Johannes Brotherus
Mies makuuni, komea ja lahjakas. Mitä mieltä olette naiset hänestä?
Kommentit (65)
Johannes Brotherus on komea nuori mies.
Minun makuuni ei ole komea, puhetyyli kuin olisi jotain rauhottavia syönyt purkillisen. Ihmisenä varmasti mukava.
Miesten taso taitaa olla aika huono Suomessa, kun tuota Johannesta niin moni pitää komeana. Mielenkiintoista. -mies
Johannes Brotherus on ihana nuori mies
Johanne Brotherus on ihana nuori mies
Miksi hänellä ja sisaruksillaan on äitinsä sukunimi?
Oho, päiväarvonta sattunut urospuoliseen! Virkistävää.
Kaikki nuo Brotherukset kuin samasta puusta veistettyjä. Sama idiootin naama jolla ei ilme vaihdu, vahanaamio vailla sielua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla homo.
Hetsku ihan.
Söötti poika, vaikuttaa herttaiselta ja hyväkäytöksiseltä, mutta ei mies-poika minun makuuni.
Kateellisia nuo ovat Johannekselle. Mimmit tykkää siitä.
Johannes Brotherus on seksikäs nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Päässyt esille koska vanhempiensa avulla muodostettu suhteita taide- ja viihdepiireihin. Äitinsä tyrkyttänyt vuosien ajan tehokkaasti jälkeläisiään julkisuuteen. Nyt äiti itse vanha rupsake, elää lastensa kautta koska oma ura hiipumaan päin.
Mistä tuo ihme sukunimi tullut? Isä on joku Ikonen ja äiti Mikko Kuustosen vai Kiiskisen ex?
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustosen poikapuoli, ex. Mikko on komea mies.
Ihana <3 itseasiassa on mun taustakuvanakin heh
n. 26
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää minkä näköinen Johanneksen isä on.
Antti Ikonen. Ihan googlettamalla löydät ja näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässyt esille koska vanhempiensa avulla muodostettu suhteita taide- ja viihdepiireihin. Äitinsä tyrkyttänyt vuosien ajan tehokkaasti jälkeläisiään julkisuuteen. Nyt äiti itse vanha rupsake, elää lastensa kautta koska oma ura hiipumaan päin.
Mistä tuo ihme sukunimi tullut? Isä on joku Ikonen ja äiti Mikko Kuustosen vai Kiiskisen ex?
Äiti-Brotherus pitää sukunimeään hienompana, siksi on halunnut jälkeläistensä kantavan tuota nimeä. Kertoo jotain ihmisen todellisesta henkisestä tasosta. Maailmojasyleilevän julkisuuskuvan takana on myös muita, ikävämpiä tasoja.
Pliisu esiintyjä, eo mitään energiaa. Voisi ottaa oppia siitä, miten Käärijä esitti Vantaalaisen (Ylivoimainen)