Miksi entiset heilat ja panot ei tajua
Etten halua panna heitä, koska olen naimisissa? Enkä halua myöskään parisuhteeseen heidän kanssaan, koska eivät ole parempia ja syystä jäivät taakse.
Kommentit (47)
Miksi sä pidät yhteyttä vanhoihin panoihin?
Ei niihin entisiin pidä olla yhteydessä juurikaan jos on vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pidät yhteyttä vanhoihin panoihin?
En ole yhteyksissä. He lähestyvät Threadsissä ja Ig:ssä. Olen laittanut estoon kyllä..
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei niihin entisiin pidä olla yhteydessä juurikaan jos on vakisuhteessa.
En ole yhteyksissä. He laittavat viestejä Whatsappissa, Threadsissä ja Ig:ssä. Olen laittanut estoon kyllä..
ap
Miksi yleensä panit joskus heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä panit joskus heidän kanssaan?
Olin ihastunut ja rakastunut heihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.
ap
No jos rima korkeammalla niin ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisen on ihan todella helppoa löytää mies. Jos siis kelpaa sellainen AMK:n keskeyttänyt ja sivistymätön. Hyvännäköisiä ja pitkiä nämä kyllä ovat olleet. Ja hyvissä työpaikoissa. Yksi oli KTM, mutta hän oli ihmisenä vaihtoehdoista surkein.
ap
No jos rima korkeammalla niin ei
Joo. Itsellä tosiaan FT aviomiehenä. Maisterin saa vielä helposti, mutta itse arvostan kunnianhimoisempaa.
ap
Oletko rakkausriippuvainen? Annoit niille eksille jotain elämää suurempaa, sitten kyllästyit ja siirryit seuraavaan? Nyt eksät ovat edelleen hämmentyneitä?
Ole rauhassa!Olen tyytyväinen avioliittooni mieheni kanssa!En ollut mikään sinun exäsi tai hoitosi,olin pelkkä hyvä päivän tuttava!
Lyhyen sinkkuaikani kuluessa huomasin tämän: Tanssiharrastukseni muiden naisten kanssa eli ei edes kaveruus vaan pelkkä tanssiminen oli eräälle mustasukkaisuuden aihe ja este seurustelumme jatkumiselle. Nyt myöhemmin kun jo olen toisen kanssa parisuhteessa kysyi tuo eräs minua tapaamaan kaveripohjalta.
Kohteliaasti kieltäydyin. Minusta säännöt ovat samat molempiin suuntiin. Eksän kanssa ei kannata olla liikaa tekemisissä ellei halua että nyksästäkin tulee eksä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakkausriippuvainen? Annoit niille eksille jotain elämää suurempaa, sitten kyllästyit ja siirryit seuraavaan? Nyt eksät ovat edelleen hämmentyneitä?
En mielestäni. Olen ihan tyytyväinen tässä suhteessa. Ihan tosi monen vuoden takaisiakin heiloja lähettelee jtn viestejä. En voi tajuta..
ap
Vierailija kirjoitti:
Ole rauhassa!Olen tyytyväinen avioliittooni mieheni kanssa!En ollut mikään sinun exäsi tai hoitosi,olin pelkkä hyvä päivän tuttava!
?
Vierailija kirjoitti: Onko #2 exit only?
Silläkö saa enemmän viestejä?
ap
M-1965 kirjoitti:
Lyhyen sinkkuaikani kuluessa huomasin tämän: Tanssiharrastukseni muiden naisten kanssa eli ei edes kaveruus vaan pelkkä tanssiminen oli eräälle mustasukkaisuuden aihe ja este seurustelumme jatkumiselle. Nyt myöhemmin kun jo olen toisen kanssa parisuhteessa kysyi tuo eräs minua tapaamaan kaveripohjalta.
Kohteliaasti kieltäydyin. Minusta säännöt ovat samat molempiin suuntiin. Eksän kanssa ei kannata olla liikaa tekemisissä ellei halua että nyksästäkin tulee eksä.
No huh huh! Hyvä että et jäänyt roikkumaan tuollaisiin justiinoihin. 😷
En kyllä tiedä. Kysy heiltä miksi näin on.
Käy sääliksi sitä reppanaa, joka suhun tyytyi.
ap