Mitä sellaisia asioita mies on sanonut jutteluvaiheessa, mikä on lopettanut kiinnostuksen saman tien?
Yksi mies kommentoi ulkonäköäni että se on "Hyväksyttävällä tasolla". Kas kumma en halunnut treffeille miehen kansa, jonka mielestä olen korkeintaan "hyväksyttävän" näköinen hehheh..
Kommentit (141)
Yks teekkari totes että keskivartalo naisella on ihan turha, tarttee olla jalat, naisen värkki, rinnat ja sitten pää. Naisen pään päällä voi pitää kaljatuoppia, on sopivalla korkeudella. Ei menty naimisiin;)
Vierailija kirjoitti:
Yks teekkari totes että keskivartalo naisella on ihan turha, tarttee olla jalat, naisen värkki, rinnat ja sitten pää. Naisen pään päällä voi pitää kaljatuoppia, on sopivalla korkeudella. Ei menty naimisiin;)
Ja sitten miehet itkevät kun eivät saa deittiapeissa mätsejä tai kun naiset sihisee päin näköä kun yrittää lähestyä. Kuinkakohan kauan sitä peiliä pitäisi tuijottaa, että tuolin mies tajuaisi että hänessä on perustavanlaatuista vikaa?
Mauttomia juttuja tai seksijuttuja tai antaa ymmärtää, että on köyhä.
"Paljonko painat?"
"Arviolta 130 kg. Tosin mulla ei oo kyllä edes vaakaa." (Petraan tuota aiempaa kirjoitustani.: Siis 130 kg joskus menneisyydessä, ei kokovartalokuvia, ja arvio 130 - mutta ei oo punninnu itseään aikoihin = 150 kg???)
Yksi mies vaikutti todella miellyttävältä ja hyvätapaiselta kunnes ihan yhtäkkiä tokaisi että naisilta tulisi kieltää kolmannen asteen koulutus.
Alkuun fiksusti jutellut tyyppi on yhtäkkiä kysellyt jotain liian intiimejä seksiin liittyviä kysymyksiä.
Voisitko ostaa mulle röökiä kun on rahat vähissä. Ostin ja maksoin kaksikymppisellä, mies siihen, että mikset suoraan voinut antaa sitä kahtakymppiä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehunut persua ja sen politiikkaa.
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Hyvä.Itse otan aina selville että oikeistoa äänestävät muuten ei synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Fiksu mies osaa pitää perussuomalaisuuden ja ajatukset omana tietonaan.
Läpi menee suvakille, kun kuuma veitsi voihin.
--------Minä taas näen heti kuka on vasemmistolainen vaatetuksesta.Tunkkainen takki ja lökärit,selkäreppu, itse pidän oikeistolaisista jotka osaavat edes pukeutua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki seksijutut ja kaksimieliset vihjailut ennen kuin ollaan edes tavattu.
Tämä. "Seksi on mulle tosi tärkeetä".
Heippa.
Tätä en ymmärrä. Onhan se hyvä heti tietää, että enempää ei kannata paukkuja tuhlata, jos toisella on täysin eri suhtautuminen seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläissäin joutunut tyrmäämään 3 persua ...Juu ei ..
Mikä on persuissa vikana. Siis heidän politiikassa ihan konkreettisesti. Perustele niin päästään nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläissäin joutunut tyrmäämään 3 persua ...Juu ei ..
Mikä on persuissa vikana. Siis heidän politiikassa ihan konkreettisesti. Perustele niin päästään nauramaan.
No ihan vaan vaikka se, että hyvin selkeästi sanottiin vaalien alla, että heikoimmilta ei leikata. Se ei meille käy, sanoi Purra. Mutta heti kun pääsivät valtaan, tekivät päinvastoin. Eikä se riittänyt vaan myös alkoivat lapsellisesti pilkata menkää töihin - lällätyksellä tilanteessa, jossa työpaikkoja ei ole. Ja julkaisemalla saksikuvia. Politiikassa on aika paljon vikaa, jos se on ihan eri ennen vaaleja kuin niiden jälkeen.
Eri
on se deittailu mennyt nykyään vaikeaksi ... ennen vanhaan ravintoloissa mentiin tanssimaan ja ennen pitkää saattoi joku löytyä ... eihän siinä mitään ihmeellistä ole että kaikkien jutut ei oikein kiinnosta .... varmaan raskasta ravata treffeillä ja todeta että ei ole kummonen tyyppi toikaan ... sattuman soppaa että joku toinen alkaa kiinnostamaan;
Päälle kolmekymppinen mies sössötti jotain sarjakuvista ja videopeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki seksijutut ja kaksimieliset vihjailut ennen kuin ollaan edes tavattu.
Tämä. "Seksi on mulle tosi tärkeetä".
Heippa.
Tätä en ymmärrä. Onhan se hyvä heti tietää, että enempää ei kannata paukkuja tuhlata, jos toisella on täysin eri suhtautuminen seksiin.
Minusta ei tarvitse mennä ensimmäisissä viesteissä seksiin. Se on vaan epäkohteliasta käytöstä.
Minullekin eräs mies sanoi, että olen ihan mukiinmenevän näköinen. Sanoi vielä sellaisella alentuvalla ilmeellä ja äänellä niin kuin minun kuuluisi olla hyvinki kiitollinen herran kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies vaikutti todella miellyttävältä ja hyvätapaiselta kunnes ihan yhtäkkiä tokaisi että naisilta tulisi kieltää kolmannen asteen koulutus.
Tarkoittiko hän siis korkea-astetta? meillä kun ei virallisesti ole mitään kolmannen asteen koulutusta, vaan ensimmäisen ja toisen asteen jälkeen tulee korkea-aste.
Luuli minua 15v vanhemmaksi kuin olen
Minusta tuo kannattaa suhteen alussa selvittää haluaako lapsia vai ei.