Aikuisten bileet tulossa, mitä tarjolle?
Mitä näkisit mieluiten tarjolla aikuisten (n. 40v) bileissä? Juomia on monipuolisesti. Viimeksi ruokana oli ravintolasta palapitsoja jotka sopivat eri ruokavalioihin. Lisäksi vieraat toi kaikenlaista. Nyt haluaisin tarjota selkeämmän kokonaisuuden suolaista ja makeaa, mutta sellaista mitä on oikeasti aikuisten kiva syödä. Mitä aikuiset haluaa syödä bileissä? Ruokaisia salaatteja? Kakkua? Osa tulee lasten kanssa joten vähän huomioidaan heitäkin. Hauku tässä ketjussa surkeimmat juhlatarjoilut!
Kommentit (102)
No jotain pizzaa, piirakkaa, salaatteja, hodareita, hedelmiä, sipsejä? Jotain juustokakkua, pikkuleipiä, karkkeja? Jos syödään pitkin iltaa niin ei mitään varsinaisia lämpimiä ruokia ehkä kannata olla. Ja jos juomapuoli on sekalainen, ei nyt mitään viineille sopivia juustoja ehkä kannata myöskään. Jos on rennot juhlat niin ruoat voi olla samaa sarjaa. Hauskoja juhlia :)
Vierailija kirjoitti:
Raikkaat voileivät
Olin juuri tulossa ehdottamaan tätä. Raikkaita voileipiä tarjolle, ei ainakaan mitään tunkkaisia voileipäkakkuja.
Vierailija kirjoitti:
Yök, mikä ketju. On hämmentävää, mutta myös lohdutonta havaita, kuinka alas ihmiset vajoaa. Elukkatasolle. Eikä yhtään lohduta se, että vastaajien keski-ikä varmaan oli alle 18v. Ja valtaosa yhden kromosomityypin edustajia. Toivottavasti en avaa tätä vahingossakaan uudelleen.
Mitä tarkoitat?
Suolainen piirakka on varma valinta. Ehkä kaksi, liha ja kasvis. Lisäksi tuoresalaatti.
Jälkiruoaksi täytekakku.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Peltilihapiirakka, pinaattipannukakku tms, siivutettuna sopiviksi pieniksi paloiksi joita voi coctailtikuilla napostella.
Kyllä on vaikeaa. Noin 40-vuotiaat kaupunkilaiset juhlivat syntymäpäiviä vuokratilassa. Paikalle tulee liukuvasti noin 50 vierasta lakkiaispäivätyyliin. Tarjolla on mukava olla koko ajan sekä suolaista että makeaa, jota ei valmisteta itse eikä syödä pöydän ääressä istuen. -Epätoivoiseksi käyvä aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikeaa. Noin 40-vuotiaat kaupunkilaiset juhlivat syntymäpäiviä vuokratilassa. Paikalle tulee liukuvasti noin 50 vierasta lakkiaispäivätyyliin. Tarjolla on mukava olla koko ajan sekä suolaista että makeaa, jota ei valmisteta itse eikä syödä pöydän ääressä istuen. -Epätoivoiseksi käyvä aloittaja
Wolt, Foodora, Subwayn subitarjotin, Kotipizzan pizzat, jne.
No mites olisi retroilu ja täytetyt tuulihatut? Niistä saa suolaisia ja makeita. Tekemisessä menee tietty aikaa kun tarvitaan aika paljon. Salaattia kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ehdotuksia teillä tähän mennessä on huumeet, pylly ja lastenjuhlaherkut. Mun omat lapset olisi sanoneet samoja. Eikö kukaan osaa antaa oikeasti kivoja ehdotuksia aikuisten bileisiin? Ettei olisi pelkkää sipsiä ja dippiä? -Aloittaja.
Reps :D On kyllä hyvin vauvapalstaa kuvaavia ehdotuksia tullut. Tottakai myös pari lyttäävää viestiä sekaan.
Minulle maistuisi esim. se ruokaisa salaatti, pasteijat, suolaiset piirakat, dippikasvikset/sipsit/mitkä ikinä. Jälkkäriksi kakku, hedelmäherkkurahka (kermaa sekaan), jotkin pienet leivokset yms yms.
Tarjoa mitä haluat, kun on sinun juhlat. Vieraat tuo sitten mukanaan tuomisina mitä tykkää.
Joko on ehdotettu 2oo grammaa makaronilaatikkoa per juhlija?
Vierailija kirjoitti:
Kiish loreenejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja juhlat on siksi että täytetään vuosia puolison kanssa. Kiva juhlia kun vielä elossa ollaan. Näkee samalla kertaa kaikki kaverit, lapselliset ja lapsettomat. Mun mielestä työikäiset juhlii liian vähän. Nyyttäreitä en halua kun tulee niin paljon väkeä että on vaikea koordinoida. -Aloittaja
Voi herranjesta, oot aikunen ihminen, ei sinun pitäisi tarvita kysellä jollain vauva-palstalla biletarjottavia. Miten avuttomia ihmiset oikein on?
Minä olen 36v ja se joka ehdotti niitä päihteitä :D
Miksi on avutonta kysyä ideoita? On hauskaa rikkoa omia kaavoja ja keksiä uutta, ja siihen on hauskaa kysyä muilta kokemuksia ja vinkkejä. Taatusti on jo mun mummo kysellyt marttailloissa muilta martoilta vinkkejä kivoihin juhlatarjoiluihin 50-60-luvulla ja oli todella kaukana avuttomasta. En tajua mikä ongelma ideoiden tai edes avun pyytämisessä on. En pyytänyt ketään suunnittelemaan ja järjestämään mulle juhlia. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä ei ollut sinusta oleellista tietoa aloitukseen? Vuokratila ilmeisesti tarkoittaa, että ruoka valmistetaan muualla ja kuljetetaan juhlapaikalle? Onko siellä kylmätilat ja lämmitysmahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 36v ja se joka ehdotti niitä päihteitä :D
Oletkohan AP:n tuttava ja saamassa kutsun juhliin.
Yök, mikä ketju. On hämmentävää, mutta myös lohdutonta havaita, kuinka alas ihmiset vajoaa. Elukkatasolle. Eikä yhtään lohduta se, että vastaajien keski-ikä varmaan oli alle 18v. Ja valtaosa yhden kromosomityypin edustajia. Toivottavasti en avaa tätä vahingossakaan uudelleen.