Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvakuume iskeä ihan yhtäkkiä?

Vierailija
18.10.2025 |

Kysymys otsikossa. Ei oo koskaan ollut vauvakuumetta, en usko että vieläkään tulee mutta mietin et voiko se vaan joku päivä kuitenkin iskeä? 🤔 Tai siis siinä tapauksessa jos sattuisi vielä samaan aikaan hengailemaan jonkun kivan miehen kanssa. Oon jo 33 ni epäilen.

Kommentit (50)

1/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo koskaan iskeny 😎

Vierailija
2/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mieheen se iskee ihan yllättäen kun se vielä nelikymppisenä on impi.

Miehen vauvakuumeen lyhyempi nimi on panetus. Sen taustalla on kuolemanpelko. Sen seikan  äkillinen  tajuaminen, ettei ole saanut aikaan mitään elämässään. 

Niinpä sitten pitäis päästä lykkimään paljaalla ja panna vahinko kiertämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että vauvan saaminen tuo parhaimmat puolet esiin korostetusti suhteessa

Vierailija
4/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi vauvaa

Vierailija
5/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume ei ole edellytys vanhemmaksi tulemiseen.

Vierailija
6/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänä syksynä myyräkuumeen. Voin sanoa, että oman myyrän löytäminen/saaminen on ihan helevetin vaikiaa!

Vierailija
7/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä

Vierailija
8/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske. Kyllä sen itse tietää, haluaako vanhemmaksi vai ei. Suosittelen kuuntelemaan tässä vain ja ainoastaan omia tuntemuksia.

Vierailija
9/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita, jotka haaveilevat vauvasta näin vanhemmalla iällä? Tai jotka ovat onnistuneet saamaan lapsen vielä. Kiinnostaiso myös tietää miten onnistuitte ja menikö kauan.

Vierailija
10/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että vauvan saaminen tuo parhaimmat puolet esiin korostetusti suhteessa

Ja pahimmat. 

Vierailija
11/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Nyt vaan unohdat miehen mielipitery ja teet sen lapsen kun sen haluat. Miehille tulee vain velvollisuuksia ja vastuita mutta miehellä ei ole oikeuksia lapsi asioissa. Sinulle ei tule mitään ongelmua vaikka valehtelisin ehkäisystä. Teet sen lapsen jos sen haluat eikä muulla ole väliä. Älä ainakaan kuuntele miehen mielipidettä kun ei niillä ole arvoa ja väliä!

Vierailija
12/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehistä kiihottavaa kun aletaan hankkia vauvaa? Herääkö  sisäinen sonni

Vierailija
13/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.youtube.com

Pedofiilit haluaa vauvaa

Vierailija
14/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8 kk raskaana. Kuuntelimme Kaija Saariahon musiikkia. Ilmeisesti vauva piti siitä, kun alkoi pyöriä mahassa.

Vierailija
15/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelitteko ensin jauhopussin huolehtimisesta, ennen vauvan syntymää. Siis hoitoa ja vastuuta?

Vierailija
16/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim minä en

N32

Vierailija
17/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä

Pelkkä peruskoulu, oletan? 

Vierailija
18/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikuta ovulaatio. Meille tuli vauva 2 vuoden jälkeen. Kai osaat laskea ovulaation ja tarkistat tikusta? Munasolu irtoaa jo ennen piik-kiä. Joillain naisilla on ovulaatio kaksi piik-kiä, mikä vai keuttaa irtoamisen ajan selvittämistä. Sperma voi pysyä elinkelpoisena huonoimmilla miehillä vain päivän emättimessä. Eli joka päivä kannattaa mutta etupainotteisesti, koska osa spermasta voi elää 7 päivää emättimessä. Osa siittiöitä on hitaita uimareita ja matka munasolun luo kestää jopa päivän. Osalla vain tunteja. Ota näitä asioita huomioon.

Vierailija
19/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minuun iski vauvakuume kun olin 25v. Tiesin kyllä aina että haluan lapsia joskus. Mutta vauvakuume minulla oli kuin salaman isku päähän. Toisen kerran tuli vauvakuume kun esikoinen oli 2v. Siinä se ja kolmatta kertaa ei enää tullut. Meillä on 2 lasta. 4kymppisenä kroppa ja aivot yritti huijata minua tekemään vielä lapsia kun näin pari vuotta raskaus ja synnytysunia harva se yö. Juu ei.

Vierailija
20/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iskeä. Maaliskuussa tulin raskaaksi, en ollut kokenut mitään vauvakuumetta koskaan, vaan päätettiin vaan haluta perhe. Siskoni sai kesäkuussa vauvan ja kun näin hänet, niin silloin se iski. Tajusin, että pian saan itsekin tuollaisen. Joulukuussa laskettu aika. Vuosi sitten en edes ollut varma haluanko koskaan lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi