Akseli Herlevi elää mielummin elämäänsä yksin kuin ottaisi enää naista elämäänsä. "En jaksa sitä draamaa".
Viihdyn aivan hyvin yksikseni, kyllästyneen oloinen burgeriparoni lataa Seiskalle.
Aksu ei esimerkiksi koe, että hänellä olisi minkäänlaista painetta perustaa perhettä, vaikka käy kohta viittäkymppiä.
Ei sitten niin minkäänlaista, hän hymähtää.
Miksi edes pitäisi noudattaa jotain yhteiskunnan kirjoittamatonta sääntöä, että tietyssä iässä pitäisi tehdä mitäkin?
Herlevin seuraelämästä ei ole kuulemma juurikaan raportoitavaa.
Aika hiljaista, hän sanoo suoraan.
En jaksa sitä draamaa yhtään. En edes varsinaisesti tavoittele onnellisuutta elämässäni. Vaan ennemminkin rauhaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitta-tuli-tayteen-missiin-yhdistetty-aks…
Kommentit (207)
" Tinderkin on poistettu jo ajat sitten. Sieltä ei tule mitään muuta kuin paskaa vastaan. Ihan turhaa säätämistä ja draamaa vaan."
Mulle on ollut aina selvää, että myös yksin voi olla elämässään onnellinen, enkä ole kokenut sitä mitenkään ihmeellisenä ajatuksena. Olen yllättynyt kuinka moni kokee parisuhteen ikäänkuin "pakollisena" asiana täysipainoiseen onnelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet suoraviivaisempana ei välitä draamailusta. Joillekin naisille se taas on elämän suola ja tarkoitus.
Tämä on kai seurustellut muiden kuin järkevien tavisnaisten kanssa. Edellinen vaikutti olevan kohtalaisen tolkuissaan, mutta jos pyörii missukoiden ja draamakuningattarien kanssa, niin sitä saa mitä tilaa.
Taitaa muutenkin olla enemmän työhönsä ja omiin asioihinsa keskittyvä perusjässikkä, jolta ikä vie loputkin villit ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se piereskelevä ja röyhtöilevä burgeriukko. on niin läski, että ihme kun ei ole vielä sairastunut vakavasti.
Sehän on ollut dieetillä jo jonkin aikaa. Selvästi on tuloksia tullut. Ihan ok hän on pienemmässä koossa. Ja vaikuttaa vähän kypsyneen henkisestikin, muistan hänen "pimppendaali" -juttunsa muutaman vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surulliselta kuulosti, ei tavoittele onnellisuutta.
Jokainen määrittelee onnellisuutensa itse.Juu. Mutta hän ei halunut olla onnellinen.
Onni tulee rauhan myötä. Ensin elämä balanssiin.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin turha mitään perhettä perustaa. Tuo tulee kuolemaan sydäriin viiden vuoden sisällä
Käykö kateeksi, että hänellä on sentään ollut vientiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suoraviivaisempana ei välitä draamailusta. Joillekin naisille se taas on elämän suola ja tarkoitus.
Kyllähän se draamailu on enemmän miesten hommaa. Etsitään draamaan pettämällä ja juopottelemalla. Miehet menettää helpommin malttinsa ja tappelevat. Suutuspäissään tirvastaan kaveriakin. Tunteiden hallinta ei ole miesten juttu.
Kuulostaa siltä, että et ole ikinä ollut naisvaltaisessa työpaikassa.
Ei naiset tapa toisiaan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se piereskelevä ja röyhtöilevä burgeriukko. on niin läski, että ihme kun ei ole vielä sairastunut vakavasti.
Sehän on ollut dieetillä jo jonkin aikaa. Selvästi on tuloksia tullut. Ihan ok hän on pienemmässä koossa. Ja vaikuttaa vähän kypsyneen henkisestikin, muistan hänen "pimppendaali" -juttunsa muutaman vuoden takaa.
Jos lähtöpiste on kovin matala, niin kehitystähän tuokin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies. Naisena täysin samat sanat, oma rauha tärkein, ketään en ota sitä pilaamaan.
Minä taas tunnen sisäistä rauhaa vain, kun rinnallani on rakastava kumppani. Muulloin olen sisältä rauhaton, vaikka ulos päin flegmaattiselta näytänkin.
m
Adhd?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin yksikään nainen ei enää jaksa sitä hengittämisestäkin hengästyvää punaista laardivalasta.
Mites se kehorauha?
Ei se koske sitä tapausta kun av-mammanen on kiukkuinen siitä ettei kelpaa jollekulle rikkaalle elätettäväksi ja av-mammasen on haukuttava tää rikas ihan periaatteen vuoksi joka palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut aina selvää, että myös yksin voi olla elämässään onnellinen, enkä ole kokenut sitä mitenkään ihmeellisenä ajatuksena. Olen yllättynyt kuinka moni kokee parisuhteen ikäänkuin "pakollisena" asiana täysipainoiseen onnelliseen elämään.
Onhan tässä ketju täynnä jotain kroonisen katkeria haukkumassa itselleen tuntematonta julkkista siitä ettei tuo halua parisuhdetta. Enemmänkin tuo porukka tässä taitaisi tarvita terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollai se sit täytyy miehen selittää nausenpuutetta. Todellusdudessa kamala possu, jonka kanssa ei tee mieli edes tavata, saati muuta.
Ja lihavat naiset saa melaa mekkoon tarvittaessa.
Mekkoon nimenomaan, koska kukaan ei yllä enää edes huulille asti :D Ehkäisykeino tuokin!
Olen seks. aktiivinen nainen, enkä näe häntä miehenä, vaan rumasti sanottuna isopäisenä, lihavana jättiläiskokoisena vauvana. Hän on vauvan muotoinen jo, syö vaan, keskittyy syömiseen, kuten vauvatkin, ei miehen tekoihin. Ja jos keskittyy ruokaan senkin jälkeen kun on varmasti itse jo itselleen todistanut, että ruoka on myrkkyä, on itsetuhoinen jatkaessaan kokin uraansa. Alkoholisti tarjoilijana? Alkoholisti baarimikkona? Yhtä huonosti sopii kokin ammatti kun näåkee jo kilometrin päähän, että syö väärin, epäterveellisesti, ja että syöminen on riistäytynyt täysin käsistä.
Tämä nyt vaan on totuus. En ymmärrä miksi hänen edes oletetaan pariutuvan? Näkeekö joku toinen nainen hänet muka miehenä? Miten hänen kokoisensa mies edes harrastaa seksiä? Sehän on vaarallista/ fyysisesti mahdotonta jo...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies. Naisena täysin samat sanat, oma rauha tärkein, ketään en ota sitä pilaamaan.
Minä taas tunnen sisäistä rauhaa vain, kun rinnallani on rakastava kumppani. Muulloin olen sisältä rauhaton, vaikka ulos päin flegmaattiselta näytänkin.
m
Adhd?
Tai läheisriippuvainen.
Pitihän se arvata, että tämäkin ketju alkoi heti miehen haukkumisella sen sijaan, että keskittyisi itse asiaan.
Aina sanotaan että yksin juominen on säälittävää. No entäs yksin syöminen?
Vierailija kirjoitti:
Juttu tässä on se, että Herlevi on niin lihava, että harva nainen voisi pitää häntä aidosti viehättävänä. Joten ne naiset, jotka tulevat hänen elämäänsä ovat lähes poikkeuksetta jonkinlaisia onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Ei siis ihme, että tulee näpeille rakkauselämässä. Helppo ratkaisu Herleville, laihduttaisi normaalin muotoiseksi ihmiseksi ja silloin saattaisi löytääkin naisen, joka aidosti viehättyy hänestä. Yksinkertaista.
Olet pöllö.
Toihan se. Ei herranjumala tulis mieleenkään. Tyypin pitäisi hakea apua ahmimishäiriöön. Mitä olen tuon kommentteja lukenut painoon ja syömiseen liittyen niin selitykset on kuin alkoholistilla, tyyliä "joo mä koitan vähentää", "pitää elämästä nauttiakin!", "mä koitan tässä vähän parannella tapojani mutta en luovu kyllä hyvästä ruoasta" jne. Kun nyt se ykkösasia elämässä pitäisi olla avun hakeminen ja se että älyttömällä tasolla oleva hengenvaarallinen ylipaino saadaan pois. Pitäisi pystyä katsomaan rehellisesti totuutta silmiin ennen kuin on liian myöhäistä.