Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas pitää talvi palella

Vierailija
18.10.2025 |

Sellaista se on.  T.valis 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vanhemmiltani yhden monen mielestä  turhakkeen: sähköpeiton. Sen alla mun nivelet ja lihakset voivat hyvin. Talvisin vietän sen alla lukien, töitä tehden ja tv:tä katsellen. 

Vierailija
22/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän, kuin ruuan kanssa; Pitäisi ymmärtää, että ihan kaikilla on yksilöllinen makuaisti. Toiset esim. sietävät paremmin mausteista ruokaa, kuin toiset. Ihan hel*** yksinkertainen totuus, mistä jotkut sitten jaksavatkin kinata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lisäpatteri.

Näin on. Siirreltävä alle 30 euroa maksava lämpöpatteri. Sen voi laittaa vaikkapa parvekkeen oven eteen hohkamaan lämpöä, jos juuri sieltä tuntuu tihkuvan kylmää ilmaa.

https://www.clasohlson.com/fi/Lampopatteri,-jossa-puhallin,-2000-W-IP20…

Vierailija
24/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa talvivaatteista on tukalia, hiostavia, epäkäytännöllisiä ja ihan hemmetin rumiakin. Niissä sitten monta kuukautta...

Vierailija
25/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkinahat alapeukuttavat, "yllätys"! 

Vierailija
26/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset kestää kesää ja toiset talvea paremmin. Oletteko miettineet, mikä yhteys näillä on siihen milloin olette syntyneet? Ei se välttämättä ole toki niin yksioikoista, mutta kun seuraa perheenjäseniä, sukulaisia, ystäviä, tuttavia tms. niin aika paljon heissä menee juurikin niin että ne keväällä/ kesällä ja syksyllä/ talvella syntyneet vaikuttavat sietävän parhaiten sitä vuodenaikaa, jolloin ovat syntyneet.

Meillä esim. niin, että ainakin kaksi talviaikaan syntynyttä sietävät paremmin just sitä kylmää. Itse olen syntynyt keväällä ja inhoan kylmää.

En minä ainakaan siedä kylmää vaikka olen talvella syntynyt. 

Vierailija
27/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa talvivaatteista on tukalia, hiostavia, epäkäytännöllisiä ja ihan hemmetin rumiakin. Niissä sitten monta kuukautta...

Hyvä puoli talvivaatteissa on toki suurempi määrä taskuja ja ne ovat on vielä isompia kuin kesävaatteissa. Kesällä ärsyttää, ettei vaatteissa ole kuin muutama tasku ja nekin ovat yleensä liian pieniä. Talvella kaikki tarpeellinen mahtuu taskuihin.

Vierailija
28/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhahan tänne on mitään kirjoittaa, kun suurin osa näkee vaan oman kokemuksensa asiasta kuin asiasta. 

Niin ei se valittamalla parane toinen tykkää pakkasesta toinen ei joten mitä sitä tänne kannattaa tulla mainostamaan mistä ei pidä.Maailmasta löytyy miljoonia asioita joista jotkut tykkää ja toiset suorastaan vihaa.

Vierailija
29/29 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhahan tänne on mitään kirjoittaa, kun suurin osa näkee vaan oman kokemuksensa asiasta kuin asiasta. 

No viikon päästä valitetaan isolla porukalla samasta asiasta, joten malta nyt odottaa vielä hetki.