Jenny elää miehen rahoilla,tätä hän vastineeksi antaa
Kommentit (80)
Seuraavaksi IL voisi haastatella Jennyn vanhempia, kuinka ylpeitä he ovatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska, älä maksa.
- Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti.
- Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?
- Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen.
- Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä.
- Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivasta
Sinuhe egyptiläisen nefer nefer oli nainen joka huijasi miehet rakastumaan, vei kaiken eikä antanut mitään.
Miksi mun kommentti poistettiin kun sanoin, että toi muija puhuu pas..kaa. Kukaan mies ei maksa kalliita laukkuja jos ei saa vastineeksi seksiä. Mitä se mies hyötyy että joku nätti tyttö tulee seuralaiseksi vaan esittelemään itseään 😂 Kannattaa käydä esim. jossain kauppakeskuksessa pyörimässä. Joka kulman takaa tulee nätti tyttö vastaan.
Kun käy töissä ni ei tarvi myydä per..settä. voi ostaa mitä itse haluaa ilman et tarvii ottaa s..uihin joltain ällöltä ukolta. No niin, poistakaa tääkin kommentti kun osuu ja uppoaa. Ja olen itse ollut vuosia tinderissä. Sielläkin pyörii näitä provider- miehiä. Seksiä ne etsii. Sorry, mut se on totuus.
Eikö tällä Jennyllä vai Jessicalla ole äitiä joka huolehtisi. Tarvisi sellasta selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laiska, älä maksa.
- Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti.
- Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?
- Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen.
- Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä.
- Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivasta
Ja sä et tajunnut, ettei kyse olekaan mistään perinteisestä parisuhteesta vaan seuralaispalvelusta, jota nainen tarjoaa ja josta mies maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Jennylle kateelliset nillittää, kun oma pärstä,kropasta puhumattakaan ei kelpaa kellekään.
Sorry mut oon kauniimpi ku Jenni. Ei oo miehistä pulaa eikä tarvi myydä itseään.
T. Tiimalasivartaloinen blondi
Pliis.... vittuako sulle kuuluu moukka. Ei ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jennyn mies on luuseri.
Jenny tässä on se luuseriloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Jennylle kateelliset nillittää, kun oma pärstä,kropasta puhumattakaan ei kelpaa kellekään.
Tai sitten niillä vaan on jotain ihan oikeita taitoja niin ettei tarvitse tienata kropallaan.
Miksi se sinun persvakoa kutittaa? Keskity omiin valintoihisi ja anna muiden elää kuten parhaimmakseen näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Somessa keikkuu alaikäisiä tyttöjä joille tällainen uutisointi on vaarallista, huomataan että rahaa tulee jätetään opiskelut jä lähdetään huoraamaan.
Eikö tämä nainen häpeä, kostaako jotain vanhemmilleen näin roisilla tavalla vai mistä tässä on kysymys?
Miksi se mies ei häpeä joka palveluita etsii ja on niistä valmis maksamaan. Kostaako hänkin jotain vanhemmilleen näin roisilla tavalla? Näillä miehillä on takuulla useampi nainen ja varmasti useissa eri maissa. Menestyneet ja liikkuvat uramiehet näitä palveluja etsii. Mutta ymmärränhän minä että sinulle suomimies on vaikeaa ymmärtää että seuralaispalvelut ovat olleet hyvin yleisiä jo kymmeniä vuosia ulkomailla ja esim. seuralaispalvelutoiminta on iso bisnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin Jennyn tulotasoa paremmaksi kuin osapäivähuoralla.
Jos Jenny ajaa kasvohoitoon Porchen Taycanilla tai Italialaisella urheiluautolla, viettää perheensä kanssa lomia Nykissä tai Dubaissa, mies omistaa talviasunnon Marbellassa, oletn ettei yhdelläkään palstan työssäkäyvällä kotihuoralla ole asiat yhtä maiskin kuin Jennyllä.
Oletko koskaan katsonut tuon YouTube videoita kuinka aineissa on? Silmät pyörii kuin pöllöllä ja selittää sellaista millä ei ole päätä eikä häntää. Jos haluaa nauraa vatsalihakset kipeäksi siitä kuinka aivoton voi nainen olla niin suosittelen 🤣
Linkki?
Joku linkkasi toiseen ketjuun juuri videon, missä tämä kertoi olevansa selibaatissa. Että se siitä h uorittelusta, uuvatit.
Juu, varmasti kertoi totuuden 🤣 Ei kai se nyt julkisesti kerro totuutta. Ootko vähän naivi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun kommentti poistettiin kun sanoin, että toi muija puhuu pas..kaa. Kukaan mies ei maksa kalliita laukkuja jos ei saa vastineeksi seksiä. Mitä se mies hyötyy että joku nätti tyttö tulee seuralaiseksi vaan esittelemään itseään 😂 Kannattaa käydä esim. jossain kauppakeskuksessa pyörimässä. Joka kulman takaa tulee nätti tyttö vastaan.
Kun käy töissä ni ei tarvi myydä per..settä. voi ostaa mitä itse haluaa ilman et tarvii ottaa s..uihin joltain ällöltä ukolta. No niin, poistakaa tääkin kommentti kun osuu ja uppoaa. Ja olen itse ollut vuosia tinderissä. Sielläkin pyörii näitä provider- miehiä. Seksiä ne etsii. Sorry, mut se on totuus.
Eikö tällä Jennyllä vai Jessicalla ole äitiä joka huolehtisi. Tarvisi sellasta selkeästi.
Isäkin olisi ollut tarpeen muutenkin kuin siittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenny ajaa kasvohoitoon Porchen Taycanilla tai Italialaisella urheiluautolla, viettää perheensä kanssa lomia Nykissä tai Dubaissa, mies omistaa talviasunnon Marbellassa, oletn ettei yhdelläkään palstan työssäkäyvällä kotihuoralla ole asiat yhtä maiskin kuin Jennyllä.
Oletko koskaan katsonut tuon YouTube videoita kuinka aineissa on? Silmät pyörii kuin pöllöllä ja selittää sellaista millä ei ole päätä eikä häntää. Jos haluaa nauraa vatsalihakset kipeäksi siitä kuinka aivoton voi nainen olla niin suosittelen 🤣
Älykkäältähän hän vaikuttaa. Ja on ymmärtänyt naiseudesta monta oleellista asiaa.
Älykkäältä? Ne sadut kuinka nainen on miehelle
Eiköhän se ole Jenny joka nauraa matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten niillä vaan on jotain ihan oikeita taitoja niin ettei tarvitse tienata kropallaan.
Jos luulet, että miesten naurattaminen naisena onnistuu ilman taitoja niin etpä voisi vääremmässä olla.
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä sama lehmä uudestaan. Eikö tämä jo käyty 1000 viestin ketjussa läpi ettei tuollainen toimi kuin unissa. Ei ota minkäänlaista tuulta alleen.
IS:ssä ja IL:ssä on samat naiset uudestaan ja uudestaan, joitan toimittajien kavereita vissiin joiden parin tonnin instagram-seuraajia pitäisi saada lisää, kun muuten eivät pääse nosteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi IL voisi haastatella Jennyn vanhempia, kuinka ylpeitä he ovatkaan?
Minä ainakin sanoisin äitinä että go jenny, live your life, ja käytä kaikki korttisi onneesi ja hyvinvointiisi!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että se oli rikollinen ja sinä puhut paskaa?
Tuollainen merkkilaukku on yksi kärpäsen paska satoja tonneja tai jopa miljoonia vuodessa tienaavalle miehelle. Se että sinä olet luonteeltasi paska ja lompakoltasi laiha ei tarkoita, että kaikki muut olisivat. Lisäksi kun miehellä on rajaton pääsy maksulliseen seksiin niin voipi olla, että alkaa lopulta kaipaamaan jotain muutakin, kuin pelkkää pallihierontaa. Sinä et ole ilmeisesti nähnyt tällaisesta maailmasta vilaustakaan juttujesi perusteella. Myötätuntoni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Joku linkkasi toiseen ketjuun juuri videon, missä tämä kertoi olevansa selibaa
Joo ja sinun mielisairas spekulaatiosi toisesta onkin varmaan lähempänä totuutta kuin hänen oma kertomuksensa. Jeppistä jee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinun persvakoa kutittaa? Keskity omiin valintoihisi ja anna muiden elää kuten parhaimmakseen näkevät.
Ei ne taudit sentään tänne tartu ja kupat kutita, mietin vaan onko tämä uutisen arvoinen? Eikö huorulla nettoa kun pitää yrittää mainostaa😁
-eri
Mun on vaikea nähdä mitään erityisen väärää siinä, että ihminen tekee helppoa rahaa myymällä nuoruuttaan, kauneuttaan, seuraansa, virkkaustaitojaan, whatever. Ei tää paperinpyörittäjän duuni tunnu yhtään ylevämmältä.
Onhan noita 'jennyjä'. Eräskin 'Marianne' elänyt ikänsä, tai siitä saakka kun hokasi mitä toosallaan voi tehdä, eli vuosia on takana jo n. 50! Vaati se muutaman avioliiton että oli helpompi lypsää ukot kuiviin muutenkin.