Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten bileet tulossa, mitä tarjolle?

Vierailija
17.10.2025 |

Mitä näkisit mieluiten tarjolla aikuisten (n. 40v) bileissä? Juomia on monipuolisesti. Viimeksi ruokana oli ravintolasta palapitsoja jotka sopivat eri ruokavalioihin. Lisäksi vieraat toi kaikenlaista. Nyt haluaisin tarjota selkeämmän kokonaisuuden suolaista ja makeaa, mutta sellaista mitä on oikeasti aikuisten kiva syödä. Mitä aikuiset haluaa syödä bileissä? Ruokaisia salaatteja? Kakkua? Osa tulee lasten kanssa joten vähän huomioidaan heitäkin. Hauku tässä ketjussa surkeimmat juhlatarjoilut! 

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, mikä ketju. On hämmentävää, mutta myös lohdutonta havaita, kuinka alas ihmiset vajoaa. Elukkatasolle. Eikä yhtään lohduta se, että vastaajien keski-ikä varmaan oli alle 18v. Ja valtaosa yhden kromosomityypin edustajia. Toivottavasti en avaa tätä vahingossakaan uudelleen. 

Vierailija
62/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreem pruleeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain pizzaa, piirakkaa, salaatteja, hodareita, hedelmiä, sipsejä? Jotain juustokakkua, pikkuleipiä, karkkeja? Jos syödään pitkin iltaa niin ei mitään varsinaisia lämpimiä ruokia ehkä kannata olla. Ja jos juomapuoli on sekalainen, ei nyt mitään viineille sopivia juustoja ehkä kannata myöskään. Jos on rennot juhlat niin ruoat voi olla samaa sarjaa. Hauskoja juhlia :)

Vierailija
64/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikkaat voileivät

Olin juuri tulossa ehdottamaan tätä. Raikkaita voileipiä tarjolle, ei ainakaan mitään tunkkaisia voileipäkakkuja.

Vierailija
65/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiish loreenejä.

Vierailija
66/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, mikä ketju. On hämmentävää, mutta myös lohdutonta havaita, kuinka alas ihmiset vajoaa. Elukkatasolle. Eikä yhtään lohduta se, että vastaajien keski-ikä varmaan oli alle 18v. Ja valtaosa yhden kromosomityypin edustajia. Toivottavasti en avaa tätä vahingossakaan uudelleen. 

Mitä tarkoitat?

67/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolainen piirakka on varma valinta. Ehkä kaksi, liha ja kasvis. Lisäksi tuoresalaatti.

Jälkiruoaksi täytekakku.

Vierailija
68/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltilihapiirakka, pinaattipannukakku tms, siivutettuna sopiviksi pieniksi paloiksi joita voi coctailtikuilla napostella.

Vierailija
69/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeaa. Noin 40-vuotiaat kaupunkilaiset juhlivat syntymäpäiviä vuokratilassa. Paikalle tulee liukuvasti noin 50 vierasta lakkiaispäivätyyliin. Tarjolla on mukava olla koko ajan sekä suolaista että makeaa, jota ei valmisteta itse eikä syödä pöydän ääressä istuen. -Epätoivoiseksi käyvä aloittaja

Vierailija
70/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaikeaa. Noin 40-vuotiaat kaupunkilaiset juhlivat syntymäpäiviä vuokratilassa. Paikalle tulee liukuvasti noin 50 vierasta lakkiaispäivätyyliin. Tarjolla on mukava olla koko ajan sekä suolaista että makeaa, jota ei valmisteta itse eikä syödä pöydän ääressä istuen. -Epätoivoiseksi käyvä aloittaja

Wolt, Foodora, Subwayn subitarjotin, Kotipizzan pizzat, jne.

Vierailija
71/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites olisi retroilu ja täytetyt tuulihatut? Niistä saa suolaisia ja makeita. Tekemisessä menee tietty aikaa kun tarvitaan aika paljon. Salaattia kaveriksi.

Vierailija
72/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ehdotuksia teillä tähän mennessä on huumeet, pylly ja lastenjuhlaherkut. Mun omat lapset olisi sanoneet samoja. Eikö kukaan osaa antaa oikeasti kivoja ehdotuksia aikuisten bileisiin? Ettei olisi pelkkää sipsiä ja dippiä? -Aloittaja.

Reps :D On kyllä hyvin vauvapalstaa kuvaavia ehdotuksia tullut. Tottakai myös pari lyttäävää viestiä sekaan.

Minulle maistuisi esim. se ruokaisa salaatti, pasteijat, suolaiset piirakat, dippikasvikset/sipsit/mitkä ikinä. Jälkkäriksi kakku, hedelmäherkkurahka (kermaa sekaan), jotkin pienet leivokset yms yms.

Tarjoa mitä haluat, kun on sinun juhlat. Vieraat tuo sitten mukanaan tuomisina mitä tykkää.

Vierailija
73/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ehdotettu 2oo grammaa makaronilaatikkoa per juhlija?

Vierailija
75/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiish loreenejä.

https://www.allrecipes.com/recipe/17515/quiche-lorraine-i/

Vierailija
76/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juhlat on siksi että täytetään vuosia puolison kanssa. Kiva juhlia kun vielä elossa ollaan. Näkee samalla kertaa kaikki kaverit, lapselliset ja lapsettomat. Mun mielestä työikäiset juhlii liian vähän. Nyyttäreitä en halua kun tulee niin paljon väkeä että on vaikea koordinoida. -Aloittaja

Voi herranjesta, oot aikunen ihminen, ei sinun pitäisi tarvita kysellä jollain vauva-palstalla biletarjottavia. Miten avuttomia ihmiset oikein on? 

Vierailija
77/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36v ja se joka ehdotti niitä päihteitä :D

Vierailija
78/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on avutonta kysyä ideoita? On hauskaa rikkoa omia kaavoja ja keksiä uutta, ja siihen on hauskaa kysyä muilta kokemuksia ja vinkkejä. Taatusti on jo mun mummo kysellyt marttailloissa muilta martoilta vinkkejä kivoihin juhlatarjoiluihin 50-60-luvulla ja oli todella kaukana avuttomasta. En tajua mikä ongelma ideoiden tai edes avun pyytämisessä on. En pyytänyt ketään suunnittelemaan ja järjestämään mulle juhlia. -Aloittaja

Vierailija
79/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä ei ollut sinusta oleellista tietoa aloitukseen? Vuokratila ilmeisesti tarkoittaa, että ruoka valmistetaan muualla ja kuljetetaan juhlapaikalle? Onko siellä kylmätilat ja lämmitysmahdollisuus?

Vierailija
80/102 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 36v ja se joka ehdotti niitä päihteitä :D

Oletkohan AP:n tuttava ja saamassa kutsun juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme