset sanovat olevansa niin empaattisia niin miksi se empatia ei koskaan toimi miehen suuntaan? Ja miksi naiset ei koskaan tee miehen suuntaan jotain mitä mies haluaa pyytämättä ja kun mies pyytää naiselta jotain vastaus on aina että en varmasti tee itse?

Vierailija
16/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaa ovea vaikka on kotona kun aikuiset lapset tai lastenlapset ovat tulossa käymään eikä vastaa puheluihin eikä viesteihin. Kun tulee kadulla vastaan vaihtaa äkkiä tien toiselle puolelle.  Ilmeisesti löytyy joskus muumioituneena kerrostalokaksiostaan ja ihmiset päivittelevät kun vanhus on unohdettu

Vierailija
17/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana riittää :Ähläm 

Vierailija
18/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni jonka luona olen nyt viikonloppukylässä. Täysin hymytön santeri, uhkasi pistää homman poikki kun puhuin jesarista eli ILMASTOINTITEIPISTÄ miksi sitä tulee hänen talossaan kutsua. Ei puhu ei pussaa, jotenkin erakko ja täysin sulkeutuu omiin puuhasteluihinsa ja niitähän muuten tällä äijällä riittää. Yksin kasailee jossain päälle kaatuvassa ulkovajassaan kaikenlaisia härpäkkeitä ja juoksee ties missä. On kyllä höveli rahoittamaan minua, olen pienituloinen. Lisäksi mies pitää eläimistä ja ainakin jollain tapaa puolustaa heikompia. Pitkän päälle melko vittumainen mies on muuten. Luulen jotenkin että hänellä on toinen nainen kun en ole paikalla. Kysyttäessä tämä ihme hiihtäjä murahtelee eikä sano suoraan.

Miksi sä olet tuollaisen miehen luona viikonloppukylässä?

Vierailija
19/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelee viimeiseen asti olemaan mitenkään huomaavainen.

Esimerkki: seisoo kädet selän takana ikkunasta ulos katsellen joka kerta kun pöytää katetaan.

Ei varmasti nosta laseja tai juomia saatikka mitään pöydälle.

Sille pitää sanoa, että oisko viťun vaikeeta laittaa pöydälle vesikannu? Ja tämä j8ka päivä uudestaan.

Pöydälle vesikannu?? 

Vierailija
20/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäinen nainen on vittumainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi