Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matin aamulenkkipainajainen

Vierailija
18.10.2025 |

Siinä sitten juoksin tai hölkkäsin paremminkin, kun kunto ei anna periksi pikajuoksulle enää.

Ihan yhtäkkiä ei mistään tuli tanttajoukko ja siinä tönivät minua sivuun, kun ahterit oli kuin uunit ennen vanhaan. Ja volymiset kropat hölkkyivät ylimääräisistä kiloista. 

Olivat kuin virtahepoja kun tömmelsivät ohi ja kohta pysähtyivät läähättäen eteeni ja tukkivat tien minulta. 

Sanoin rauhallisesti että siirtykää ettei minun tarvi ojan kautta ohittaa. Siinäkö rupesivat mellaamaan ja huusivat kurkkutorvet suorana että häpeä MIES. Kunnoita naisia ja odota vuoroasi....

Kohta juoksi nuori komeakroppainen mies vastaan ja aiai että täteillä tuli kiire antaa tietä miehelle. Ihan ilmassa tuntui kuinka rakkauden sävel soi ja ihailevat katseet liimautuivat varmaankin huosujen vakoon , luulen. 

Minä puolivanha lökäpöksy näin tilaisuuden jatkaa matkaa nyt kun tätit seisoivat ojanpientareelle ja tuoksut ihanasta partavedestä tämän nuoren Don Juanin jälkeen hurmasi naiset. Ne meinas pyörtyä. 

Pakenin kovaa vauhtia, niin kovaa kuin minun puolivanhat raajat sallii  mursujoukkoa. Onneksi vielä olen sen verran liikkuva että pystyin pääsemään onnellisesti kotiin , vaikka tekikin mieli jäädä seuraamaan näitä vaanivia nälkäisiä naisia , kukahan seuraava uhri oli. 

Kotona hiestä märkänä hain esiin Por Homme parfyymin ja sivautin pari kertaa kaulaan ja leukaan. 

Istuuduin ja tunsin kuinka voimat palasivat.

Yhden asian opin että olkaa varuillanne metsässä .

Se onkin se uusi tapaamispaikka vihaisille vanhille piioille, joskus voisi sattua ihan täysosumakin, kuka tietää.

Taskuun Por Homme suihke jos joku sopimaton ahdistelee. 

Että on todiste poliisille jos täytyy ilmoittaa ahdistelusta. 

Varmaan tulisi syyte että mies yritti sokeuttaa naisen metsässä. 

Sen pituinen se. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi