Akseli Herlevi elää mielummin elämäänsä yksin kuin ottaisi enää naista elämäänsä. "En jaksa sitä draamaa".
Viihdyn aivan hyvin yksikseni, kyllästyneen oloinen burgeriparoni lataa Seiskalle.
Aksu ei esimerkiksi koe, että hänellä olisi minkäänlaista painetta perustaa perhettä, vaikka käy kohta viittäkymppiä.
Ei sitten niin minkäänlaista, hän hymähtää.
Miksi edes pitäisi noudattaa jotain yhteiskunnan kirjoittamatonta sääntöä, että tietyssä iässä pitäisi tehdä mitäkin?
Herlevin seuraelämästä ei ole kuulemma juurikaan raportoitavaa.
Aika hiljaista, hän sanoo suoraan.
En jaksa sitä draamaa yhtään. En edes varsinaisesti tavoittele onnellisuutta elämässäni. Vaan ennemminkin rauhaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitta-tuli-tayteen-missiin-yhdistetty-aks…
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
1. Lihota itsesi niin, ettet enää muistuta ihmislajin miessukupuolta.
2. Odota naispuolisilta lajitovereiltasi epärealistisia (Aksun mukaan naisen pitää tuoda aidosti rauhaa/rakkautta, suhteeseen, vaikka hän ei ulkonäöllisesti viehätä aitoa, hänestä potentiaalisesti kiinnostuvaa naista)
3. Jää yksin, sillä kukaan normihetero ei voi haluta noin lihavaa miestä. Tottakai julkisuuden henkilöä piirittävät vain ne nuoret julkisuudenkipeät kaunotarbimbot, jotka eivät tuo suhteeseen muuta kuin draamaa
4. Tämän seurauksena Aksun EPÄREALISTINEN MINÄKUVA kasvaa yhtä matkaa hänen mahansa kanssa
5. Lopulta hän yhdistää "aidon rauhan ja rakkauden vaatimuksen" tähän kaunotarbimboon, joka oli alun alkujaankin vain hyväksikäyttämässä hänen jukisuusarvojaan ja rahojaan.
Jokainen kokenut mies tietää mistä hän puhuu ja moni kokenut mies, oli missä kunnossa tahansa, tekee tuossa iässä samoja johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet suoraviivaisempana ei välitä draamailusta. Joillekin naisille se taas on elämän suola ja tarkoitus.
Miehet ne vasta draamasta elävätkin.
Katsot vaan jalkapallokentälle, tappeluiden määrää tai ihan vaan sitä, kuinka "erilaista" miestä savustetaan ulos työyhteisöstä. Ai niin, mutta jalkapallossa ruohikossa pyöriminen on vaan urheilua, tappelua edeltänyt provosoiminen vaan tervehenkistä juttelua ja työyhteisöstä ulosjättäminen vaan "veljeshenkeä" nostattava teko ja "suoraviivaisempaa".
En tiedä pitäisikö ottaa huumorilla, vai olla epätoivoinen ihmisten sivistyksen tilasta, kun joku tässä ketjussa kuvittelee HerLEVIN JA HerLININ olevan sukua keskenään.
Akseli on oikeilla jäljillä. Parasta vain panna naisia ja muuten ei olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Jättää vaan ne tunteilut, draamat, keskustelut, ystävyydet ym naisten keskinäisiksi asioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Akseli antoi itsestään Farmi -sarjassa vähän hankalan ihmisen kuvan.
Röhnötti naama punaisena sohvalla suurimman osan ajasta.
Todennäköisesti vaikutti hankalalta koska häntä hävetti oma huono kunto. Ei kehdannut suoraan sanoa että ei vain jaksa.
Kun miehet julistavat elämänsä ihanuutta ilman naista, rivien välistä kuuluu lähes poikkeuksetta katkeruus. Joillakuilla naisillakin esiintyy tätä samaa ilmiötä suhteessa miehiin, muttei ollenkaan yhtä suuressa määrin määrin. Esimerkiksi mun parhaat ystävät ovat miehiä, mutta mua ei kiinnosta parisuhde pätkän vertaa. Haluan kotini olevan mun yksityinen linnake, jossa mun tarvitsee välittää vain itsestäni. On ihanaa pulahtaa raskaan työpäivän jälkeen vaahtokylpyyn ja selailla kohteita, minne matkustaisin seuraavaksi:)
Kuulostaako teistä oudolta, että haastattelussa sanoo: "Voihan olla, ettei hän ole vielä syntynytkään". Jotenkin tuli kuva, että paljon nuorempi nainen hakusessa? Siis reilusti nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehet julistavat elämänsä ihanuutta ilman naista, rivien välistä kuuluu lähes poikkeuksetta katkeruus. Joillakuilla naisillakin esiintyy tätä samaa ilmiötä suhteessa miehiin, muttei ollenkaan yhtä suuressa määrin määrin. Esimerkiksi mun parhaat ystävät ovat miehiä, mutta mua ei kiinnosta parisuhde pätkän vertaa. Haluan kotini olevan mun yksityinen linnake, jossa mun tarvitsee välittää vain itsestäni. On ihanaa pulahtaa raskaan työpäivän jälkeen vaahtokylpyyn ja selailla kohteita, minne matkustaisin seuraavaksi:)
Ne miehet ei pidä sinua ystävänä, vaan reikänä. Se on jännä miten naiset koko ajan vakuuttelevat miten hyviä kumppaneita ja ystäviä miehet ovat, samalla kun miehet suoltaa lähinnä esineellistämistä, rai*kauksia ja uhkailuja. EI hirveästi näy sitä miehen uljasta ystävyyttä tai jaloutta mitä te akat niin kovin mainostatte :)
Saipahan tälläkin avautumisella pikkasen julkisuutta. Mutta mikäs siinä. Miksi kaikkien edes pitäisi tavoitella perhettä. Ja draaman saa aikaan molemmat, ei pelkästään toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet ei pidä sinua ystävänä, vaan reikänä. Se on jännä miten naiset koko ajan vakuuttelevat miten hyviä kumppaneita ja ystäviä miehet ovat, samalla kun miehet suoltaa lähinnä esineellistämistä, rai*kauksia ja uhkailuja. EI hirveästi näy sitä miehen uljasta ystävyyttä tai jaloutta mitä te akat niin kovin mainostatte :)
Eräs heistä otti muutama vuosi sitten palkatonta vapaata työstään, kun sairastuin vakavasti. Hän halusi olla mun tukena ja hoitaa kaikki mahdolliset asiat mun puolesta, kun en siihen itse kyennyt. Ihan samalla tavalla hän voi luottaa minuun kuin vuoreen, vaikka sun kaltaisille miehille olenkin pelkkä "reikä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.
Mä en ymmärrä onnellisuuden tavoittelijoita. Rauha on minusta huomattavasti parempi tavoite, kuin onnellisuus. Rauhan ollessa on aivan sama mitä elämässä tapahtuu, luotat elämään ja sen voimaan. Minusta tämä kuulostaa siis todella järkevälle. Onnellisuus on pinnallisempaa, kuin rauha.
Ps. Itse ajattelen, että elämän tarkoitus on saavuttaa rauha.
Minä sanoisin, että onnellisuus alkaa siitä, kun lopetat sen tavoittelemisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi mies, et voisi pulahtaa vaahtokylpyyn raskaan työpäivän jälkeen tai selailla matkakohteita? Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Jos uutinen olisi sama juttu samoissa mitoissa olevasta julkkis-Elinasta niin johan olisi ketju pelkkää naisten keskinäistä rinkirunkkua, voimaantumista ja myötäilyä😂🤣
Kyllä esim. Niina Kuhta saa ihan yhtä paljon sontaa niskaansa. Olisiko siinä burgerimiehelle hyvä kumppaniehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikku nainen vaan kainaloon
Et taida edes tietää, millaisia pirttihirmuja ja orjapiiskureita he ovat kaiken sen hymyilyn takana?
Ja aviomies saa ostella mopot ja vermeet myös vaimon kotikylän sukulaisille. Että rahaa osaavat lypsää. Ohis.
Saasta mikä tyyppi. Kehuskeli kokeneensa naisrintamalla eli kaikki perinteiset sikailut tehtynä. Lisäksi kehuskeli vitsin varjolla, ettei oikea ole välttämättä edes syntynyt. Millaisiin naisiin tämä mies edes vetoaa.
Kai se on sitä kun kukaan järkevä ei huoli niin sitten kehutaan maanneen puolen kaupungin kanssa, eikä pidetä naisia missään arvossa. Katkerilla ja yksin jääneillä naisilla usein samat itkut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö ottaa huumorilla, vai olla epätoivoinen ihmisten sivistyksen tilasta, kun joku tässä ketjussa kuvittelee HerLEVIN JA HerLININ olevan sukua keskenään.
Varmaan on sukua myös Renny Harlinille... ihan selkeästi.
Voi voi kun meni kritiikki tunteisiin ;(