Mikä on kallein esineesi?
Ei auto/talo, joku muu. Itellä on 7200e hintainen kultainen panssarikaulaketju.
Kommentit (51)
Kallein esine on ollut hääkakku ja katkaistu haulikko.
Mun kallein esine feminiinisestä näkökulmasta voisi ajatella olevan siitin, mutta paradoksaalista kyllä testosterooni on hupeneva luonnonvara ikääntymisen myötä jolloin kilpaileminen, rahan ahmiminen vähenee ja tilalle syntyy hengellisempiä arvoja jolloin riskin otto pienenee, todennäköisyys kuolla jo nuorena on ohi kiitänyt ja olen pelastunut järjettömiltä riskeiltä, olen viisastunut ja kokeneempi, elämää nähneempi. Eli arvokkain esineeni on sieluni joka on elossa ja uskoo sekä toivoo, on toki avoin, vähän risainen niinkuin kuuluukin olla mutta siksi juuri niin arvokas ja kallis, niin ainutlaatuinen ja elävä.
Kyllä nuo muut ymmärrän mutta en kaulakorua.
Millainen ***** pitää olla että ostaa noin kalliin kaulakorun.
"Esine on mikä tahansa ihmisen valmistama tavara, laite, kone tai muu väline." - Wikipedia (toistaiseksi paikkansa pitävä koska paremmat lähteet puuttuu/asia jakaa mielipiteitä)
Joten talo ja auto menee tähän samaan esineisiin, sillä vaikka niitä ei olisi ihminen valmistanu käsin, niin laitteillaan ja välineillään kyllä, ja ihminen on ollu suunnittelun, jne. takana. Joten vastaukseksi siihen, mikä on kallein esineesi, sopii se auto, talo, tms. mielestäni.
Mutta oma kallein esineeni, juuri nyt, niin siihe mulla on neljä vaihtoehtoa, joista kaikki voi olla yhtä kalliita arvoltaan nyt: Tietokone (itse kasattu uusista osista, hinta 750€ vuonna 2020 Tammikuussaa), PlayStation 4 Slim 500 Gt (ostin vaihtokaupalla uutena alle 10 vuotta sitten), Lenovo IdeaTab (5G) tabletti (maksoi melkein 200€, ostettu tänävuonna uutena, käyttänyt vaan muutaman kerran), tai/ja Toimistokaappi kolmella avohyllyllä (paksumpaa puuta kuin pyökki, hyllyjen kohtaa voi vaihtaa, en teidä ikää, saatu ilmatteeks n.7 vuottta sitten kierrätyskeskuksesta, ja hyväs kunnos).
War. War never changes.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapseni piirustukset. Nyt 4 vuotta.
Voi kun ihana🥰. Nyt tuli oikeat mittasuhteet siihen mikä on " kallista".
Kiva että suvussa eikä testamentattu seurakunnalle.