Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvakuume iskeä ihan yhtäkkiä?

Vierailija
18.10.2025 |

Kysymys otsikossa. Ei oo koskaan ollut vauvakuumetta, en usko että vieläkään tulee mutta mietin et voiko se vaan joku päivä kuitenkin iskeä? 🤔 Tai siis siinä tapauksessa jos sattuisi vielä samaan aikaan hengailemaan jonkun kivan miehen kanssa. Oon jo 33 ni epäilen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle voi tehdä? Sinkkuna todella pitkään eikä kumppania mailla halvella. Tuskinpa vauvakuume lähtee noin vain pois on se taka-ajatuksissa ollut aina mutta nyt iski kuin myrskytuuli.

Hedelmällisyystutkimuksiin ja hoitoihin.

Löytyykö tutuista halukasta isää? Mites työpaikan ujo sinkkumies tai nainen, jos sellaisia on?

Itsellisesti voi hyvin lähteä tutkimuksiin.

Vierailija
42/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume ei ole edellytys vanhemmaksi tulemiseen.

Jep. Harva on kokenut varsinaista vauvakuumetta, vaan on vain halunnut (puolisonsa kanssa) lapsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 8 kk raskaana. Kuuntelimme Kaija Saariahon musiikkia. Ilmeisesti vauva piti siitä, kun alkoi pyöriä mahassa.

Tuskissaan se on. Laita meteli pois.

Vierailija
44/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut yhden päivän vauvakuumeen, kun olin 25v. Kesti sen yhden päivän ja oli tosi voimakas ja häiritsevä tunne - kuin olisi jokin addikti joka kaipaa annostaan. Sitten seuraavana päivänä sitä oloa ei enää ollut, eikä ole ollut koskaan sen jälkeenkään 😁

Vierailija
45/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokenut yhden päivän vauvakuumeen, kun olin 25v. Kesti sen yhden päivän ja oli tosi voimakas ja häiritsevä tunne - kuin olisi jokin addikti joka kaipaa annostaan. Sitten seuraavana päivänä sitä oloa ei enää ollut, eikä ole ollut koskaan sen jälkeenkään 😁

Ovulaatio?

Vierailija
46/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ehkä miettii yksinään tai yrittää liian pitkään ilman apua. 

Vierailija
47/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan vauvakuumetta. Autokuume, koirakuume koettu. Lähinnä kauhulla olen katsellut miten vaikeaksi elämä muuttuu lasten myötä. 

Vierailija
48/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio?

Höh, kyllähän mulla on ovulaatio joka kuukausi 😂 Ei vain kerran elämässä yhtenä päivänä kun täytin 25v..

Nytkin on ovulaatio ja ihan koko ajan seksi ja muna mielessä, mutta ei vauvakuumetta ollenkaan. 

Vierailija
49/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan vauvakuumetta. Autokuume, koirakuume koettu. Lähinnä kauhulla olen katsellut miten vaikeaksi elämä muuttuu lasten myötä. 

Minusta lapset on söpöjä eikä lasten kanssa eläminen ole ollenkaan vaikeaa - päinvastoin tekee elämästä rikkaampaa!

Vauvakuumetta ei silti ole ollut. Pidän lisääntymistä luonnollisena osana elämää, vaikka aivan kaikki ei sitä tietenkään halua. Lapset on luontainen osa elämää, ei mikään Juttu tai kuumeilun takana. 

Vierailija
50/50 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koirakuumetta tai autokuumettakaan kokenut. Enkä myöskään talokuumetta.