Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akseli Herlevi elää mielummin elämäänsä yksin kuin ottaisi enää naista elämäänsä. "En jaksa sitä draamaa".

Vierailija
18.10.2025 |

Viihdyn aivan hyvin yksikseni, kyllästyneen oloinen burgeriparoni lataa Seiskalle.

Aksu ei esimerkiksi koe, että hänellä olisi minkäänlaista painetta perustaa perhettä, vaikka käy kohta viittäkymppiä.

Ei sitten niin minkäänlaista, hän hymähtää.

Miksi edes pitäisi noudattaa jotain yhteiskunnan kirjoittamatonta sääntöä, että tietyssä iässä pitäisi tehdä mitäkin?

Herlevin seuraelämästä ei ole kuulemma juurikaan raportoitavaa.

Aika hiljaista, hän sanoo suoraan.

En jaksa sitä draamaa yhtään. En edes varsinaisesti tavoittele onnellisuutta elämässäni. Vaan ennemminkin rauhaa.

https://www.seiska.fi/kotimaa/mitta-tuli-tayteen-missiin-yhdistetty-aks…

Kommentit (207)

Vierailija
121/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselihan seurusteli aiemmin parin vuoden ajan 9 vuotta nuoremman Miss Suomen perintöprinsessan Emmi Suurosen kanssa.

Vierailija
122/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos joku nainen tulisi kuvioihin, hänen pitäisi tuoda elämääni jotain lisäarvoa. Lisää hyvyyttä tai rauhaa. Ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta seurustella"

Täsmälleen samoin ajattelen. Miehen pitäisi todellakin tuoda jotain sellaista elämääni, mitä en ole ajatellut edes tarvitsevani. Olen oikein onnellinen yksin, en oikein tiedä mitä puoliso voisi tässä parantaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin yksikään nainen ei enää jaksa sitä hengittämisestäkin hengästyvää punaista laardivalasta.

Mites se kehorauha?

Ei se koske sitä tapausta kun av-mammanen on kiukkuinen siitä ettei kelpaa jollekulle rikkaalle elätettäväksi ja av-mammasen on haukuttava tää rikas ihan periaatteen vuoksi joka palstalla. 

Jahas, tääkin incel saapui paikalle. 

Vierailija
124/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Akseli antoi itsestään Farmi -sarjassa vähän hankalan ihmisen kuvan.

Vierailija
125/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu tässä on se, että Herlevi on niin lihava, että harva nainen voisi pitää häntä aidosti viehättävänä. Joten ne naiset, jotka tulevat hänen elämäänsä ovat lähes poikkeuksetta jonkinlaisia onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Ei siis ihme, että tulee näpeille rakkauselämässä. Helppo ratkaisu Herleville, laihduttaisi normaalin muotoiseksi ihmiseksi ja silloin saattaisi löytääkin naisen, joka aidosti viehättyy hänestä. Yksinkertaista.

Niin tämä! Mutta kun "sen naisen täytyy rakastaa ja viehättyä minusta läskeineni, muuten se ei ole aitoa rakkautta!"

Vierailija
126/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laihduttamisen sijaan päättää kuolla katkeroituneena pallomahana? No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
127/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.

Mä en ymmärrä onnellisuuden tavoittelijoita. Rauha on minusta huomattavasti parempi tavoite, kuin onnellisuus. Rauhan ollessa on aivan sama mitä elämässä tapahtuu, luotat elämään ja sen voimaan. Minusta tämä kuulostaa siis todella järkevälle. Onnellisuus on pinnallisempaa, kuin rauha. 

Ps. Itse ajattelen, että elämän tarkoitus on saavuttaa rauha. 

Vierailija
128/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu tässä on se, että Herlevi on niin lihava, että harva nainen voisi pitää häntä aidosti viehättävänä. Joten ne naiset, jotka tulevat hänen elämäänsä ovat lähes poikkeuksetta jonkinlaisia onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Ei siis ihme, että tulee näpeille rakkauselämässä. Helppo ratkaisu Herleville, laihduttaisi normaalin muotoiseksi ihmiseksi ja silloin saattaisi löytääkin naisen, joka aidosti viehättyy hänestä. Yksinkertaista.

Niin tämä! Mutta kun "sen naisen täytyy rakastaa ja viehättyä minusta läskeineni, muuten se ei ole aitoa rakkautta!"

Kyllä mä rakastan pyöreyteen taipuvaa miesystävääni ihan aidosti. Hän on jo luonnostaan leveä. Siihen päälle kertyy herkästi kiloja, jotka tekevät hänestä söpön ja pehmeän. 

Vierailija
129/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä noilla läskeillä ja persaukisena ketään naista tule saamaan. Ja kuulemma vielä hankala tyyppi.

Vierailija
130/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seks. aktiivinen nainen, enkä näe häntä miehenä, vaan rumasti sanottuna isopäisenä, lihavana jättiläiskokoisena vauvana. Hän on vauvan muotoinen jo, syö vaan, keskittyy syömiseen, kuten vauvatkin, ei miehen tekoihin. Ja jos keskittyy ruokaan senkin jälkeen kun on varmasti itse jo itselleen todistanut, että ruoka on myrkkyä, on itsetuhoinen jatkaessaan kokin uraansa. Alkoholisti tarjoilijana? Alkoholisti baarimikkona? Yhtä huonosti sopii kokin ammatti kun näåkee jo kilometrin päähän, että syö väärin, epäterveellisesti, ja että syöminen on riistäytynyt täysin käsistä.

Tämä nyt vaan on totuus. En ymmärrä miksi hänen edes oletetaan pariutuvan? Näkeekö joku toinen nainen hänet muka miehenä? Miten hänen kokoisensa mies edes harrastaa seksiä? Sehän on vaarallista/ fyysisesti mahdotonta jo...?

Ymmärrän pointtisi. En usko, että kukaan tästä asiasta häneltä paljon kyselisi, ellei hänellä olisi ollut aiemmin tuota kauneuskilpailussa meritoitunutta neitosta tyttöystävänään.

Kaunotar ja hirviö on tietysti kutkuttava aihe ja kerää klikkauksia. Sitten päästään päivittelemään. Aika julmaa, itse asiassa.

Vierailija
131/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli laihduttamisen sijaan päättää kuolla katkeroituneena pallomahana? No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Ei me nyt sinusta puhuttu. 

Vierailija
132/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuuden huippu. Haluaa naisen mutta ei halua tehdä mitään sen eteen että olisi naisten silmissä kiinnostava. No ei mikään ihme että naisia ei kiinnosta. Kyllä pallomahainenkin varmaan joillekkin käy jos luonne on timanttia ja talous kunnossa mutta en tiedä onko nekään kunnossa? 

Vierailija
133/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Tinderkin on poistettu jo ajat sitten. Sieltä ei tule mitään muuta kuin paskaa vastaan. Ihan turhaa säätämistä ja draamaa vaan."

Eli toisin sanoen haluaisi kyllä naisseuraa ja tämä "en enää ottaisi naista elämääni" on copettamista. Varmasti on konkurssit ja yrityksen kannattavuuksien kanssa taistelut olleet henkisesti tosi raskaita ja onhan Tinder ihan p*ska paikka etsiä mitään. Kun Akseli on julkisuuden henkilö voisin kuvitella, että hänen kanssaan moni juovuksissaan Tinderiä selaileva nainen mielellään juttelee tai käy jopa treffeillä mutta kiinnostusta ei välttämättä ole sen enempää. Akselille varmasti inhottavaa kokea sellaista. 

Vierailija
134/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kehitä itseään? Alkaisi harjoittamaan itsereflektiota ja laihduttamaan, niin ensi kesänä voi jo löytyä se elämän rakkaus. Aika helposti ihmiset lakkaa yrittämästä ja tyytyvät olemaan katkeran yksin. Tuskin kukaan missin jälkeen haluaa jäädä yksin lapsettomaksi mieheksi.

Nainen voi olla aluksi ihana. Sitten alkaa se draamailu ja pihtaaminen. Seksisuhdetta vakavampaan ei kannata alkaa. Helpointa on kun elää yksin.

Vierailija
135/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa opiksesi, ap!

Vierailija
136/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi Herleviä miljoonista huolimatta. No itselläkin hyvä talous , mutta kyllä se pärstäkerroin minulle on tärkeä. 

Vierailija
137/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän.

ja akselin (niin kuin muidenkin miesten) tapauksessa naiset ovat vain miehen rahojen perässä.

Vierailija
138/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä just näin me ei tarvita teitä draamailijoita mgtow

Vierailija
139/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Akseli antoi itsestään Farmi -sarjassa vähän hankalan ihmisen kuvan.

Röhnötti naama punaisena sohvalla suurimman osan ajasta.

Vierailija
140/207 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röhnötti naama punaisena sohvalla suurimman osan ajasta.

Hän väsähti uurastuksesta.  Ei se ole paha juttu jos väsähtää kun läskinä ei jaksa kannella maitotonkkia koko päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä