Aikuisten bileet tulossa, mitä tarjolle?
Mitä näkisit mieluiten tarjolla aikuisten (n. 40v) bileissä? Juomia on monipuolisesti. Viimeksi ruokana oli ravintolasta palapitsoja jotka sopivat eri ruokavalioihin. Lisäksi vieraat toi kaikenlaista. Nyt haluaisin tarjota selkeämmän kokonaisuuden suolaista ja makeaa, mutta sellaista mitä on oikeasti aikuisten kiva syödä. Mitä aikuiset haluaa syödä bileissä? Ruokaisia salaatteja? Kakkua? Osa tulee lasten kanssa joten vähän huomioidaan heitäkin. Hauku tässä ketjussa surkeimmat juhlatarjoilut!
Kommentit (102)
Aikuisten bileet, joissa on lapsia ja kakkua? Miksi nämä bileet järjestetään? Onko tarkoitus tosiaan bilettää ja humaltua? Ja samalla hoitaa lapsia ja syödä salaatteja?
Jos vieraatkin tuo kaikenlaista,niin miksei nyyttärit. Yksi Whatsapp ryhmä jossa kaikki kertoo mitä tuo. Ja bileet mulle on ihan wiunaa, lapsista viis. Jos on pakko roudata mukaan,niin kauhistus.
Aikuisten bileet mutta lapsia tulee.
Mene hoitoon.
Naurattaa. :D olen siis aloittaja. Juhlien ekat pari tuntia on lapsellisille. Kuuden jälkeen vain aikuisille. Kai kännissäkin voi syödä salaattia? :D moni meidän kavereista juo vähän tai ei ollenkaan, itse kyllä mielelläni otan juhlissa jonkun verran.
Ja juhlat on siksi että täytetään vuosia puolison kanssa. Kiva juhlia kun vielä elossa ollaan. Näkee samalla kertaa kaikki kaverit, lapselliset ja lapsettomat. Mun mielestä työikäiset juhlii liian vähän. Nyyttäreitä en halua kun tulee niin paljon väkeä että on vaikea koordinoida. -Aloittaja
Panskukakkua, jädetskii ja manskubanskuhilloa.
Kaljaa,tupakkaa,nikotiinipusseja,vapea,lonkeroa,peukkua,kannabista,siideriä,ja dubaisuklaata.
Ja viinaa ja kondomeita.
Vierailija kirjoitti:
Sushi on kiva ja helppo.
Kethu on toinen kiva
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. :D olen siis aloittaja. Juhlien ekat pari tuntia on lapsellisille. Kuuden jälkeen vain aikuisille. Kai kännissäkin voi syödä salaattia? :D moni meidän kavereista juo vähän tai ei ollenkaan, itse kyllä mielelläni otan juhlissa jonkun verran.
No kai ne lapset syö samaa kun aikuisetkin? Ellei sitten vauvan soseruokaa erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Popkornia ja limpsaa
Illalla sitten pimpsaa ja nysää.
Eli ehdotuksia teillä tähän mennessä on huumeet, pylly ja lastenjuhlaherkut. Mun omat lapset olisi sanoneet samoja. Eikö kukaan osaa antaa oikeasti kivoja ehdotuksia aikuisten bileisiin? Ettei olisi pelkkää sipsiä ja dippiä? -Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on "jonkun verran"?
Minä tykkäisin enemmän lämpimästä kuin kylmästä ruuasta. Melkein mikä tahansa ruoka kelpaa. Mitään hienouksia en odottaisi. Jälkiruuaksi maistuisi myös vaikka juustokakku tai brownie tai mikä tahansa muu, vaikka jäätelö. Olisin siis helppo vieras.
Mä olen ollu tollasissa porrastetuissa juhlissa ja olin kyllä loukkaantunut,kun luulin et ne on vaan ne kakkukahvit jonne mut kutsuttiin päivällä. Kun sitten sankarille tuli kiire potkia meidät pois, että juomajuhlat alkaa illalla ja meidät pitää saada pois alta. En mä olis halunnu kahvittelemaan vanhojen tätien ja mummojen kanssa, olisin halunnu myös kutsun sinne bileisiin. No mutta erilaisista syistä en ole enää tekemisissä. Kuulemma minä olen vaikea.🤭
Pähkinöitä. Niistä saa suolaisia tai makeita