Oletteko käyneet Gardajärvellä?
Kommentit (12)
Todella paljon turisteja mutta onhan se kuvankaunis paikka. Toukokuu ja syyskuu parhaat matka-ajat.
Useamman kerran. Ehkä yhteensä 7? Eli suosittelen:)
Kaunis paikka, hyvät mahdollisuudet liikkua ympäristössä. Julkisilla pääsee Milanoon, Veronaan, Venetsiaan. Ja myös esim. Bardolinon viinialueella kannattaa liikkua.
Kävin Bardolinossa tämän vuosituhannen alussa. Ihan nätti paikka. Tuo kylä, jossa kävin oli aika pieni ja nopeasti nähty, joten suosittelen Gardajärveä muutaman päivän lomakohteeksi.
Olen ollut Malcesinessa. Viihdyin oikein hyvin, joten suosittelen. Veronaan ja Milanoon voi tehdä päiväretken, jos kiinnostaa. Monte Baldo on vieressä, jos vuoristovaeltelu kiinnostaa. Sinne aika ylös pääsi myös köysiradalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Bardolinossa tämän vuosituhannen alussa. Ihan nätti paikka. Tuo kylä, jossa kävin oli aika pieni ja nopeasti nähty, joten suosittelen Gardajärveä muutaman päivän lomakohteeksi.
Gardaa voi mennä ja pitää mennä ympäri. Myös laivalla voi mennä kaupungista toiseen. Järven ympärillä montakin kaunista kaupunkin ja etelässä valtava, siis järkyn valtava "Disney tai mikä lie huvipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gardaa voi mennä ja pitää mennä ympäri. Myös laivalla voi mennä kaupungista toiseen. Järven ympärillä montakin kaunista kaupunkin ja etelässä valtava, siis järkyn valtava "Disney tai mikä lie huvipuisto.
Se harmittaakin, ettei tullut silloin kierrettyä järveä enempää.
Olen käynyt ja on kaunis, raikas, viihtyisä, ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet. Olin Malcesinessa ja Riva del Gardassa. Pohjoisgarda on upeampi kuin etelä. Helppo poiketa vaikka Venetsiassa tai Milanossa, miksei Alpeillakin tai Comolla.
Harvoja paikkoja missä pahinta on melkeinpä pois lähtö. Mikään hurja menopaikka se ei ole mutta jos kaipaa rauhaa ja maisemia niin sinne.
Kolme kertaa. Ihana paikka, myös Como on ihana. Gardalla ärsytti se, että italialaiset pitävät saksalaisturisteja parempina kuin esim skandinaaveja.
Molemmat järvet todella kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ja on kaunis, raikas, viihtyisä, ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet. Olin Malcesinessa ja Riva del Gardassa. Pohjoisgarda on upeampi kuin etelä. Helppo poiketa vaikka Venetsiassa tai Milanossa, miksei Alpeillakin tai Comolla.
Siellä järven eteläpäässä, en enää muista kaupungin nimee, kerran oltiin ravintolassa syömässä, ruoka ihan jees ja pieni intiimi ravintola. Siinä syönnin jälkeen kateltiin ja panin merkille et miksi tuo tarjoilija aina hyppää jonnekin, tulee takaisin ja asettuu nojailee tiskiin ellei tarjoile. Lähdin vessaa katteleen ja löysinkin ja kävinkin. Paikallinen helpotuslaitos käsitti kauniin kaakeloidun huoneen, käsienpesuallasta ja suihkukin oli nurkassa ja noin 100mm reikä lattiassa.....Se likka kävi jokaisen asiakkaan käynnin jälkeen siivoomassa....
Olen. Vuosi oli 1982. Nätti paikka, jäätelö oli hyvää. Paljon muuta en muista.