Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi entiset heilat ja panot ei tajua

Vierailija
17.10.2025 |

Etten halua panna heitä, koska olen naimisissa? Enkä halua myöskään parisuhteeseen heidän kanssaan, koska eivät ole parempia ja syystä jäivät taakse.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä. Kysy heiltä miksi näin on. 

Ovat kyselleet kuulumisia ja kertoneet, että olen hyvin säilynyt.. En ole kysynyt.

ap

Vierailija
22/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ap. Edelleenkin joku 20v sit irtisanottu poikaystävä haihattelee vällyihin ku sitä ja tätä, nyksä ei tee sitä jne.

Miksi ihmeessä palaisin vanhan oksennukseni äärelle :) miehet ei tajuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi sitä reppanaa, joka suhun tyytyi.

😁 Valitsin hänet yli 80 ehdokkaan joukosta.

ap

24/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Lyhyen sinkkuaikani kuluessa huomasin tämän: Tanssiharrastukseni muiden naisten kanssa eli ei edes kaveruus vaan pelkkä tanssiminen oli eräälle mustasukkaisuuden aihe ja este seurustelumme jatkumiselle. Nyt  myöhemmin kun jo olen toisen kanssa parisuhteessa kysyi tuo eräs minua tapaamaan kaveripohjalta. 

Kohteliaasti kieltäydyin. Minusta säännöt ovat samat molempiin suuntiin. Eksän kanssa ei kannata olla liikaa tekemisissä ellei halua että nyksästäkin tulee eksä.

No huh huh! Hyvä että et jäänyt roikkumaan tuollaisiin justiinoihin. 😷

Eräs ei ollut Justiina vaan monessa suhteessa varsin viehättävä ihminen. Mutta minäkin tunnistan punaisen lipun kun sitä noin selkeästi heilutetaan naamani edessä jo seurustelun alussa. Varsinkin, kun kohtasimme itsekin diskon tanssilattialla...

Hän perusteli vaatimuksensa ja ymmärsin perustelut mutta en hyväksynyt vaatimusta.

M60

Vierailija
25/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.

ap

No jos rima korkeammalla niin ei

Joo. Itsellä tosiaan FT aviomiehenä. Maisterin saa vielä helposti, mutta itse arvostan kunnianhimoisempaa.

ap

Minkä alan FT olet? Niitä kun on kaikkea matematiikan, fysiikan, kemian ja historian väliltä. Sekä myöskin taidehistorian (FT:nä ymmärrät kai että filosofia on luonnontiede) mitä kahta viimeistä ihmettelen paljon. Ja näitä FT:tä löytyy joka alalle. Mitä sitäkin ihmettelen.

Vierailija
26/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko rakkausriippuvainen? Annoit niille eksille jotain elämää suurempaa, sitten kyllästyit ja siirryit seuraavaan? Nyt eksät ovat edelleen hämmentyneitä? 

En mielestäni. Olen ihan tyytyväinen tässä suhteessa. Ihan tosi monen vuoden takaisiakin heiloja lähettelee jtn viestejä. En voi tajuta..

ap

Kunpa lähettelisivät vain viestejä.

Viime viikonloppuna yksi kurvasi bussipysäkille autollaan ja odotti pitemmän aikaa, että tulisin kyytiin, kun näki minun odottelevan bussia. En tiedä, mikä saa kuvittelemaan, että hyppäisin käytännössä tuntemattoman kyytiin bussipysäkiltä. Tai tiedän minä, koska tuo on sitä samaa älyttömyyttä ja typeryyttä, jonka takia jätin. Ei mitään kykyä ajatella asioita oikeasti toisen ihmisen näkökulmasta.

Vierailija
27/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin entisiin pidä olla yhteydessä juurikaan jos on vakisuhteessa. 

En ole yhteyksissä. He laittavat viestejä Whatsappissa, Threadsissä ja Ig:ssä. Olen laittanut estoon kyllä..

ap

Kyllä on tosiaan ihme, että kaikki sattuvat juuri sinut löytämään ties miltä kanavalta jopa 20 vuoden jälkeen 🙄😂

Vierailija
28/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pidät yhteyttä vanhoihin panoihin?

Tämä

Vierailija
29/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa!Olen tyytyväinen avioliittooni mieheni kanssa!En ollut mikään sinun exäsi tai hoitosi,olin pelkkä hyvä päivän tuttava!

Vielä lisäys ainakin minun kontoltani saat olla ihan rauhassa.

Vierailija
30/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan mitkään vanhat heilat lähesty. Joko houkutat tietyn tyyppisiä ihmisiä tai annat ymmärtää/olet rajaton?

Vierailija
31/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pidät yhteyttä vanhoihin panoihin?

Tämä

He lähestyvät minua Ig:ssa, Threadsissä ja Whatsapissa. Minä en pidä heihin minkäänlaista yhteyttä ja osan olen laittanut estoon.

ap

Vierailija
32/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.

ap

No jos rima korkeammalla niin ei

Joo. Itsellä tosiaan FT aviomiehenä. Maisterin saa vielä helposti, mutta itse arvostan kunnianhimoisempaa.

ap

Minkä alan FT olet? Niitä kun on kaikkea matematiikan, fysiikan, kemian ja historian väliltä. Sekä myöskin taidehistorian (FT:nä ymmärrät kai että filosofia on luonnontiede) mitä kahta viimeistä ihmettelen paljon. Ja näitä FT:tä löytyy joka alalle. Mitä sitäkin ihmettelen.

Minä en ole, mieheni on. Fysiikka. Kai ymmärrän, joo.

ap

Vierailija
33/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko rakkausriippuvainen? Annoit niille eksille jotain elämää suurempaa, sitten kyllästyit ja siirryit seuraavaan? Nyt eksät ovat edelleen hämmentyneitä? 

En mielestäni. Olen ihan tyytyväinen tässä suhteessa. Ihan tosi monen vuoden takaisiakin heiloja lähettelee jtn viestejä. En voi tajuta..

ap

Kunpa lähettelisivät vain viestejä.

Viime viikonloppuna yksi kurvasi bussipysäkille autollaan ja odotti pitemmän aikaa, että tulisin kyytiin, kun näki minun odottelevan bussia. En tiedä, mikä saa kuvittelemaan, että hyppäisin käytännössä tuntemattoman kyytiin bussipysäkiltä. Tai tiedän minä, koska tuo on sitä samaa älyttömyyttä ja typeryyttä, jonka takia jätin. Ei mitään kykyä ajatella asioita oikeasti toisen ihmisen näkökulmasta.

No minuun törmäsi yksi sattumalta Alepassa ja heti perään tuli viesti Haluutko seksiä mun kanssa?.

ap

Vierailija
34/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin entisiin pidä olla yhteydessä juurikaan jos on vakisuhteessa. 

En ole yhteyksissä. He laittavat viestejä Whatsappissa, Threadsissä ja Ig:ssä. Olen laittanut estoon kyllä..

ap

Kyllä on tosiaan ihme, että kaikki sattuvat juuri sinut löytämään ties miltä kanavalta jopa 20 vuoden jälkeen 🙄😂

No tavallaan on.

ap

Vierailija
35/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan mitkään vanhat heilat lähesty. Joko houkutat tietyn tyyppisiä ihmisiä tai annat ymmärtää/olet rajaton?

Miten voisin antaa ymmärtää mitään, kun he eivät ole nähneet minua vuosikausiin, enkä ole pitänyt heihin minkäänlaista yhteyttä?

ap

Vierailija
36/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään.

Vierailija
37/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun ap. Edelleenkin joku 20v sit irtisanottu poikaystävä haihattelee vällyihin ku sitä ja tätä, nyksä ei tee sitä jne.

Miksi ihmeessä palaisin vanhan oksennukseni äärelle :) miehet ei tajuu

Niinpä! Ihan syystä ovat eksiä ja ihan syystä sinkkuja vielä nelikymppisenäkin.

ap

Vierailija
38/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kaipaa. Miksipä ei.

Aina kannattaa kokeilla.

Vierailija
39/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin antaa ymmärtää mitään, kun he eivät ole nähneet minua vuosikausiin, enkä ole pitänyt heihin minkäänlaista yhteyttä?

ap

Ootkai sit ollut aika antelias aiemmin. Mistä ne muuten sun puhelinnumeron löytää jos olet ihan kaikki laittanut estoihin? Niitä taitaa olla aikamoinen lista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi