Mitä sellaisia asioita mies on sanonut jutteluvaiheessa, mikä on lopettanut kiinnostuksen saman tien?
Yksi mies kommentoi ulkonäköäni että se on "Hyväksyttävällä tasolla". Kas kumma en halunnut treffeille miehen kansa, jonka mielestä olen korkeintaan "hyväksyttävän" näköinen hehheh..
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Oot ikäiseksesi kovatasoinen. Sun markkina-arvo on varmasti korkea. Tämän sanoi 48 v kokopäivätyössä käyvä insinööri, jolla oli ollut pari pidenpää parisuhdetta.
Ja tämä on tosi juttu, ei mikään palstaprovo.
Laittoi kyllä ihmettelemään, että onko nää palstajutut kuinka todellisia..
Kirjoittelikohan palstoille markkina-arvoteorioita? Kuvittelikohan tason nousevan vanhemmiten ja saavansa huomattavasti nuoremman naisen ja perheen päälle 50 v?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitti että hän ei sitten käytä kondomia.
Vastasin ettei meidan sitten kannata tavata koska seksi on minulle tärkeää mutta paljaalla en anna ihmiselle,jota en vielä tunne.
Eihän tuo tutustumista estäisi. Seksi kuvioon vasta sitten kun tunnetaan ja testeissä käyty. Itsekään en kondomista pidä ja minulle täysi este tutustumiselle olisi, jos toinen sanoisi, että seksissä käytetään sitten kondomia, aina.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki seksijutut ja kaksimieliset vihjailut ennen kuin ollaan edes tavattu.
Seksinvastainen nainen
Haukkui asiaa, josta minä olin juuri kertonut tykkääväni, ja vielä törkeään "Hyi vttu! Ei kukaan normaali ihminen voi tykätä tosta" -tyyliin. Eikä kyse ollut mistään kovin ihmeellistä asiasta.
En käsitä tuollaista käytöstä.
Olet nuorekas.
Ajatteli tuon varmaan olevan kehu, mutta hän käytännössä vaan korosti sitä, että olen hänen mielestään jo vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin ettei meidan sitten kannata tavata koska seksi on minulle tärkeää mutta paljaalla en anna ihmiselle,jota en vielä tunne.
Eihän tuo tutustumista estäisi. Seksi kuvioon vasta sitten kun tunnetaan ja testeissä käyty. Itsekään en kondomista pidä ja minulle täysi este tutustumiselle olisi, jos toinen sanoisi, että seksissä käytetään sitten kondomia, aina.
En itse koskaan luottaisi terveyttäni toisen käsiin. Niin paljon petetään, väitän, että vähemmistö pysyy uskollisena. Aika moni on saanut taudin kumppaniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis yrittää saada lasta joka seksikerralla? Pelkästään naisen ehkäisy ei yksistään toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki seksijutut ja kaksimieliset vihjailut ennen kuin ollaan edes tavattu.
Seksinvastainen nainen
Järkinainen ei jaksa kuunnella pikkutuhmaa läppää ja por no läähätystä. Yleensä tällaiset sek si maanikot ovat sängyssä todella huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka saisi miehen, joka yleensä ei mene lääkäriin vaikka perseestä vuotaisi verta kolmen vuoden ajan, menemään testeihin, se ei kerro muusta kuin että testin aikana ei ollut tauteja. Kymmenen minuuttia sen jälkeen voi jo olla.
Pitäisi olla isommat tissit. Miksi ne ovat niin pienet?
Ok moikka 👋
Vierailija kirjoitti:
"Niinku sulla on vaan noita naamakuvia:"
"No ohan sitä vatsaa vähän tullut."
"Paljonko sä painat"
"Ei mulla ole edes vaakaa:" T<- tämä, jos tutustumisvaiheessa (kaukosuhde) ei olla edes nähty
Täytyy miestä pelottaa, jos joka kulmasta pitäisi saada valokuva ennenkuin voi edes livenä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse koskaan luottaisi terveyttäni toisen käsiin. Niin paljon petetään, väitän, että vähemmistö pysyy uskollisena. Aika moni on saanut taudin kumppaniltaan.
Tunnen ihmisen, keneltä on kohtu poistettu (hedelmällisessä iässä) todella pahan ja pitkälle edenneen seksitaudin takia. En todellakaan ottaisi riskiä taudista, vaikka yleensä ei niin pahaksi menekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua koskaan perustaa perhettä.
Minä kun haluan vähintään kaksi lasta niin tuollainen mies ei yhtälöön sovi.
Sama. Olin 21v ja todellakin halusin lapsia ja oman perheen. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan, miksi kiinnostukseni loppui, vaikka kerroin sen hänelle ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on isot tissit, olisi kiva saada niistä kuva, voisin ihailla.
Oksetus.
Kun olin 15 v aikana, jolloin ei vielä kuvia sentään jaeltu, 16 v poika osoitti fiksuuttaan, toteamalla, että "sulla on isot tissit". - Kiinnostukseni häneen päättyi siihen paikkaan. Olin siihen mennessä jo saanut niin paljon huomiota asiasta eri ikäisiltä miehiltä, että olin päättänyt, että heti kun on mahdollista, teetän pienennysleikkauksen. (No, siihen ei koskaan menty, mutta oli nuorelle tytölle arka paikka, kuten muukin ulkonäön kommentointi vaikka kuinka "hyvässä tarkoituksessa".)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka saisi miehen, joka yleensä ei mene lääkäriin vaikka perseestä vuotaisi verta kolmen vuoden ajan, menemään testeihin, se ei kerro muusta kuin että testin aikana ei ollut tauteja. Kymmenen minuuttia sen jälkeen voi jo olla.
Mä menin tähän jäynään aikanaan nuorena ja naaivina. Mies sanoi, että oli juuri käynyt testeissä ja on puhdas ja ei tarvii kondomia. No pari viikkoa sen jälkeen tuli ilmoittamaan, että hänellä on klamydia, mutta ei tiedä, onko saanut sen siltä jota pani minua edellisenä iltana vai minua seuraavana iltana 🤢🤢🤢🤢 No oli saanut siltä suoran ensimmäiseltä ja minäkin olin sen saanut. Siis niin kuvottavaa, vieläkin oksettaa kun ajattelenkin asiaa. Olisi ihan reilua kertoa, jos on juuri edellisenä iltana laittanut jotakuta toista, eihän se muna ollut ehtinyt edes kuivumaan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kehunut persua ja sen politiikkaa.
Olen eläissäin joutunut tyrmäämään 3 persua ...Juu ei ..
Tärkeimmät kysymykset mielestään olivat, tykkäänkö ottaa anukseen ja annanko paljaalla.
Toisella tapaamisella jutut meni lapsiin nii mies jossakin lauseessaan tuntui hyväksyvän Lasten fyysisen kurittamisen. Teki mieli lähteä siitä paikasta,mutta keksin rauhassa tekosyyn ja j poistuin. Vasta myöhemmin kerroin puhelimessa miksi en halua enää tavata. Mie mikä voi lyödä pientä heikompaa vielä omaa on hirviö.
Yksi Tinder - mies kertoi ekoilla treffeillä, että etsii vuoroviikkotyttöystävää niille viikoille kun lapset eivät ole hänen luona. Ja että se, että mulla on työn puolesta työmatkoja ei sovi tähän kuvioon. Ei tullut toisia treffejä.
Toinen Tinder- mies kertoi että jakaa exän kanssa heidän entisen asunnon vuoroviikoin ja asuu siellä omalla hoitovuorollaan eli ei voi silloin tavata. Etäviikoilla kertoi olevansa mökillään mihin ei ollut halukas kutsumaan minua. Tavattiin pari kertaa ja tapaaminen onnistui kerran kuukaudessa. Lopetin tapailun siihen pariin kertaan.
"Näytät juuri siltä kuten kuvissa" jonka jälkeen monologi muiden deittinaisten ulkonäöstä ja muokatuista kuvista. Siihen päälle kunnon negausräntti kaikista existä. Join itse kahvit hyvin vähäsanaisena ja lähdin menemään.