Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jos lapset tietäisivät tämän minusta... mutta parempi etteivät tiedä

Vierailija
17.10.2025 |

-ketju

Aloitan. Että olin rankkaa SM-seksiä harrastava master ennen kuin tapasin äitinsä. Äidillään on vain tieto vauhdikkaasta nuoruudestani.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin huumeita lähes koko yliopistoajan. Isänsä "pelasti" minut normaaliin perhe-elämään.

Vierailija
2/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Sehän on kamalaa.

Oltu molemmat vankilassa. Ulosotossa rötösvelat. Nooo. Oishan ollut rahaa enemmän ki käytössä töissä. Mutku aina vouti vei. Ylijäämäpalkkaa ei voinut säästää. Ostettiin ne vehkeet siksi. Mut tällä taloustaidolla, ilman katalaa nuoruutta ennen ikää 30. Oltas jotain kermapersemiljonäärejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Jos sulla oikeasti on kiinnostus aiheeseen, niin ei se mitenkään maagisesti katoa ja että alkaisit vedellä vain tylsästi lähetyssaarnaajaa saunan jälkeen. Sehän on niin hyvää seksiä, että ei kukaan siitä astu minnekään vaniljan puolelle kyllä. Ja toisekseen jos olisit kyseisen seksin harrastaja, niin osaisit termistön. SM on jotain ikivanhaa termistöä, se on on BDSM.

Vierailija
4/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään yleensä viikonloppuyöt kun lapset nukkuu.

Vierailija
5/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei ole mitään, mitä eivät saisi tietää ainakin sitten kun ovat isompia. Mitään laittomuuksia tms. en ole tehnyt. Mutta ehkä parempi, etteivät saa koskaan tietää, kuinka monen heidänkin tunteman ihmisen kanssa olen harrastanut seksiä ennen kun menin naimisiin heidän isänsä kanssa.

Vierailija
6/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti olit.

Vierailija
7/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusaaja kunnes sain kunnon ripityksen vanhemmalta naisopettajalta. Nykyään olen äänekäs koulukiusaamisen vastustaja.

Vierailija
8/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse trollaan raivokkaasti vauvapalstalla päivittäin ja fantasioin S/M seksistä minua 20 vuotta vanhempien miesten kanssa. 

Vierailija
9/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työntänyt liki 300 erilaista esinettä peräsuoleeni.

Vierailija
10/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että etenkin nuorempana kävin Aasian työreissuissa maksullisissa tytöissä, vaikka olin äitinsä kanssa naimisissa. Muutenkin olen ollut koko avioliiton häntäheikki.

Vierailija
11/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti ei ole mitään, mitä eivät saisi tietää ainakin sitten kun ovat isompia. Mitään laittomuuksia tms. en ole tehnyt. Mutta ehkä parempi, etteivät saa koskaan tietää, kuinka monen heidänkin tunteman ihmisen kanssa olen harrastanut seksiä ennen kun menin naimisiin heidän isänsä kanssa.

White trash lähiöprinsessa ja pubiruusu.

Vierailija
12/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin 70-luvun loppupuolella teini-ikäisenä poikana useamman kesän enoni maatilalla, ja nukuin vinttikamarissa jonne eno kipusi harva se yö jallupullon juotuaan ja työntyi sisääni 

Vierailija
13/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin nuorena juopporetku baarikärpänen ja rötöstelevä nyrkkisankari.

Nyt kohtuu menestyvä insinööri.

Vierailija
14/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin 70-luvun loppupuolella teini-ikäisenä poikana useamman kesän enoni maatilalla, ja nukuin vinttikamarissa jonne eno kipusi harva se yö jallupullon juotuaan ja työntyi sisääni 

Ja tykkäsit siitä.

Vierailija
15/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdin rippikoulussa uskoon ja jeesustelin pari vuotta. Nykyään ateisti.

Vierailija
16/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heitä onkin enemmän.

Vierailija
17/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paneskelen heidän äidin puolen mummoaan ja tätiään. Molemmat leskiä.

Vierailija
18/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tapailla ja sekstailla myös mieheni kummankin veljen kanssa ennen meidän suhdetta.

Vierailija
19/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se viitisen vuotta sitten pihasta löytynyt oksennus oli minun tekemä eikä ohikulkijan. Olin yöllä toikkaroinut kännissä pihalle oksentamaan enkä muistanut sitä aamulla heti.

Vierailija
20/22 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi kertaa potkut töistä juopottelun takia. Tämä ennen lapsia ja äitinsä tuntemista.