Mitä sellaisia asioita mies on sanonut jutteluvaiheessa, mikä on lopettanut kiinnostuksen saman tien?
Yksi mies kommentoi ulkonäköäni että se on "Hyväksyttävällä tasolla". Kas kumma en halunnut treffeille miehen kansa, jonka mielestä olen korkeintaan "hyväksyttävän" näköinen hehheh..
Kommentit (93)
Ai sulla on tuollainen iso uroskoira. Taidatte pitää lystiä keskenänne?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
Mulle yksi mies sanoi, että on oppinut tykkäämään minun naamastakin ajan kanssa. Oltiin tapailu jo aika pitkään, ja ilmassa oli lopun alkua, tämä oli siis ilmeisesti tarkoitettu suureksikin kohteliaisuudeksi, kun hän yritti suostutella minua jatkamaan vielä. Ei oikein tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehunut persua ja sen politiikkaa.
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Fiksu mies osaa pitää perussuomalaisuuden ja ajatukset omana tietonaan.
Läpi menee suvakille, kun kuuma veitsi voihin.
Fiksuus tarkoittaa kykyä hahmottaa kokonaisuuksia, arvioida tietoa kriittisesti ja toimia johdonmukaisesti faktojen pohjalta. Persujen politiikka nojaa yksinkertaistuksiin, populistisiin iskulauseisiin ja tieteellisen konsensuksen (esim. ilmastonmuutoksen tai maahanmuuton vaikutusten) sivuuttamiseen. Kun puolueen keskeiset linjat rakentuvat vastakkainasettelulle ja tunteisiin vetoavalle retoriikalle, se on ristiriidassa aidon älyllisen rehellisyyden ja analyyttisyyden kanssa. Summa summarum: fiksu ihminen ei ole persu.
Voi olla silti persukansanedustaja. Tietää että politiikkansa on paskaa, mutta menee oma etu edellä ja hyötyy toisista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
Mun mielestä tämä on kauniisti sanottu. En haluaisi olla miehen kanssa, joka ihastuu minuun vain ulkonäön vuoksi. Tämä mies selvästi näki pintaa syvemmälle. Harmi, että et osannut arvostaa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on kauniisti sanottu. En haluaisi olla miehen kanssa, joka ihastuu minuun vain ulkonäön vuoksi. Tämä mies selvästi näki pintaa syvemmälle. Harmi, että et osannut arvostaa.
Mies olisi voinut muotoilla tuon eri lailla. Nyt tuon tulkitsee niin, että miehestä nainen oli ruma tai mitäänsanomattoman näköinen.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa mies oli ihastunut tisseihin, ja lopulta oppinut tykkäämään naamastakin. Tosi syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa mies oli ihastunut tisseihin, ja lopulta oppinut tykkäämään naamastakin. Tosi syvällistä.
Okei, no myönnän, ei hyvä! 😵💫
🇺🇦🇮🇱
"Hyvä että oot käyny lukion, en tapailis sua jos oisit vaan joku amis." No, olin suorittanut kaksoistutkinnon, enkä kyllä lukion papereilla ole tehnyt mitään. En tuosta syystä pelkästään tapailua lopettanut, vaan olimme muutenkin niin eri maailmoista.
Olen lopettanut tupakoinnin/ En polta. Eli alituiseen raivareita saava kusipää. Ei kiitos.
ilkeyteen ja pahuuteen viittava puhe tai käytös
toisista pahaa puhuminen
varakkuudella tai omaisuudella kehuskelu
pihiyden korostus
negatiivinen valitus. näitä en en jaksaisi katsoa.myös typeryydellä ja esim lukemattomuudella kehuskelu on ihan oman tietämättömyyden ja osaamattomuuden esittelyä.
mun periaate on että tyhmää miestä en ota,en myöskään alkoholistia jne.
Olen kertonut tämän aikaisemminkin, mutta eräs mies sanoi ensimmäisinä sanoinaan minulle, että "olisit kertonut, että olet noin läski."
Ja joo, minusta ei saa läskiä tekemälläkään. Olin silloin erittäin timmi. Mies tarkoitti tämän kohteliaisuutena ja minun olisi pitänyt olla otettu. Hän vain ihmetteli, miksi en ollut korostanut kroppaani profiilissani. Aika nopeasti hän myös kommentoi normaalin painon yläpäässä olevaa naista, joka käveli kadulla. "Noin sinäkin lyllertäisit, jos olisit noin läski." Lähti luiskaan, aivan järkyttävä ja juuri tuollaisten tonttujen takia, en todellakaan koosta kroppaani netissä. Halusin aitoa rakkautta, enkä mitään sellaista, joka on ehdollinen painosta. Onneksi löysin sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin molemmat jo 40+ ja mies kertoi ettei _vielä_ ole lapsia hänellä
Kumpi tuossa oli paha juttu, se ettei lapsia yli 40-vuotiaana vieläkään ollut vai se että kertoi sen heti kättelyssä.
Ei VIELÄ lapsia eli aikoo hankkia. Tuskin onnistuu yli 40 vee naisen kanssa eli ei jatkoon
Puhuttiin jotain yleistä, en tiedä miten se tuli puheeksi mutta mies sanoi ettei ymmärrä homoja. Mä totesin et mä olen kyllä biseksuaali, enkä kaipaa hänen ymmärrystään, hän voi vaan antaa meidän olla rauhassa sen enempää puuttumatta. Heti perään sama kaveri ehdotti, että jos mulla ois joku kaunis kaveri, mehän voitais olla kimppakivaa. Hän vois kuulema panna meitä molempia. Juu ei kiitos. Se että olen biseksuaali ei tarkoita että paneskelen kaikkia mun kavereita random tuttavuuksiin kanssa.
Eräs Tinder treffi pyysi kolmannella tapaamisella lainaamaan parisataa hänelle. Oli kuulema perheessä joku hätätapaus. Ihmettelin miten aikuinen ihminen ei voi kysyä kavereiltaan? Eivät kuulema lainaa.
Mies paljasti että ei normaalisti edes katsoisi naista jolla on ruskeat hiukset, mutta teki mun kanssa poikkeuksen koska mulla oli niin isot tissit
Puhui treffeillä siitä, miten kalliiksi aina tulee tarjota naiselle
olin silleen ok ok ok älä pyydä naisia treffeille.
Eräs mies arvosteli kaikkia naisia heidän ulkonäöstä ja miten minä olin kuulemma poikkeus, kun olin nätti ja hoikka. En halunnut tutustua enempää noin pinnalliseen ihmiseen. Ajattelin että tuskimpa itsekään kelpaisin enää ensihuuman laannuttua. Hänen kaikissa exissäkin kuulosti olevan pelkkiä vikoja. Luulen, että ne viat johtuivat vaan tuosta negatiivisesta tyypistä.
Ettei voi käydä ulkohuussissa. Itse pidän mökkeilystä.
Ilmoitti että hän ei sitten käytä kondomia.
Vastasin ettei meidan sitten kannata tavata koska seksi on minulle tärkeää mutta paljaalla en anna ihmiselle,jota en vielä tunne.