Asukkaat, jotka eivät lajittele jätteitä
Muutama tällainen tapaus meidän taloyhtiössä. Suositelkaa toimenpiteitä, joihin ryhdyn.
Kommentit (14)
En lajitte koska siitä ei makseta, samasta syystä en käytä itsepalvelukssaa.
En tee muiden töitä!
Se ei kuulu sulle. Jokainen valitsee itse uskontonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ole tyytyväinen, jos laittavat kaiken sekajätteeseen. Pahempia ovat sellaiset, jotka pistävät lasit johonkin kartonkikeräykseen, muovit biojätteeseen jne. Näitä pölvästejä riittää.
Eivätkä ole. Pahimpia ovat ne jotka eivät laita roskapussia mihinkään roskikseen, vaan heittävät sen maahan. Mamuhoodeilla tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap asukas taloyhtiössä?
Olen joo, eihän asia minulle muuten kuuluisikaan.
Sekajätteeseen saa laittaa sekäjätteitä ja mitä sinä siihen puutut yhtikästä mitään.
Mikä into sulla on alkaa joksikin roskapoliisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä into sulla on alkaa joksikin roskapoliisiksi?
Et siis välitä pätkääkään luonnosta. Todella itsekästä ajattelua. Ei ihme, että maailma hukkuu jätteisiin. Jätehuollon hinnatkin nousee tämmöisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap asukas taloyhtiössä?
Olen joo, eihän asia minulle muuten kuuluisikaan.
Eli olet tasavertainen muiden asukkaiden kanssa=huolehdit vain omat roskasi niille kuuluviin jäteastioihin.
Teillä on varmasti isännöinti/kiinteistöhuolto joka on kirjalliset ohjeet toimittanut ilmoitustauluille sekä asuntokohtasesti kaikille.
Ole tyytyväinen, jos laittavat kaiken sekajätteeseen. Pahempia ovat sellaiset, jotka pistävät lasit johonkin kartonkikeräykseen, muovit biojätteeseen jne. Näitä pölvästejä riittää.