Akseli Herlevi elää mielummin elämäänsä yksin kuin ottaisi enää naista elämäänsä. "En jaksa sitä draamaa".
Viihdyn aivan hyvin yksikseni, kyllästyneen oloinen burgeriparoni lataa Seiskalle.
Aksu ei esimerkiksi koe, että hänellä olisi minkäänlaista painetta perustaa perhettä, vaikka käy kohta viittäkymppiä.
Ei sitten niin minkäänlaista, hän hymähtää.
Miksi edes pitäisi noudattaa jotain yhteiskunnan kirjoittamatonta sääntöä, että tietyssä iässä pitäisi tehdä mitäkin?
Herlevin seuraelämästä ei ole kuulemma juurikaan raportoitavaa.
Aika hiljaista, hän sanoo suoraan.
En jaksa sitä draamaa yhtään. En edes varsinaisesti tavoittele onnellisuutta elämässäni. Vaan ennemminkin rauhaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitta-tuli-tayteen-missiin-yhdistetty-aks…
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin lihavalla edes ole panohaluja. Ei silloin tosiaan naista kaipaa eikä perhettä. Ruoka on se ykkönen
Ruoka onkin parempaa kuin paneminen
M35
Samaa mieltä. Olen 40+ ikäinen nainen. Yksi syy miksi viihdyn yksin, on juurikin tuo ettei tarvitse kenenkään mieliksi tehdä mitään mistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Millon tuo laardikasa on viimeksi nähnyt vehkeensä🤣
Oletpa ilkeä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suoraviivaisempana ei välitä draamailusta. Joillekin naisille se taas on elämän suola ja tarkoitus.
Miehet ne vasta draamasta elävätkin.
Katsot vaan jalkapallokentälle, tappeluiden määrää tai ihan vaan sitä, kuinka "erilaista" miestä savustetaan ulos työyhteisöstä. Ai niin, mutta jalkapallossa ruohikossa pyöriminen on vaan urheilua, tappelua edeltänyt provosoiminen vaan tervehenkistä juttelua ja työyhteisöstä ulosjättäminen vaan "veljeshenkeä" nostattava teko ja "suoraviivaisempaa".
Mä en seuraa jalkapalloa. Tappelussa olen ollut elämäni aikana yhden kerran. Työyhteisössä olen enemmänkin siltojen ja rauhan rakentaja, esim pikkujouluissa kun tilanteet monesti eskaloituvat, olen yleensä se Ahtisaaren Martti siinä välissä. Olen varmaan siis nainen. Ehkä siksi olen ollut naisen kanssa onnellisessa parisuhteessa viimeiset 25 vuotta, kun rakennan ennemmin kuin tuhoan. M43
Monikohan nainen nyt boikotoin Herlevin sooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miehet julistavat elämänsä ihanuutta ilman naista, rivien välistä kuuluu lähes poikkeuksetta katkeruus. Joillakuilla naisillakin esiintyy tätä samaa ilmiötä suhteessa miehiin, muttei ollenkaan yhtä suuressa määrin määrin. Esimerkiksi mun parhaat ystävät ovat miehiä, mutta mua ei kiinnosta parisuhde pätkän vertaa. Haluan kotini olevan mun yksityinen linnake, jossa mun tarvitsee välittää vain itsestäni. On ihanaa pulahtaa raskaan työpäivän jälkeen vaahtokylpyyn ja selailla kohteita, minne matkustaisin seuraavaksi:)
Ne miehet ei pidä sinua ystävänä, vaan reikänä. Se on jännä miten naiset koko ajan vakuuttelevat miten hyviä kumppaneita ja ystäviä miehet ovat, samalla kun miehet suoltaa lähinnä esineellistämistä, rai*kauksia ja uhkailuja. EI hirveästi näy sitä miehen uljasta ystävyyttä tai jaloutta mitä te akat niin kovin mainostatte :)
Myönnätkö siis, että sukupuolesi on mätä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu tässä on se, että Herlevi on niin lihava, että harva nainen voisi pitää häntä aidosti viehättävänä. Joten ne naiset, jotka tulevat hänen elämäänsä ovat lähes poikkeuksetta jonkinlaisia onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Ei siis ihme, että tulee näpeille rakkauselämässä. Helppo ratkaisu Herleville, laihduttaisi normaalin muotoiseksi ihmiseksi ja silloin saattaisi löytääkin naisen, joka aidosti viehättyy hänestä. Yksinkertaista.
Niin tämä! Mutta kun "sen naisen täytyy rakastaa ja viehättyä minusta läskeineni, muuten se ei ole aitoa rakkautta!"
Kyllä mä rakastan pyöreyteen taipuvaa miesystävääni ihan aidosti. Hän on jo luonnostaan leveä. Siihen päälle kertyy herkästi kiloja, jotka tekevät hänestä söpön ja pehmeän.
Ketkä tällekin on antaneet alapeukkuja, kun se on juuri näin? Iso mieheni on ihana.
Keskittyisi terveyteensä, eikä mihinkään rauhaan. Hyvä, että ei tee lapsia tuolla painolla. Lapset menettäisi isänsä ennen täysi-ikäistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu tässä on se, että Herlevi on niin lihava, että harva nainen voisi pitää häntä aidosti viehättävänä. Joten ne naiset, jotka tulevat hänen elämäänsä ovat lähes poikkeuksetta jonkinlaisia onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Ei siis ihme, että tulee näpeille rakkauselämässä. Helppo ratkaisu Herleville, laihduttaisi normaalin muotoiseksi ihmiseksi ja silloin saattaisi löytääkin naisen, joka aidosti viehättyy hänestä. Yksinkertaista.
Niin tämä! Mutta kun "sen naisen täytyy rakastaa ja viehättyä minusta läskeineni, muuten se ei ole aitoa rakkautta!"
Kyllä mä rakastan pyöreyteen taipuvaa miesystävääni ihan aidosti. Hän on jo luonnostaan leveä. Siihen päälle kertyy herkästi kiloja, jotka tekevät hänestä söpön ja pehmeän.
Ylipainon ihannointi on sairasta. Oli kyse sitten kummasta sukupuolesta tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet suoraviivaisempana ei välitä draamailusta. Joillekin naisille se taas on elämän suola ja tarkoitus.
Ei, vaan tuo on aina se miesten selitys,kun ei onnistu a) naisten tai b) yhteiskunnan vika, ei koskaan oma vika.
Saanu soosittaa pitkään missiä niin nyt voi vähän taukoa pitääki
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä noilla läskeillä ja persaukisena ketään naista tule saamaan. Ja kuulemma vielä hankala tyyppi.
Monet lihavat on. Sen takia tämän tyyliset ihmiset lihoaakin, kun eivät kykene sietämään mitään pienintäkään epämukavuutta edes oman terveytensä vuoksi. Kaikki on vaan, KUN MÄ HALUAN. Jos tekee mieli syödä roskaruokaa, joka päivä, niin sitä on sitten pakko saada, vaikka verisuonet ja kolestero huutaa hoosiannaa. Henkisesti lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.
Mä en ymmärrä onnellisuuden tavoittelijoita. Rauha on minusta huomattavasti parempi tavoite, kuin onnellisuus. Rauhan ollessa on aivan sama mitä elämässä tapahtuu, luotat elämään ja sen voimaan. Minusta tämä kuulostaa siis todella järkevälle. Onnellisuus on pinnallisempaa, kuin rauha.
Ps. Itse ajattelen, että elämän tarkoitus on saavuttaa rauha.
Kyllä onnea voi ja pitää tavoitella, mutta 1) kukaan toinen ei voi tehdä meistä onnellisia ja 2) onni ei löydy etsimällä, vaan elämällä.
No tuohan on ihan jokaisen ihmisen oma valinta, että haluaako elää yksin vai koittaa etsiä sopivaa kumppania. Kuulostaa ehkä siltä, että hän ei ole mitään mitään tavallisia tasapainoisia naisia tapaillut. Todennäköisesti on menty ulkonäkö edellä ja ehkä sitten tapaillut liian nuoria ja meneviä naisia. Kaveri on varmaan aika huonossa kunnossa fyysisesti, niin tuskinpa jaksaa pysyä nuorempien perässä.
Mutta rauha on hyvä tavoite. En itsekään jaksa mitään ihmissuhdedraamailua. Tiedostan kyllä, että myös omilla valinnoillani voin asiaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei draamaa parisuhteessa tarkoittaa miehelle, että hänen tarpeensa ovat aina ykkösenä ja jos tähän ei toinen suostu, niin sitten se on draamaa.
Tämä. Jos toinen ikävästi huomauttaa, että välillä kannattaisi tehdä muutakin kuin syödä sipsiä sohvalla ja odotella sydänkohtausta, niin se on sitten draamaa.
Pedofiilin tarina.
Tulet julkimoksi, ja on pakko ottaa se missi tyttöystäväksi.
Vastataan toimittajan kysymyksiin naisista draamalijoina. Tahdotaan vain rauhaa. Tyypillinen pedofiilin selitys.
Sitten vielä itse menee tokaisemaan "EHKÄ HÄN EI OLE VIELÄ SYNTYNYTKÄÄN" eli paljastaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tuo on aina se miesten selitys,kun ei onnistu a) naisten tai b) yhteiskunnan vika, ei koskaan oma vika.
Kyllä se on #sannanvika ja #edellisenhallituksenvika.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kannattaiskohan tänkin herran miettiä millasten naisten kanssa on seurustellut/tapaillut. Mutta jos tuppaa draamailijat kiinnostaan niin 🤷
Samaa mieltä. Mutta ei nämä hankalat persoonat osaa miettiä omia valintojaan. Itsereflektiokyky puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon tuo laardikasa on viimeksi nähnyt vehkeensä🤣
Oletpa ilkeä ihminen!
Ja näin kaksi yleisintä Vauvan keskustelijatyyppiä löysi toisensa ;D Kyllä Herlevilläkin siis on mahdollisuuksia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.
Ei nainen partnerina tuo onnellisuutta. Pikemminkin päinvastoin.
Renny herlevi, doh.