Jenny elää miehen rahoilla,tätä hän vastineeksi antaa
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos tasokkaat ja komeat miehet pyytäisivät treffien alkuun avausmaksun ja olettavat naiset alkavan elintason kustantajaksi.
En edes ole tasokas enkä komea vaikka naiset niin väittävätkin. Pyydän silti. Jos ei kiinnosta niin 👈 ei ole mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on nyt nuori ja nätti. Entä, kun ikää ja ryppyjä tulee. Sillä henkilöllä on valta, joka rahoitaa hänen elämänsä. Eli antaa rahaa ottaessaan oman tahtonsa miehen taskuun. Jenny voi kokea, että se on hän, joka nyt pyörittää miehiä mielensä mukaan. Mutta aika tekee tehtävänsä, ja pian on nuoremmat ostettavissa. Surullista lähinnä. Enkä ymmärrä, miksi tällaisista ihmisistä tehdään "voimaannuttavia" esimerkkejä.
Mistä kohtaa tuollainen on nätti? Voin näin miehen silmissä sanoa että ei ole mistään kohdasta nätti saati kaunis. Miksi naiset luulevat naiseudestaan aina noin pahasti yli sen mitä oikeasti ovat ja nimenomaan mitä ovat miehen silmissä?
Kyllä hän monen mielestä on, kun pystyy ulkonäöllään rahaa tekemään.
Ällöttävää!
Kyllä minä tuon parisuhteessa ymmärrän mutta en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin Jennyn tulotasoa paremmaksi kuin osapäivähuoralla.
Jos Jenny ajaa kasvohoitoon Porchen Taycanilla tai Italialaisella urheiluautolla, viettää perheensä kanssa lomia Nykissä tai Dubaissa, mies omistaa talviasunnon Marbellassa, oletn ettei yhdelläkään palstan työssäkäyvällä kotihuoralla ole asiat yhtä maiskin kuin Jennyllä.
Oletko koskaan katsonut tuon YouTube videoita kuinka aineissa on? Silmät pyörii kuin pöllöllä ja selittää sellaista millä ei ole päätä eikä häntää. Jos haluaa nauraa vatsalihakset kipeäksi siitä kuinka aivoton voi nainen olla niin suosittelen 🤣
Älykkäältähän hän vaikuttaa. Ja on ymmärtänyt naiseudesta monta oleellista asiaa.
Älykkäältä? Ne sadut kuinka nainen on miehelle ns pakko saada ja mies tekee sen eteen kaiken että saa naisen 🤣 eihän tuollaisessa ole päätä eikä häntää. Tuollainen on hyvä naurun aihe miesten iltoihin. Hauskaa, mutta ei toimi varmasti kuin 1/miljoonan miehen kanssa.
Liian laiska, älä maksa.
- Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti.
- Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?
- Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen.
- Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä.
- Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
- Meille on opetettu Disney-elokuvista asti, että kaunotar valitsee hirviön ja että miehen voi rakastaa paremmaksi. Sanon sitä propagandaksi. Ajatellaan, että rakkaus ei ole aitoa, jos mies on rikas. Jotenkin romantisoidaan kärsimystä.
- Elämäntyylini on tosi kallis, joten sen takia rahaa pitää olla. [...] Raha kertoo myös siitä, että miehellä on pitkäjänteisyyttä, kurinalaisuutta ja suunnitelmallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenny ajaa kasvohoitoon Porchen Taycanilla tai Italialaisella urheiluautolla, viettää perheensä kanssa lomia Nykissä tai Dubaissa, mies omistaa talviasunnon Marbellassa, oletn ettei yhdelläkään palstan työssäkäyvällä kotihuoralla ole asiat yhtä maiskin kuin Jennyllä.
Oletko koskaan katsonut tuon YouTube videoita kuinka aineissa on? Silmät pyörii kuin pöllöllä ja selittää sellaista millä ei ole päätä eikä häntää. Jos haluaa nauraa vatsalihakset kipeäksi siitä kuinka aivoton voi nainen olla niin suosittelen 🤣
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan virkkaa, tekee palapelejä tai maalaa tauluja. Eikun.
Pitkästä aikaa naurahdin tässä elämässä. :D
Vallankäyttöä ja alistamista miehiltä jotka tätäkin naista käyttävät, kuinka naiset ovat niin tolloja että kuvittelevat muuta. Ei kukaan mies tänä päivänä ole niin puutteessa, että moista tarvitsee. Kuten Dubain kemuista on kerrottu, suomalaiset naiset ovat ulostealustana pottana miehille, joilla on viisi vaimoa. Saavat laukun palkaseen?
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska, älä maksa.
- Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti.
- Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?
- Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen.
- Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä.
- Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
Niin, siis en edelleenkään ymmärrä mitä vastinetta mies saa rahoillensa, jos näistä jennyistä ei saa seksiä, oikeaa tyttöystävää tai edes ole mitenkään vaimomatskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäältähän hän vaikuttaa. Ja on ymmärtänyt naiseudesta monta oleellista asiaa.
Älykkäältä? Ne sadut kuinka nainen on miehelle
Ei kiinnosta ketään nauravatko maalaisukot simpsoneille vai some-julkkiksille alasti keskenään kuumassa tilassa masturboiden. Karavaani kulkee ja koirat haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska, älä maksa.
Itse olen kodin hengetär mutta en olisi sitä miehelle. Ei yksinkertaisesti kuulu naisen tehtäviin palvella miestä tuollaisissa suhteissa. Mies saa olla naisen lähellä jonkun aikaa lapsena ja sitten se on menoa miesten hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä ja alistamista miehiltä jotka tätäkin naista käyttävät, kuinka naiset ovat niin tolloja että kuvittelevat muuta. Ei kukaan mies tänä päivänä ole niin puutteessa, että moista tarvitsee. Kuten Dubain kemuista on kerrottu, suomalaiset naiset ovat ulostealustana pottana miehille, joilla on viisi vaimoa. Saavat laukun palkaseen?
Sehän tästä naisesta tekeekin fiksun ja keskimääräistä tuksua tasokkaamman, että valitsee miehensä järkevämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska, älä maksa.
- Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivasta
Jos et ymmärrä niin sitten palvelu ei ole sinulle. Kirkkoonkin syydätään vaikka kuinka paljon rahaa, vaikka keskimääräinen perunanenäpersu ei ymmärrä yhtään mitä tapahtuu. Sellaista se on.
Palstan persuincelit eivät saa edes maksullisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Joku linkkasi toiseen ketjuun juuri videon, missä tämä kertoi olevansa selibaatissa. Että se siitä h uorittelusta, uuvatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovastipa sinua nyt Jenny kiinnostaa vaikka tuomitsetkin. Vallanko oikein maksoit, että pääsit häntä Youtubesta seuraamaan ja suosittelet kanavaa muillekin? Mahtavaa, että yrität nostaa itseäsi jalustalle nauramalla ja solvaamalla toista, etenkin, jos oikeasti hänellä olisikin elämänhallinta ongelmia. Sinusta on kyllä empatia ja ihmisyys kaukana.
Täällä Jennylle kateelliset nillittää, kun oma pärstä,kropasta puhumattakaan ei kelpaa kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Jennylle kateelliset nillittää, kun oma pärstä,kropasta puhumattakaan ei kelpaa kellekään.
Tai sitten niillä vaan on jotain ihan oikeita taitoja niin ettei tarvitse tienata kropallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos tasokkaat ja komeat miehet pyytäisivät treffien alkuun avausmaksun ja olettavat naiset alkavan elintason kustantajaksi.
Onhan noita maailmalla paljonkin. On hyvin yleistä, että etenkin johtotehtävissä olevat naiset palkkaavat itselleen avecin edustustehtäviin. Suomessa teille miehille on näemmä vaikeaa käsittää että tälläiset "sopimukset" ovat hyvin usein muuta kuin seksiä.
Saa pyytää jos kokee että se on miehen rooli ja tehtävä.