Mitä sellaisia asioita mies on sanonut jutteluvaiheessa, mikä on lopettanut kiinnostuksen saman tien?
Yksi mies kommentoi ulkonäköäni että se on "Hyväksyttävällä tasolla". Kas kumma en halunnut treffeille miehen kansa, jonka mielestä olen korkeintaan "hyväksyttävän" näköinen hehheh..
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehunut persua ja sen politiikkaa.
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Miksiköhän feministi vassari naiset sitten yrittävät iskeä minua arjessa?
t. persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
Mitä :D
Tuossa jäisi kyllä tosiaan sanattomaksi.
No niinpä. Sitten mies vielä ihmetteli, miksi pahoitin mieleni, kun sehän oli kehu. Toinen kehu samalta mieheltä: sä oot niin vanha, että sullakin ryppyjä tässä ja tässä (näyttää) mutta ne ei haittaa mua ollenkaan, nekin on ihania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Fiksu mies osaa pitää perussuomalaisuuden ja ajatukset omana tietonaan.
Läpi menee suvakille, kun kuuma veitsi voihin.
Fiksuus tarkoittaa kykyä hahmottaa kokonaisuuksia, arvioida tietoa kriittisesti ja toimia johdonmukaisesti faktojen pohjalta. Persujen politiikka nojaa yksinkertaistuksiin, populistisiin iskulauseisiin ja tieteellisen konsensuksen (esim. ilmastonmuutoksen tai maahanmuuton vaikutusten) sivuuttamiseen. Kun puolueen keskeiset linjat rakentuvat vastakkainasettelulle ja tunteisiin vetoavalle retoriikalle, se on ristiriidassa aidon älyllisen rehellisyyden ja analyyttisyyden kanssa. Summa summarum: fiksu ihminen ei ole persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän feministi vassari naiset sitten yrittävät iskeä minua arjessa?
t. persu
Se että sä saat litsarin naamaan, ei ole sitä iskemistä, mistä tässä ketjussa puhutaan.
Kyllähän se oli, kun ekojen treffien jälkeen olisi pitänyt olla heti yhdessä 24/7. Vieläkin puistattaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
No niinpä. Sitten mies vielä ihmetteli, miksi pahoitin mieleni, kun sehän oli kehu. Toinen kehu samalta mieheltä: sä oot niin vanha, että sullakin ryppyjä tässä ja tässä (näyttää) mutta ne ei haittaa mua ollenkaan, nekin on ihania
Olikohan tää joku autisti, kun puhu noin suoraan
Vierailija kirjoitti:
Oltiin molemmat jo 40+ ja mies kertoi ettei _vielä_ ole lapsia hänellä
Kumpi tuossa oli paha juttu, se ettei lapsia yli 40-vuotiaana vieläkään ollut vai se että kertoi sen heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuossa oli paha juttu, se ettei lapsia yli 40-vuotiaana vieläkään ollut vai se että kertoi sen heti kättelyssä.
Se, ettei ollut. Vihjas, et pitäs päästä panemaan paljaalla pikapuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se oli, kun ekojen treffien jälkeen olisi pitänyt olla heti yhdessä 24/7. Vieläkin puistattaa....
Etenki, ku oot tottunu kusemaan vessan ovi auki ja keskelle pönttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen valitettavasti kantapään kautta oppinut, että mistä tahansa ihmissuhteesta vetäydyn jatkossa pois, mikäli esitetään loukkauksia mukaviattomassa "mitä sä nyt suutut, sehän oli kehu? Aina sun kanssa saa olla munan kuorilla " -muodossa.
Noissa "kehuissa" siis mm. kerrottu esim. "Sulla on kivat meikit tänään, yleensä näyttää kuin sulla olisi joku vappunaamari kasvoilla, mutta tuo on kiva :)" yms.
Vierailija kirjoitti:
- siskon luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Veljen luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Kummallista korostamista ja naamasta näkyi että brenkkua on kyllä kiskottu
- en usko evoluutioteoriaan
- en pidä femisnisteistä
- eksä on hullu
Kukaan täysjärkinen ei usko evoluutioreoriaan.
Mulla on iso, varmaan 20 senttinen.
Sanoin että alamittaiset pitää heittää jorpakkoon takaisiin.
Nauroi ja nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.
Kehuskeli omaisuudellaan. Tosin heti tajusin, että liioitteleekin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- siskon luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Veljen luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Kummallista korostamista ja naamasta näkyi että brenkkua on kyllä kiskottu
- en usko evoluutioteoriaan
- en pidä femisnisteistä
- eksä on hullu
Kukaan täysjärkinen ei usko evoluutioreoriaan.
Millanen sun reoria sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Kehuskeli omaisuudellaan. Tosin heti tajusin, että liioitteleekin kaiken.
Tuollainen liian avoimesti ja nopeasti omaisuuden kertominen on saanut itsenikin perääntymään.
Tosin siitä syystä, että olen ajatellut meidän olevan ihan liian kaukana toistemme arkitodellisuudesta, jotta parisuhteesta voisi tulla mitään. Eli siinä missä itse asuin pienessä vuokra-asunnossa tili tuli tili meni -tason palkalla, ja toinen kertoilee miten juuri osti omakotitalon arvoalueelta. Niin kyllä siinä juttelu tyrehtyi kun mietin, että joskus hän kävisi kylässä luonani ja näkisi sen pienen vuokra-asuntoni halvimmillaan mahdollisilla kalusteilla sisustettuna.
Että mulla voisi olla mahdollisuudet päästä naimisiin vain, jos värjäisin blondiksi ja ottaisin implantit.
sama mies meni vuodi tuon jälkeen naimisiin. viestitteli vuosia jälkeenpäin vielä ajoittain, kuinka muistelee kaiholla minua ja olen niin paljon hotimpi kuin hänen tylsä vaimonsa.
Onpa siinä nätti tyttö, punaiset posket eikä puutu kuin siemenet sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei ollut. Vihjas, et pitäs päästä panemaan paljaalla pikapuoliin.
Mulla oli itsellä jo aikuiset lapset niin minusta ei kyllä olisi saanut kaveria niitä hankkimaan joten miksi jatkaa tutustumista ollenkaan
Tuosta muuten opin itse kantapään kautta, että jos toinen puhuu vahingossa sanalla "vaimo" exästään puhuessa, niin karautan karkuun.
Oli siis oikeastikin eronnut, mutta se eron käsittely oli vasta alkutekijöissä.