IL: Jenny elää meisten rahoilla ja on ylpeä siitä
Jälleen yksi lehtijuttu provider-miehien kanssa tapailevasta naisesta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Lainauksia jtutusta:
Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa.
Tämä on yksi keino, jolla Jenny varmistaa treffien jälkeen, että mies on mahdollisesti hänen etsimänsä ja toivomansa elättäjämies.
Miehen reaktion perusteella hän tekee päätöksen jatkosta.
Jenny puhuu deittailusta suorasanaisesti, ja hän itse tapailee vain provider-miehiä. Hänen mielestään kaikkien naisten kannattaisi tehdä niin.
Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista.
Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä.
Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen, Jenny sanoo.
Jenny varmistaa yleensä ensitreffien jälkeen, tai joskus jopa ennen niitä, että mies sijoittaa häneen.
Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka jotain satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti.
Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?
Sitten hän katsoo, miten mies reagoi. Jos mies kieltäytyy, lopettaa Jenny tapailun siihen.
Provider-miehet sen sijaan innostuvat pyynnöstä. Kun tapailu etenee, pyytää Jenny enemmän.
Mitä enemmän aikaa käytän, sitä enemmän odotan miehen myös investoivan.
Silti Jennylle on tärkeää, että mies tienaa hyvin.
Elämäntyylini on tosi kallis, joten sen takia rahaa pitää olla.
Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan.
Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
Siksi intiimiys deittailuvaiheessa ei Jennyn mukaan kannata. Monien tapailu yhtä aikaa taas auttaa siinä, ettei ala haaveilla yhdestä ihmisestä.
Kommentit (8)
Täytyy olla aika epätoivoinen Mies joka alkaa elättää kiljuvaa Lokkia.
Kai nyt oikeitakin naisia on tarjolla Provinder "Tai mikä liekkään" miehille.
Ihme touhua. Ja vielä ilman seksiä, mä halua miehestä ensisijaisesti seksiä, toki pitää muutenkin olla mukavaa seuraa. Työssä käynti ja omat rahat on pienempi vaiva kuin epäkiinnostavien miesten seuran kestäminen rahan ja elintason takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne oikeat naiset ovat? Hiljaisia hiirulaisia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne oikeat naiset ovat? Hiljaisia hiirulaisia vai?
No tässä yhteydessä varmaan jotain silikonibimboja, joita rikkaat tyypillisesti suosivat.
Voi vitsit, mahtaa Jenny olla kateellinen, kun noilla miehillä on rahaa ihan tuhlattavaksi asti!
Jennyn vinkit: Näin tunnistat ja saat provider-miehen
Korosta deittiprofiilissa feminiinistä puolta. Sitä, että elät pehmeää elämää.
Älä mene epätoivoisena treffeille.
Moni nainen menee treffeille kuin työhaastatteluun, asenteella ota minut. Ajattele toisin päin: sinä olet palkinto, Jenny sanoo.
Karsi vääränlaiset miehet.
Moni menestynyt mies voi olla itse enemmän feminiinissä ja ajatella olevansa palkinto. Heitä täytyy vältellä.
Maskuliiniset miehet eivät tee itsestään numeroa. He keskittyvät uraansa.
Miehen kuvista näkee elämäntyylin.
He [provider-miehet] harrastavat golfia tai tällaisia lajeja. Yleensä kuvat eivät ole hyviä. Se on feminiinistä, että posetellaan joka kuvaan.
Maskuliininen mies tekee aloitteen ja haluaa nähdä heti.
Hänellä ei ole aikaa puhua turhia.
Pidä omat standardisi kunnossa.
Omanarvontunto pitää olla kunnossa ennen kuin lähtee minkäänlaiseen deittailuun. Muuten sinua tullaan pelaamaan.
Kysy viattomia kysymyksiä.
Esimerkiksi minkälainen hänen normaali päivänsä tai viikonloppunsa on. Sen sijaan, että kysyt, minkälainen aviomies haluat olla. Miehellä voi olla jokin harjoiteltu vastaus, joka ei vastaa yhtään todellisuutta.
Pyydä asioita esimerkiksi ääniviestillä.
Naiset pelkäävät käyttää omaa hurmaavuuttaan ja flirttiä. Omalla äänellä on helpompi heittää flirttiä. Jos kirjoittaa, että give me money, se voi olla vähän kylmä.