Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukion opettaja teki numeron oppilaan hiljaisuudesta

Vierailija
17.10.2025 |

Näin kävi itselle. Opettajan tarkoitus oli ehkä hyvä, mutta kaikkien kuullen tuntui nöyryyttävältä. Olisi sanonut asiansa kahden kesken.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa on, ja huonoa käytöstä eli ei voi käytöstapoja opettaa siltä osin. Onpa vähän elämänkokemusta jos ei ole kuin muutamaan hiljaiseen ihmiseen törmännyt elämänsä aikana, että aina vaan jaksaa hämmästyttää. 

Vierailija
22/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain kasin käytöksestä, olin tosi kiltti mutta hiljainen. Häirikköpoika joka pölötti kokoajan sai ysin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti sain kuulla asiasta ja motkotusta siitä, että ei kiinnostanut osallistua taulapäisten luokkakaverien kanssa milloin mihinkin typerään ja tästä sakotettiin käytösnumerossa. Sitten opettaja kuulutti koko luokalle, että täytyy joskus tehdä yhdessä jotain sellaista että itsekin haluan osallistua. Mutta ei tuntunut tajuavan sitä, että en yleensäkään halunnut tehdä mitään sen lähinnä taulapäistä muodostuvan vajukkiluokan kanssa. Asia muuttuikin sitten täysin lukiossa kun pääsi näistä taulapäistä eroon ja luokkalaiset oli akateemisesti suuntautuneita ja fiksuja.

Vierailija
24/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut kovin hiljainen, mutta koska olen ollut tarkoituksellisen mustamaalauksen kohde niin tuollaistakin väitetty Hehheh. Todisteena että en puhu ventovieraille kadulla, kaupoissa, tai moikkas henkilöitä keiden tiedän puhuneen paskaa perheestäni ja olleen mukana jopa laittomuuksissa perhettäni kohtaan. 

Itseasiassa saattaa olla taas jotain käänteistä psykologia paskaa, kun oikesti olen aika puhelias ja sanavalmis. En siis ujo.

Mutta korrektina tavalla. En ole ikinä ole ollut se,  joka huikkaisi kuuluvasti huutaen  koko yrityksen aulan poikki:  Hyvää viikonloppua, enkä julkisilla paikoilla ns turhan räväkkä. Mitä nyt nuoruudessa jos jotain otettu.  

Vierailija
25/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen itse yleensä tietää,puhuuko liian hiljaa vai kovaa.  Joskus huvittavaa kun joku sanoi: Älä puhu niin kovaa, mutta silti ei kuule mitä sanot. 

Kerran Finnairilla vai oliko Norwegian lentoemo ei luulit tilsustani,mikä merkillistä kun sanoin ihan normikuluvalka äänellä. Ei kai bain esittänyt että ei kuullut? 

Mutta miksi ihmeessä? 

Nooh, ehkä liittyi siihen sairaaseen gang stalkingiin mihin liittyi näytelmät sika monessa paikassa. 100%  varmaa tietoa! 

Vierailija
26/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla: Ei kuullut tilaustani. 

Jotenkin jäi esityksen maku. Ensinnökin puhuin melko kuuluvasti ja tuo esitti jotenkin yliampuvasti käsi korvan takana, että nyt ei kuullut. 

Vierailija
27/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä numeron sai?

Vierailija
28/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinäkin asteikko nelosesta kymppiin?

Vierailija
29/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla oli harmillista, että tuntiaktiivisuus vaikutti numeroihin opettajien mukaan. 

Vierailija
30/30 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa. Hyvä kun jo koulussa opitaan pitämään puoliaan. Kyllä pitää yrittää olla aktiivinen, vaikka ujostuttaisi. Jos joku nauraa tai pilkkaa, se on hänen häpeänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi