Miksi entiset heilat ja panot ei tajua
Etten halua panna heitä, koska olen naimisissa? Enkä halua myöskään parisuhteeseen heidän kanssaan, koska eivät ole parempia ja syystä jäivät taakse.
Kommentit (47)
Minkälainen polkupyörä ja retkipatja olet ollut jos entisiä on vaivaksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.
ap
No jos rima korkeammalla niin ei
Joo. Itsellä tosiaan FT aviomiehenä. Maisterin saa vielä helposti, mutta itse arvostan kunnianhimoisempaa.ap
Sun kunnianhimo ilmeisesti riittää vain tavoittelemaan toisten saavutuksia?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.
ap
Ja sinä taidat olla haarojenlevittämisen tohtori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan mitkään vanhat heilat lähesty. Joko houkutat tietyn tyyppisiä ihmisiä tai annat ymmärtää/olet rajaton?
Miten voisin antaa ymmärtää mitään, kun he eivät ole nähneet minua vuosikausiin, enkä ole pitänyt heihin minkäänlaista yhteyttä?ap
TEn ole laittanut kaikkia estoihin. Ainoastaan sitkeimmät tapaukset.
ap
Ootkai sit ollut aika antelias aiemmin. Mistä ne muuten sun puhelinnumeron löytää jos olet ihan kaikki laittanut estoihin? Niitä taitaa olla aikamoinen lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No jos rima korkeammalla niin ei
Joo. Itsellä tosiaan FT aviomiehenä. Maisterin saa vielä helposti, mutta itse arvostan kunnianhimoisempaa.ap
Sun kunnianhimo ilmeisesti riittää vain tavoittelemaan toisten saavutuksia?
-eri
Kyllä. Itse olen vain maisteri.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen polkupyörä ja retkipatja olet ollut jos entisiä on vaivaksi asti?
Varmaan huono. Olen vain hyvin säilynyt.
ap
Pitäsköhän sun päivitellä sinne someihin että "exät älkööt ottako yhteyttä, en tahdo panna teitä" 🤣