Mitä sellaisia asioita mies on sanonut jutteluvaiheessa, mikä on lopettanut kiinnostuksen saman tien?
Yksi mies kommentoi ulkonäköäni että se on "Hyväksyttävällä tasolla". Kas kumma en halunnut treffeille miehen kansa, jonka mielestä olen korkeintaan "hyväksyttävän" näköinen hehheh..
Kommentit (90)
Jos mies sanoisi esimerkiksi ettei tule lasten ja eläinten kanssa toimeen ei menisi jatkoon. Koska itse olen neljän lapsen täti ja eläinrakas.
Pitäisi olla myös edes jollain tasolla elämänhallinta kunnossa ja sisältöä edes jotain sisältöä elämässä että menisi jatkoon.
Ei menisi jatkoon jos on jättivelat eikä pystyisi niitä maksamaan. Ei menisi myöskään jatkoon jos ainoa sisältö elämässä on työ ja kalja.
Ei menisi jatkoon jos on liian lihava liian karvainen ja ruma. En tykkää lihavista miehistä enkä karvaisista enkä myöskään rumista. Ei saa olla myöskään kalju.
Ei tarvitse miltään ylijumalalta näyttää mutta sentään jotakin ulkonäköä pitää löytyä.
Vierailija kirjoitti:
"Tälläinen jumalaton juhla pitäisi kieltää. Noidat roviolle". Mies kun näki myytäviä halloweenkoristeita.
Lähdin melko nopeasti kotiini.. hakemaan halloweenkoristeet häkkivarastosta.
Halloweenissa nimenomaan on uskonnollinen tarkoitusperä. Karkottaa niillä naamioilla paholaiset pois.
Mies sanoi puhelimessa, että juu hänkään ei polta tupakkaa, ja kuulin kun hän imutteli samaan aikaan savuketta tuon sanoessaan.
- siskon luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Veljen luona kävin pohjoisessa emmekä pisaraakaan ottaneet. Kummallista korostamista ja naamasta näkyi että brenkkua on kyllä kiskottu
- en usko evoluutioteoriaan
- en pidä femisnisteistä
- eksä on hullu
Emme ole enää yhdessä vaimoni kanssa.
Hän kommentoi todella rumasti vanhempaa naiskollegaansa.
50/50
(ei ymmärrä naisen ja miehen eroa)
Mitä tämä tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
"Olen helluntailainen."
Ja treffeilläkö silti ei-uskovan kanssa???
Olisiko sitten parempi, jos ulkonäkösi EI olisi hyväksyttävällä tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehunut persua ja sen politiikkaa.
Tuo persuhenkisyys kannattaisi ilmoittaa heti alkuun seuranhakuprofiilissa, ihan turhaa ajanhukkaa nämä.
Totta. Sekään ei auta, että itse mainitsee olevansa täysin värisokea vasurifeministi ja vegaani, koska nää urpot ei lue profiilitekstejä. Ne ei saatana saa pikku aivorusinoistaan irti sitä, että lukisivat 50 sanaa pitkän kuvauksen minusta :D
Fiksunkin miehen kohdalla kysyn ekana, eihän hän vain ole persu. Useimmat siinä kohtaa kieltää kolmasti aatteensa, joka kuitenkin voi paljastua myöhemmin.
Fiksu mies osaa pitää perussuomalaisuuden ja ajatukset omana tietonaan.
Läpi menee suvakille, kun kuuma veitsi voihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki seksijutut ja kaksimieliset vihjailut ennen kuin ollaan edes tavattu.
Tämä. "Seksi on mulle tosi tärkeetä".
Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on leski kiinnostaako ne naisia vai ajaako pois?
Kai se vähän riippuu. Jos leski on vieläkin rakastunut kuolleeseen puolisoonsa, se voi olla aika lannistavaa, mutta toisaalta siinä tapauksessa mies tuskin etsiikään uutta naista. Ja voihan mies olla rakastunut johonkin naiseen, vaikka ei olisi leski. Sitä paitsi, vaikka mies ei olisi ennestään rakastunut keneenkään, edes se ei takaa että hän olisi minusta kiinnostunut.
Ekat treffit ja ensimmäinen asia, jonka mies sanoi nähdessäni oli, että onneksi et ole lihava. No en ole lihava, mutta kyllä lopahti kiinnostus siihen paikkaan. Ei todellakaan kiinnosta mies, joka möläyttelee kaiken minkä sylki suuhun tuo.
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
Olet vanhin nainen ketä olen koskaan pannut (mies 7 vuotta minua vanhempi)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuukauden kuluttua: miten näytätkin koko ajan kauniimmalta. Ei kai haittaa kun kerron, että ensitreffeillä en ollut yhtään innostunut ulkonäöstäsi, mutta nyt kun olen ihastunut, näytät kauniilta.
Mitä :D
Tuossa jäisi kyllä tosiaan sanattomaksi.
Entäs jos on leski kiinnostaako ne naisia vai ajaako pois?