Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset täysin ilmeettömät naiset joilla sentin paksuinen virheetön meikki

Vierailija
18.10.2025 |

Miksi näitä näkee entistä enemmän?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on käytännössä niin persoonattomia toistensa näköisiä tyhjäpäitä, että niitä ei voi erottaa toisistaan. Voit kutsua niitä kaikkia nimellä Jemina.

Vierailija
42/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen epävarmuutta peitetään maalikerroksella, koska sitä omaa tyyliä ei ole vielä löytynyt. Tuo vaihe menee nopeasti ohi, kunhan heillä ensin itsevarmuus kasvaa. Kokeiluajanjakso!

Pakko vaan todeta, ettei kaikilla se oma tyyli löydy koskaan. Itselläni näin lähes nelikymppisenä vaihtunut vain siihen, että vaikea lähteä kotoa, kun tunnen aina olevani naurettavan näköinen puki mitä tahansa, on meikkiä tai ei ole meikkiä.

ehkä voi ihan aloittaa sillä oman tyylin hakemisen lopettamisella. alkaa omaakin mieltymystä ja hyvää oloa löytyä, joka lisää karismaa. 

Voi kuule, jos luulet minun tässä yli 20 vuotta päivittäin hakeneen omaa tyyliä, niin juu ei :D

Niitä kausina kun otan rennommin, näytän todella nuhjuiselta. Sitten kun yritän panostaa, on lopputulos outo. 

En tiedä, ehkä sitten vaan on meitä, joille ei olemassakaan mitään tyyliä. Mikään hiustyyli ei sovi. Mikään meikki ei sovi, muttei toisaalta meikittömyyskään. Mikään vaatetyyli ei sovi, ja lopulta kun luovuttaessa käyttää vain farkut+t-paita / collarit + t-paita, niin lopputulos on vain nuhjuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla iho kukkii, siksi peitetään meikillä.

Vierailija
44/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vedetään 22-vuotiaana retinolia naamaan kun pelätään ryppyjä. 

Mä alotin 12-vuotiaana retinolin käyttämisen ja nyt, lähes viiskymppisenä ei ole muita ryppyjä kuin naururypyt.

Mä en ole käyttänyt retinolia lainkaan. Olen 46v eikä ole vielä ryppyjä. 

Minä en edes tiedä mitä retinol on. 🤔 Enkä nykyään edes meikkaa. Mitään ihmevoiteita en ole ikinä edes käyttänyt, tai meikinpoisyoaineita yms. Ryppyjä ei näy paitsi kaksoisleuassa, kyllä mä ihan ikäiseltäni näytän. Ei minua rypyt pelota tai haittaa muutenkaan, katselen mielenkiinnolla vanhenemisprosessia. 

Naiset säästäisivöt paljon rahaa ja aikaa, kun tajuaisivat että kaikki meikit ja "kauneusrasva" purnukoissaan ovat täysin turhia tuotteita, niillä ei ole minkäänlaista elämää parantavaa vaikutusta. Itseä vain tuhotaan näillä ja ympäristöä. Ei ole ihme että on syöpää kun myrkkyjä ja muovia suditaan naamaan aamusta iltaan ja kuoritaan pois naamasta. Haloo, mikä järki. Mikä siinä omassa naamassa niin pelottaa. Ja juu, itse olin nuorena samanlainen, puuteri oikein pöllysi, näytin aaveelta kun köytin anytimen 00 puuteria ja silmiin vedin mustat kajalit, tukkakin oli sinimusta rokkitukka. Joku sotamaski se oli. 

53v

Vierailija
45/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen epävarmuutta peitetään maalikerroksella, koska sitä omaa tyyliä ei ole vielä löytynyt. Tuo vaihe menee nopeasti ohi, kunhan heillä ensin itsevarmuus kasvaa. Kokeiluajanjakso!

Pakko vaan todeta, ettei kaikilla se oma tyyli löydy koskaan. Itselläni näin lähes nelikymppisenä vaihtunut vain siihen, että vaikea lähteä kotoa, kun tunnen aina olevani naurettavan näköinen puki mitä tahansa, on meikkiä tai ei ole meikkiä.

ehkä voi ihan aloittaa sillä oman tyylin hakemisen lopettamisella. alkaa omaakin mieltymystä ja hyvää oloa löytyä, joka lisää karismaa. 

Voi kuule, jos luulet minun tässä yli 20 vuotta päivittäin hakeneen omaa tyyliä, niin juu ei :D

Niitä kausina kun otan rennommin, näytän tod

Luulen, että vain kuvittelet, ettei mikään sovi. Minullakin on tuota, että koen välillä näyttäväni naurettavalta ja on vaikea lähteä ulos, mutta silti minulla on oma tyyli, josta pidän. 

Vierailija
46/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin 12-vuotiaana retinolin käyttämisen ja nyt, lähes viiskymppisenä ei ole muita ryppyjä kuin naururypyt.

Et siis ole elänyt syvästi. Miksi pelkäät ryppyjä? Ne ovat kauniita naisen silmäkulmissa, kertovat inhimillisyydestä ja empatiasta. En halua rypytöntä viisikymppistä naista. Viluttaa ilmeetön siloposki.

Vierailija
47/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoriso on pilalla,,,,, minä näitä nuoria naisia tiktokissa ja iltalehdissä kauhistelen,,,,,ilmeettömiäkin ovat,,,,miksi eivät nuoret naiset hymyile minulle,,,(kukaan ei ihmettele miesten ilmeettömyyttä)

Omassa lähipiirissä 0kpl täytteitä sun muita operaatioita harrastavia, jotkut meikkaavat ja jotkut eivät. Ymmärrettävästi oma ikääntyminen ja maailman jatkuva muutos hämmentää ja suututtaa. Iltalehdissä ja tiktokissa pinnalle nousevat ääri-ilmiöt.

Vierailija
48/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt on ilmeetön naama kun jo parikymppiset piikittää täyteaineita kasvoihinsa. Kokonaisuuden kruunaa punaiset kestopigmentoidut ankkahuulet.

Vierailija
49/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä kausina kun otan rennommin, näytän tod

Ei tuo varmasti ole totta, ettei mikään sovi. Itselläni on oma tyyli, mutta on mullakin päiviä tai aikoja, jolloin tunnen itseni nuhjuiseksi, homssuiseksi, tyylittömäksi, vanhaksi... Eikä se liity siihen, mikä on sen hetken todellisuus, vaan johonkin päänsisäiseen tilaan. Nimittäin joskus tunnen itseni myös tyylikkääksi ja itsevarmaksi ja nuorekkaaksi, vaikka hiukset olisi pesty toissapäivänä ja sutaistu letille ja päällä jotkut eräjorman kamppeet, eikä meikkiä, hampaatkin pesemättä. Toisinaan voin olla viimeisen päälle laitettu ja saada kiinnostuneita katseita, mutta silti itsestäni tuntuu vain homssuiselta. 

Vierailija
50/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan meikannut enkä meikkaa edelleenkään. Ehkä minussa oli jotain tiettyä poikatyttömäisyyttä, kun käytin säästöni ennemmin videopeleihin kuin meikkeihin.

Vierailija
51/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä törmäätte sentin paksuisesti meikattuihin ilmeettömiin nuoriin naisiin?

Kiinnostaisi tietää kun en itse sellaisia ole nähnyt kaupoissa kadulla enkä yöelämässä.

Alapeukkujen sijaan kertokaa nyt missä tälläisä nuoria naisia näkee ihan oikeassa elämässä kohtaamalla. Ei siis videolla vaan oikeasti kadulla tai jossakin vastaan tulevina tai vaikkapa kaupassa asiakkaana/myyjänä.

Taitaa taas olla kyse siitä että jonkun yksittäisen tiktok-videon perusteella tehdään paikkansapitämättömiä yleistyksiä. Ja sitten kauhistellaan sellaista jota oikeasti ei ole olemassakaan.

Vierailija
52/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä törmäätte sentin paksuisesti meikattuihin ilmeettömiin nuoriin naisiin?

Kiinnostaisi tietää kun en itse sellaisia ole nähnyt kaupoissa kadulla enkä yöelämässä.

Alapeukkujen sijaan kertokaa nyt missä tälläisä nuoria naisia näkee ihan oikeassa elämässä kohtaamalla. Ei siis videolla vaan oikeasti kadulla tai jossakin vastaan tulevina tai vaikkapa kaupassa asiakkaana/myyjänä.

Taitaa taas olla kyse siitä että jonkun yksittäisen tiktok-videon perusteella tehdään paikkansapitämättömiä yleistyksiä. Ja sitten kauhistellaan sellaista jota oikeasti ei ole olemassakaan.

Kaupoissa asiakkaana, baareissa asiakkaana, myyjinä, ihan missä vaan. Olet varmaan mies etkä tajua, miten paljon sitä meikkiä on ja joillakin vielä huonosti laitettuna.

Vierailija
53/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo elämänvaihe ja -tyyli menee aikanaan ohi. Niin kävi itsellenikin.

Mitä jos se ei mene ohi?

Jokainen saa itse valita, miten meikkaa, ja kenen seurassa viihtyy. Ei ole pakko katsella pakkeli-Paulaa, eikä Paulan sinua. 

Vierailija
54/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo varmasti ole totta, ettei mikään sovi. Itselläni on oma tyyli, mutta on mullakin päiviä tai aikoja, jolloin tunnen itseni nuhjuiseksi, homssuiseksi, tyylittömäksi, vanhaksi... Eikä se liity siihen, mikä on sen hetken todellisuus, vaan johonkin päänsisäiseen tilaan. Nimittäin joskus tunnen itseni myös tyylikkääksi ja itsevarmaksi ja nuorekkaaksi, vaikka hiukset olisi pesty toissapäivänä ja sutaistu letille ja päällä jotkut eräjorman kamppeet, eikä meikkiä, hampaatkin pesemättä. Toisinaan voin olla viimeisen päälle laitettu ja saada kiinnostuneita katseita, mutta silti itsestäni tuntuu vain homssuiselta. 

Jossain kohtaa rupesin tarkistamaan asiaa kameran kautta, eli otin itsestäni kuvan sekä etu- että takakameralla. Kun siis ajattelin, että varmasti siitä piristyn kun peilikuva ei todellakaan miellyttänyt.

Valokuva vaan oli vielä pahempi. Olin yrittänyt laittautua, mutta lopputulos vain nuhjuinen ja jopa koominen. Kuin olisin yrittänyt parodisoida jotain tyylikästä, sillä erolla että olin yrittänyt tosissani. 

Ihonikin on siitä mielenkiintoinen, että siihen reagoidessaan meikkivoide tuntuu muuttavan sävyä. Siinä missä kämmenselkään tai ranteeseen testattu sävy on jopa liian vaalea, niin kasvoillani valokuvassa näkyy muuttuneen oranssiin sävyyn. Todella rasvoittuva iho (tästä pahempi alkaisi varmaan lähennellä aknea), jota hoidan jo kalliilla täsmäaineilla, eli tämän kummemmaksi tuskin enää tulee.

Vierailija
55/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin, että se on vaihe, joka menee ohi. Ihminen on nisäkäs. Etsitään lisääntymiskumppania. Parikymppinen on parhaassa sukukypsyysiässä, etsitään samanikäistä siippaa. 

Vierailija
56/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on taas pilalla.

Vierailija
57/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa meikata. Se ei tee minusta huonompaa ihmistä kuin se Luomu-Tiina on.

Vierailija
58/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käyttänyt retinolia lainkaan. Olen 46v eikä ole vielä ryppyjä. 

Minä en edes tiedä mitä retinol on. 🤔 Enkä nykyään edes meikkaa. Mitään ihmevoiteita en ole ikinä edes käyttänyt, tai meikinpoisyoaineita yms. Ryppyjä ei näy paitsi kaksoisleuassa, kyllä mä ihan ikäiseltäni näytän. Ei minua rypyt pelota tai haittaa muutenkaan, katselen mielenkiinnolla vanhenemisprosessia. 

Naiset säästäisivöt paljon rahaa ja aikaa, kun tajuaisivat että kaikki meikit ja "kauneusrasva" purnukoissaan ovat täysin turhia

Kaikki eivät valitettavasti ole voittaneet geenilotossa. Itselläni juonteet tulivat esiin jo kolmenkympin puolella, ja vasta tarpeeseen aloin käyttää mm. hyaluronihappoa sisältäviä tuotteita. 

Myös se syntymälahjana saatu ihotyyppi vaikuttaasiihen, onko ne "kauneusrasvat" turhia vai ei. Pelkällä vesipesulla ja perusrasvalla öljyinen ja talia keräävä ihoni oli aivan karseassa kunnossa. Talin muodostus oli sitä luokkaa, että paperilla kun kasvoja paineli, niin sitä erittyvää talia jäi näkyvästi paperiin (sama kuin suoraan kosteusvoiteen laittamisen jälkeen töpöttel8t paperilla kasvoille). 

Vasta niillä "kauneusrasvoilla" sain tuota talineritystä vähennettyä.

Vierailija
59/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt merkille saman. Nämä kävelevätkin kummallisesti nopein lyhyin askelin ja muikertaen. 

Sitten toinen "tyyppi" mitä nuorissa naisissa näkee, on sellainen täysin luonnollinen tyyppi. Nämä jakaantuvat kahteen alatyyppiin: reippaat ja hyväitsetuntoiset sekä ujot ja pelokkaat. Nämä viimeksi mainitut eivät meinaa saada sanaa suustaan. 

Tietysti aina on jotain välimuotoja ja myös vähän erikoisempia tyyppejä, mutta näiden osuus on nykyään aika marginaalinen.

No sitten on vielä vetelät laahustajat. Hermot menee, jos käytävällä joutuu sellaisen taakse eikä pääse ohitse. Näitä on kyllä molemmissa sukupuolissa ja kaikissa ikäluokissa, mutta ehkä eniten naisissa. Jotenkin ymmärrän, jos on vanha ja lihava, mutta miksi nuoretkin laahustaa?

Ennen suurin osa oli ihan vain tavallisia, enemmän tai vähemmän reippaita, käyttivät meikkiä vähän tai sopivasti. Sitten oli ehkä yksittäinen laahusta

He ovat kehittymässä olevia nuoria, lapsia osin vielä. Nuorissa on ollut aina erilaisia tyyppejä. Surullisia ovat nämä ikiaikuiset, jotka unohtavat oman nuoruutensa kokonaan. 

Vierailija
60/108 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lehdissä kirjoitetaan paljon. 

Noita voiteitahan käyttää muuten jo alle 15v tytöt. Että sellaista sitten. Kukapa haluaisi "rummoutua" kun vanheneminen on pahinta nykyään mitä naiselle tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi