Kertokaa miten teidän tapaamiset ns. kakkosmiehen kanssa etenee
Te jotka olette vähintään avoliitossa ja samaan aikaan on sivusuhde. Missä ja miten järjestätte tapaamiset sen toisen miehen kanssa?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Oikeasti. Entä jos jää kiinni?
Meillä on kahdella varatulla seksisuhde keskenämme. Molemmat tiedostaa riskin mutta ei sitä himolleen mitään voi.
Auto on meillä se yleisin joskus hotelli tms. Homma on ihan puhdasta seksiä.
Itse en saa omalta mieheltäni tarpeeksi seksiä.
...,.........................................
Pärjäät kuitenkin yhdellä sivusuhteella. Eikö tekisi mieli muitakin miehiä?
Mieli tekisi toki en sitä kiellä. Mutta en tahdo useampaa koska se riski on siinä kohtaa todella suuri, että jää kiinni. En halua, että ero miehen kanssa tapahtuu niin.
Omalta saan ehkä 1-2 x kuussa jos sitäkään ja sitten tältä toi
Kai ero on jossain kohtaa väistämättä edessä jollei jotain tapahdu.
2 lasta on.
Miehessä ei ole mitään vikaa. Loistava ja rakastava isä sekä kumppani.
Mutta halut on vaan häneltä hävinnyt. On toki itsellänikin lasten myötä vähentynyt.
^^Minkäikäinen olet? Entä molemmat miehesi? Teetkö salamiehen kanssa juttuja (esim anaalia) mitä lastesi isä ei halua tai päinvastoin?
Kun nainen ei halua miestä, vika miehessä.
Kun mies ei halua naista, vika miehessä.
Jos mies pettää, se on sika ja se on jätettävä.
Jos nainen pettää, niin syy on ollut miehessä.
Näin se vaan täällä menee. Naisilla on semmonen "vapaudut vastuusta" kortti käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kahdella varatulla seksisuhde keskenämme. Molemmat tiedostaa riskin mutta ei sitä himolleen mitään voi.
Eihän henkilöautoon mahdu aikuiset kunnolla tekemään tuota. Tuletko oikeasti autossa?
Kakkosmiehellä on aika tilava SUV ja molemmat ollaan notkeita ja kekseliäitä. Oikeastaan seksi autossa on ollut niin kiihottavaa, että sitä on harrastettu ykkösmiehenkin kanssa ja huomattavasti pienemmässä autossa. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Eihän henkilöautoon mahdu aikuiset kunnolla tekemään tuota. Tuletko oikeasti autossa?
Kakkosmiehellä on aika tilava SUV ja molemmat ollaan notkeita ja kekseliäitä. Oikeastaan seksi autossa on ollut niin kiihottavaa, että sitä on harrastettu ykkösmiehenkin kanssa ja huomattavasti pienemmässä autossa. N28
Käytätkö kumia autossa?
Otatte kyllä isoja riskejä naimalla vieraiden kanssa ilman kumia. Tuossahan riittää se että tulee joku tuliainen ja koko salasuhde paljastuu.
Vierailija kirjoitti: ^^Minkäikäinen olet? Entä molemmat miehesi? Teetkö salamiehen kanssa juttuja (esim anaalia) mitä lastesi isä ei halua tai päinvastoin?
Itse olen 30. Lasten isä 31 ja "salamies" 38.
Lasten isän kanssa ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. Hän on ainoa ihminen joka kalunsa minun peppuun laittaa. Eli hänen kanssa on silloin tällöin peppuseksiä. Mies siitä tykkää tosi paljon.
Itse tykkäisin kevyestä läpsimisestä ja sellaisista vähän kovemmista otteista. Tästä lasten isä ei välitä.
Salamiehen kanssa on ihan perus seksiä. Ei mitään ihmeellisiä temppuja. Ainoa nuo kovemmat otteet ja läpsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kumia autossa?
Kakkosmiehen kanssa käytän kondomia. Oman miehen kanssa en käytä autossakaan. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun penkkeihin tulee tahroja?
Minun ukkoni käy usein reilun viikon työmatkoilla ulkomailla. Minä olen yrittäjä ja voin järjestellä työaikani. Kun bonusmieheni vaimolla on silloin pitkä työvuoro, tulee tämä sulho meille ja aviovuoteemme pääsee arvoiseensa käyttöön. Silloin todella nautin naiseudestani.
Joogaa, pilatesta, crosstraining, salia mitä näitä ja metsälenkkiä. Ja pidän itseni hyvässä kuosissa. Siksi tämä meneekin läpi.
Mulla on vuosien mittaan ollu joitain salamiehiä ja pyrin että ne on vapaita. Yks vakiomies olko jossain välissä seurustelee ja piti lopettaa mutta ei voitukaan. Mutta siinä menee raja että jos on varattu niin heidän kotiin en mene ja meille en ota ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vuosien mittaan ollu joitain salamiehiä ja pyrin että ne on vapaita. Yks vakiomies olko jossain välissä seurustelee ja piti lopettaa mutta ei voitukaan. Mutta siinä menee raja että jos on varattu niin heidän kotiin en mene ja meille en ota ketään.
Kuka maksaa hotellin?
Vierailija kirjoitti:
Joogaa, pilatesta, crosstraining, salia mitä näitä ja metsälenkkiä. Ja pidän itseni hyvässä kuosissa. Siksi tämä meneekin läpi.
...................................................
Ihme. ettei miehesi halua sinua. Urheilulliset naiset on 🔥
Eikö teillä tule inha olo siitä että puuhaatte miestenne selän takana? Tuntuu jotenkin hassulta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä tule inha olo siitä että puuhaatte miestenne selän takana? Tuntuu jotenkin hassulta.
Nuohan sanoo että tekee sitä kun ei saa tarpeeksi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tulee toki. Ei tämä kivaa ole tietenkään mutta meillä jokaisella on omat tarpeet. Ne ei täyty kotona niin sitten on haettava muualta.
Entä jos sivusuhteesta tulee raskaaksi?
Kyllä ihmiset ovat naurettavia. Tarvitaan sitä huomiota ja jännitystä, vaikka kaikki on ihan hyvin. Ei tarvitse pelätä. Pieniä ihmisiä ja kaipuu toisen ihmisen luo 😂
Te jotka kärsitte kotona puutteesta. Oletteko jutelleet miehelle siitä? Miksi mies on menettänyt halunsa?