Ullanlinnan Alkossa varastetaan paljon: hyllyihin paperitötteröt viinapullojen tilalle!
Helsinki | Arvoalueen Alkosta on varasteltu niin paljon, että pullot piti korvata paperitötteröillä
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011565731.html
Eikö minkkiturkeilla ole enää rahaa viinaan?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ostaa viinansa näiltä varkailta. Rahoilla varkaat ostaa peukkua.
Onko noin. Mutta viina voi tosiaan olla hyvä vaihdon väline.
Vierailija kirjoitti:
Sisäfieet ja kalliit kilon juustokimpaleet menevät katumyyntiin. Sisäfielettä on ennenkin myyty katukaupassa jo 70 luvulla. Ja Vaasakadulta sai aina viinaa 24 / 7.
Just oli lehdessä juttu, jossa maaseudulla tuli rahtihameille lähtö jo 60-luvulla trokaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu orkkisviinakauppaan ja vuoteen 1992 kun itse täytin 18v, niin viinakauppaan oli poke sisälle ja putelit pyydettiin tiskillä hattu kourassa myyjältä.
Ja tietyt vähemmistöt möivät sitten pulloja takakontista ujoimmille tai niille ketkä eivät osanneet lausua tarpeeksi selkeästi vuoden 1987 ranskalaisen punaviinin nimeä.
Oliko niitä muitakin kuin Marlin valko ja punaviini?
Erkin pikakivääri eli Egri Bikaver, Magyar Feher Bor, Sorbus ja Omppuviini. Siinäpä tärkeimmät.
Bule unohtui sulta. Tietäjät tietää XD
Minkkiturkeista ja mummoista tiedä, mutta siellähän se on se Venäjän vakoilukeskus, anteeksi SUURLÄHETYSTÖ. Totta kai ne käy kääntämässä mehut lähialkosta. Nehän ottaa kaiken mikä on huonosti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minkkien tilalle on tullut influenssereita, joilla on hankala maksaa jo ulliksen vuokria, mutta pitäähän instaan saada muutama kiva leka tunnelmakuvia varten kun on palailtu vaikuttamasta ulkokuntosalilta.
Vinkki: siihen shamppanjalasiin voi laittaa myös muumilimua, on halpaa ja täydestä menee. Kuvan ulkopuolella voi sitten ottaa huikat soppapullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu orkkisviinakauppaan ja vuoteen 1992 kun itse täytin 18v, niin viinakauppaan oli poke sisälle ja putelit pyydettiin tiskillä hattu kourassa myyjältä.
Ja tietyt vähemmistöt möivät sitten pulloja takakontista ujoimmille tai niille ketkä eivät osanneet lausua tarpeeksi selkeästi vuoden 1987 ranskalaisen punaviinin nimeä.
Oliko niitä muitakin kuin Marlin valko ja punaviini?
Erkin pikakivääri eli Egri Bikaver, Magyar Feher Bor, Sorbus ja Omppuviini. Siinäpä tärkeimmät.
Myitte noita ranskalaisina punaviineinä?
Tiedetäänhän se mikä porukka on rikollista ja persoja viinalle. Perussuomalaiset.
Onko Minna alkanut juoda oikein kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitää lopettaa itsepalvelu. Asiakas kävelköön myyntitiskille ja myyjä nostaa pullot tiskille, mikäli asiakas ei ole päihtynyt.
Itse ainakin asiakkaana tilaan mieluummin ulkomailta ennemmin kujin menen johonkin vanhanmalliseen alkoon.
Sama täällä ei enää mitään alko-tuotteita. Voisivat lopettaa koko puljun
Lauttasaaressa varastetaan juustoja. Vuosaaressa kanasuikaleita ja kalaa. Kontulassa olutta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänhän se mikä porukka on rikollista ja persoja viinalle. Perussuomalaiset.
Ja kokkaret myös kun petteri ja multala dokasivat kimppakivassa ruisrokissa
Vierailija kirjoitti:
Moni vanhus on kleptomaani. Rahaa olisi, mutta varastamisen tuoma jännitys ajaa ohitse.
Normaali vanhus ei ole tuollainen mutta ilmeisesti sitten varakkaat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Monessa muussakin asiassa voisimme palata "vanhaan hyvään aikaan". On karu totuus, että mitä enemmän ihmisille annetaan vapauksia, sitä enemmän sitä käytetään vääryyksiin. Yksi pahimmista esimerkeistä on itsepalvelukassat joiden takia kaupoista varastaminen on helpottunut merkittävästi. Ei ole kovinkaan montaa viikkoa siitä kun huomasin kauppakuittia tarkistaessani, että olin ihan oikeasti unohtanut skannata yhden suklaalevyn. Ei, en käynyt oikaisemassa virhettäni (tilaisuus tekee varkaan).
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli itselläkin mieleen, kun näin uutisen.
Jännä juttu.
Tuostahan voi tehdä sitten kaupunginosaindeksin: missä kaupunginosissa ei viina- ja ruokakaupoissa voida enää pitää tuotteita esillä. Voisiko joku ylläpitää karttaa aiheesta?
Itse ainakin asiakkaana tilaan mieluummin ulkomailta ennemmin kujin menen johonkin vanhanmalliseen alkoon.