Naiset, mikä auto miehellä kääntää pään?
Naisilla usein silmää kauniille esineelle niin mikäs auto on sellainen joka kiinnittää huomion?
Kommentit (116)
Pää kääntyy välittömästi poispäin, jos mies alkaa selittää autostaan.
Nämä autot eivät käännä päätä, vaan efekti on ennemminkin luotaan pois työntävä: BMW ja Audi
Vierailija kirjoitti:
Poljettava leluauto. Kyllä katsoisin pitkään.
Ja naurattais, eikä ehkä niin hyvällä.
Panssaroitu Audi. Tulee heti mieleen kysymys, että kenenköhän mahtaa olla. Mielenkiinto herää heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en viitsi kertoa millä vanhalla urheiluautolla ajan, mutta todella hämmästyttävän paljon huomiota saan. Välillä teinitytöt tulevat juttelemaan ostoskeskuksen pihassa ja muutenkin nostellaan kättä ja peukkua jatkuvasti.
Häpeätkö autoasi kun et kerro?
En, mutta olisi liian helppo selvittää kuka olen jos auton merkin ja mallin kertoisi, niitä kun on Trafin rekisterin mukaan Suomessa alle 10 kappaletta.
Wanhat ameriikanraudat! Pää kääntyy kyllä äkkiä toiseen suuntaan, kun ratissa on poikkeuksetta joku elttaantunut entinen playboy. Toyota Hiluxin ratista löytyy laatu-uroita. Kyä näin o!
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset autojen päälle ymmärrä.
Sinä sovinistisika et osaa edes ompelukoneeseen lamppua vaihtaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en viitsi kertoa millä vanhalla urheiluautolla ajan, mutta todella hämmästyttävän paljon huomiota saan. Välillä teinitytöt tulevat juttelemaan ostoskeskuksen pihassa ja muutenkin nostellaan kättä ja peukkua jatkuvasti.
Ei ku se tietää että tunnistetaan ja valehteli noista teinitytöistä nii ei kehtais enää ajella kylillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olisi liian helppo selvittää kuka olen jos auton merkin ja mallin kertoisi, niitä kun on Trafin rekisterin mukaan Suomessa alle 10 kappaletta.
Eli häpeät itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla.
Todennäköisesti tasapainoinen järkimies jos ajaa corollalla,auto vain kulkuneuvo ei elämää suurempi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viininpunainen 545e BMW, blugin hybridi.
Blug in sulla on housuissa.
Ihan tossa pihassa on
Pakko myöntää, että pinkki Barbie-kuvioinen auto kääntäisi pään.
Jos joku auto kääntää mun pään, niin mä katson kyllä sitä autoa enkä sitä kuka autoa ajaa. Yksikään mies ei kyllä tee muhun vaikutusta autolla koska en ole niin pinnallinen. Miestä en valitse auton perusteella vaan se on se mies itse joka mua kiinnostaa eikä autot yms.
Kyllä naiset osaa autosta päätellä onko miehessä pitoa eli massia! Porschella ei persaukinen aja eikä saa edes rahoitusta sellaiseen yli 100k€ autoon.
Ferrarilla kun kesäkadulla vähän revittää niin johan naiset luovat katseita!
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä käsilaukku naisella kääntää pään?
Louis Vuitton käsilaukku kääntää katseen äkkiä pois, kun tietää, että tuon naisen ylläpitokustannukset ovat täysin kohtuuttomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä käsilaukku naisella kääntää pään?
Louis Vuitton käsilaukku kääntää katseen äkkiä pois, kun tietää, että tuon naisen ylläpitokustannukset ovat täysin kohtuuttomat.
Laatu maksaa.
Totta