Mihin kauppoihin olet menossa viikonloppuna?
Mun pitäisi käydä näissä:
- Cittarista Kulta Katriina -tarjous
- Tokmannista wc-paperipaali ja samalla voisin kurkata siveltimiä/taitelijatarvikkeita; yksi rautakauppa-tarvike pitäisi käydä tutkimassa myös
- Tänään ajattelin lounastaa a la McDonalds
- Huomisen ruokatarvikkeet Prismasta
Kommentit (45)
Ajattelin käydä Prismassa ja Citymarketissa ostamassa pari tuotetta, joita Prismassa ei ole. Ehkä menen kauppakeskukseen, jossa nuo ovat vierekkäin. Harmi kun Citymarketissa ei ole tarjouksessa New York-kahvia, eikä edes JuhlaMokkaa. Prismassaon irtokarkit tarjouksessa, mutta olen ostin niitä jo torstaina, enkä halua niitä enempää.
Tänään en mihinkään, huomenna Lidl.
Ica Gräddö, haen ruokaa viikonlopuksi
Jyskistä pitäis hakee pari pyyhettä ja tyynyliinaa.
Omituista toi kahvin ostaminen, jättäkää se vanhuksille. Kyllä ne vieroitusoireet menee ohi niinkuin muissakin päihteistä.
S-marketista voisin hakea margariinia, sipsipussin, suklaata, karkkia ja limukkaa.
Vaihdolla Tampereelle ja takasin, luulen ehtiväni Lidliin ja Alkoon ja jos hyvin käy niin myöskin vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuiloon ajattelin mennä.
Laitan listan, tuo mullekki firman piikkiin.
Ei oo mitään tarpeita, niin ei oo suunnitelmissa. Lähen kohta muuten käymään kaupungilla, niin saa nähdä tuleeko siinä sitten keksittyä jossain poiketa.
Eilen hain kaupan takaa 5 päivän ruokatilauksen enkä mene mihinkään kauppaan ennen keskiviikkoa. Ne kultakatriinat oli jo maanantain tilauksessa mukana.
No kyllä on köyhää. Tuota Kulta Katriinaa ei sikakaan vinkumatta juo. Itse ostan wc- ja talouspaperit aina ruokaostoksien yhteydessä samasta K-kaupasta. Mäkkärin muonaa en suuhuni laittaisi ja Prisman kierrän kaukaa. En juokse tarjousten perässä en viikolla enkä viikonloppunakaan.
Mitä, eikö kukaan muka tunnusta olevansa menossa K-Supermarketiin suklaatarjouksen perässä, Fazerin levyt nyt neljä levyä kympillä?!
Viikonloppuisin en käy koskaan kaupoissa.
Prismaan menen tästä piakkoin. Saatan poiketa myös Emotionissa hakemassa Gliss-shampoota, tai ostan senkin Prisman puolelta.